Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Busted!Om man vill att det ska verka mystiskt så kan man ju iofs få det till at verka mer mystiskt än det är...
Du har rätt. Jämfört med dig, som har skapat två (2) trådar på 3,5 år är jag grymt postk*t.
Tror bara Rossi blir jefla stel i kroppen utav att köra så där varv efter varv, därför behöver han att sträcka på sig då o då. Anledningen att han oftast gör det i slutet av en raka är, att det är då det går som fortast och kulorna kan fläktas svala. Vilket leder till att temperaturen åter igen sjunker till dom sköna och svala 36.6 celcius i kulpåsen. Vilket leder till att Rossi slipper tänka på hur varmt han har det mellan bena och kan istället koncentrera sig på racet.
Detta gott folk är vetenskapligt bevisat i Ilustrerad Vetenskap Nr 43 sid 7![]()
Det där med luftbroms köper jag inte för fem öre. Stoner tex bromsar från en bra bit över 300 km/h med ett finger, så ett knä/ben hit eller dit kan inte spela någon roll.
Jag har tävlat några år och kört en och annan mil på bana så jag är väl medveten om hur det fungerar men jag har ändå svårt att se att överkroppen skulle agera så mycket luftbroms att det gör någon märkbar skillnad under full inbromsning.Har inget med hur många fingrar eller bromsverkan på skivan att göra utan utav samma anledning som de reser sig upp med hela överkroppen i en inbromsning...få kroppen att agera som en luftbroms. Samma gäller med det viftande benet. Trodde först det va idioti men prova själva.
Läs Nytekniks inlägg här så förstår ni vad meningen var med tråden.Busted!![]()
Bildproducenten i racet i helgen hade ju fixat ett snyggt klipp med 5-6 förare som gjorde precis som Rossi vid en viss kurva, så att det bara är han är väl lite fel.....PRECIS....jag såg oxå det....och det ser skitdumt ut när alla kommer åkandes och sätter ut foten. Men det är absolut inte bara Rossi som gör det.
Men man kan väl konstatera att benet kommer längre och längre ut, förr va det vara foten som sattes ut, och även Peddot gör ju så ganska frekvent.
//M
Det där med luftbroms köper jag inte för fem öre. Stoner tex bromsar från en bra bit över 300 km/h med ett finger, så ett knä/ben hit eller dit kan inte spela någon roll.
Vilket osökt får mej att tänka på min idol Bettskenas teori om STÅFRALLESYNDROMET![]()
Har inget med hur många fingrar eller bromsverkan på skivan att göra utan utav samma anledning som de reser sig upp med hela överkroppen i en inbromsning...få kroppen att agera som en luftbroms. Samma gäller med det viftande benet. Trodde först det va idioti men prova själva.
jag kan glädja dig med att det, till 99%, är just det syndromet rossi drabbats av. jag grundar det såklart på fakta:
1. rossi är italienare. italienare tänker på sex oftare än andra nationaliteter och det oavsett situation - http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0005/04/italien.html
2. rossi är en högpresterande varelse. det innebär med ord som ni andra förstår, att han är en tävlingsmänniska. det i sin tur betyder att rossi på det mentala planet, kan befinna sig både på tävlingsbanan men också tänka och fantisera på andra saker. eftersom han är italienare, tänker han på kvinnor och vad göra med dem.
3. rossi är en fysisk varelse. att med underkroppen, smeka tanken fram och tillbaka under en tävling, medför att det uppstår en 'vänlig & sympatisk friktion' i nedre delen av kroppen. då vi vet att rossi är italienare, så gillas det av den fysiska kroppen och faktiskt också på det mentala planet.
4. rossi är en man. vi vet dock, att rossi egentligen är en pojke; det pojkaktiga krulliga håret tyder på det, hans okontrollerbara fniss inför kamerorna tyder på det, behovet av att ha överdrivet många färger på hjälm och skinnställ tyder på det, ett porträtt av sig själv på hjälmen likaså. definitionen av en italiensk man, är dock att visa att man är just en man, oavsett situation. alla italienska pojkar vill vara män. vissa italienska kvinnor ser t.o.m ut som män. så stark är den kulturen.
5. rossi har inte mjäll. det betyder att han inte behöver bry sig om mjäll-flan som trillar ned på ansiktet och sålunda stör hans koncentration på tävlingen. och sexfantasierna.
detta är fakta pojkar, fakta.
Har också läst detta men jag kommer inte ihåg var.Sen har jag hört att de gör det för att motverka att bakhjulet driver utåt i inbromsningen/kurvan.
Borde det inte bli precis tvärtom? Om man belastar hojen mer på utsidan borde motstyrningen ökas och bakhjulet driva ännu mer utåt?Sen har jag hört att de gör det för att motverka att bakhjulet driver utåt i inbromsningen/kurvan.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |