ah17 skrev:Nå....mina gossar.
Shit vad långsam du är! Vi har ju väntat i två timmar! jag tippade 22 minuter...
Jag har verkligen nollkoll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ah17 skrev:Nå....mina gossar.
korvgubbe skrev:Jag har verkligen nollkoll!
Markus skrev:Det är väl ideologi.
korvgubbe-ey-snubbe skrev:Jag har verkligen nollkoll!
Valen skrev:Plötsligt händer det! Korvis kläcker ur sig något vettigt! Historiskt!
korvgubbe skrev:I vilken ideologi ingår sexuell tortyr?![]()
korvgubbe skrev:Japp, äntligen!![]()
... nu väntar vi bara på att du ska lyckas oxå!![]()
Valen skrev:Vi? Är det du & dina andra personligheter som väntar? Vem är du nu förresten? "Klart-vi-ska-tycka-synd-om-angriparna"-korvis eller "muslim-wannabe"-korvis?
ah17 skrev:... korvgubbes nära och kära (om han nu har några) berikas......
Matulda skrev:Vad är det för sjuk värld vi lever i? Det känns som att detta med övergrepp har blivit en vardag att läsa om..Mina tankar går till den drabbade tjejen..Hoppas hon klarar av att ta kontakt och kunna få den hjälp hon behöver.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,776332,00.html
När man läser sånt så låter det som en dålig film,[- sNaIjK -] skrev:Det är en kultur som sakta men säkert växer fram. På min grannskola i gymnasiet blev alla tjejer kallade "hora" och spottade på om dem gick igenom en korridor där en viss klass hade sin undervisning.
Sen är väldigt många tjejer (och killar med för den delen) bra på att agera dörrmatta.[- sNaIjK -] skrev:Det är en kultur som sakta men säkert växer fram. På min grannskola i gymnasiet blev alla tjejer kallade "hora" och spottade på om dem gick igenom en korridor där en viss klass hade sin undervisning.
[- sNaIjK -] skrev:Det är en kultur som sakta men säkert växer fram. På min grannskola i gymnasiet blev alla tjejer kallade "hora" och spottade på om dem gick igenom en korridor där en viss klass hade sin undervisning.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |