Ful, fulare, fulast?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Nu ska jag vara sådär tjejig och ge mig till att klaga på lacken, men ärligt talat: finns det någon som tycker det här är snyggt?

Bifogat

• finskalacken.jpg
    finskalacken.jpg
    97 KB · Visningar: 2,041
Macho Woman skrev:
Nu ska jag vara sådär tjejig och ge mig till att klaga på lacken, men ärligt talat: finns det någon som tycker det här är snyggt?
Skulle passa bra till ditt skinnställ! :tummenupp

Lite för mycket bebisblått för min smak men jag har sett värre.

Mycket snygg!

Edit: den bruna sadeln är väl inget vidare iofs.

Om man tar bort den blåa bakgrunden och deras matchande kläder och bara tittar på hojen så tycker jag den ser helt ok ut..

Alla stora konstnärer var missförstådda av sin samtid. Är detta ett mästerverk eller en tavla?

De säger ju att 80-talet är tillbaka och att dömma av detta så är jag beredd att hålla med. Italienarna är ju väldigt trendkänsliga, så vem vet, detta kanske kommer att vara helrätt i slutet av nästa säsong. 80-talet har nästan blivit lite av finkultur, det smyger sig in överallt. Unga popmusiker samplar Gary Numan. Senast idag såg jag en bild i tidnignen Metro av någon trendig Infinite-Mass-invandrarkille som satt kaxigt tillbakalutad i en stol och på väggen bakom honom hängde porträtt av medlemmarna i Kraftwerk.

Finns värre om man säger så ... tycker iaf att det finns fler superlativ efter denna! ...

TurboJugend skrev:
...Fast hojen va ganska ful.
VA! Det där hörde jag inte. Vad gör du på ett racingforum förresten? Om du tänder på R1'or med miniregskyltar och gillar att montera undertrays så finns det ett forum på det. Att på detta forum säga att en fabrikar är ful är det samma som att svära i kyrkan. Den är läcker, pungt!

Teddy skrev:
VA! Det där hörde jag inte. Vad gör du på ett racingforum förresten? Om du tänder på R1'or med miniregskyltar och gillar att montera undertrays så finns det ett forum på det. Att på detta forum säga att en fabrikar är ful är det samma som att svära i kyrkan. Den är läcker, pungt!

Exaktemente! En fabriksracer står över sådana triviala saker som lack och färger! Den kan få vara 70-tals köksluckebrun med rosa prickar och den är fortfarande ett fulländat konstverk!

Att säga att hojen är ful är en hädelse! :fatta!

Designen på lacken och färgvalet var ok men inte det läckraste jag sett. SKönt dock att de vågar vara lite annorlunda.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti