Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hörni, jag tror vi har ett kommunikationsfel bara. Old Badger skriver:
"När framhjulet släpper är det ju som att gå in i en ny dimension. Den känslan är berusande men har man inte upplevt det kanske man inte vill ta sig dit?"
Han beskriver en berusande känsla så jag antar att det är något man vill prova på åtminstonne en gång. Men jag kan dessvärre inte föreställa mig hur jag ska påbörja en framhjulssladd utan definitivt haveri som resultat. Inte minst en tvåhjulssladd. Så jag är nyfiken på Old Badgers ide om hur det ska gå till.
Jag minns att Old Badger nämnt detta vid andra tillfällen, han verkar vara den ende som öht nämner fenomenet. Som relativt nybliven motorcyklist undrar jag då vad för typ av fordon han använder. Motorcykeln har två hjul, om den inte har åtminstonne ett hjul i marken är den inte manövrerbar. Slutsatsen för mig blir då antingen att han kör ett fordon med fler än två hjul, eller att han helt enkelt är på väg att falla. Jag känner inte old badger, han kanske är nån slags trial-mästare som övar på egna trick där hemma, därför avfärdar jag inte hans ide omedelbart.
Sen finns det ju våghalsar som jackass som utmanar naturens lagar på sätt som vi annars bara ser i tv-spel.

Kommunikationsfel? På Sporthoj?
”No shit Sherlock” som man säger. Enda stället där annars extremt trevliga människor med gemensamma intressen ändå ständigt verkar vara ovänner…
Kör snyggt!

|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!