Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jävlar. Och skiten sticker ut några decimeter också.
Jäklar inte alla som tar hojen på ryggen o knallar uppför backen med hojen, stark kilke??Jävlar. Och skiten sticker ut några decimeter också.
Skön lirare verkar de va... https://www.instagram.com/reel/Cj1eDL_j70K/
Snyggt att ta kollektivtrafiken till sjukan iaf.
Snyggt att ta kollektivtrafiken till sjukan iaf.
Nu har jag stt filmklippet på hur det gick till också...
Hög hastighet på grusväg i skogen, och han körde över en gren på marken som slog upp...
Spik i foten....
Hillclimbaddictsc på instagram
Var köper man L-profiler i plast?
Var köper man L-profiler i plast?
Tack! Då var det alltså hörnlist jag letade efter.Baubach & Hornhaus, Materialbutiken men rätt dyr.
Yamaha TRX 850, hur står den sig?
Mot andra lite sportigare gat-twinnar i prisklassen, Suzuki SV (650/1000), Honda VTR F etc.
Knappt 80hk lär ju inte sätta världen i brand direkt, men kanske är skoj ändå?
Det är väll så att trx 850 har ett rörrams chassie som visade många på pappret mycket fränare hojar var skåpet skall stå i kurvorna redan helt original, en helt klart underskattad kurvätare.Sitter sällan i effekten, belöningen kommer av annat. Jag tror att den är riktigt trevlig, låter bra och är snygg.
Velade för länge, så någon annan tog beslutet åt mig. Som vanligt egentligen.Sitter sällan i effekten, belöningen kommer av annat. Jag tror att den är riktigt trevlig, låter bra och är snygg.
Velade för länge, så någon annan tog beslutet åt mig. Som vanligt egentligen.
Letar egentligen efter en lite mer praktisk (gärna väskor eller att det finns modellanpassat) sportig hoj, med ordentlig motor, som inte för den delen blir så onödigt tung...
ST har jag tittat på, ST2 lite vek effektmässigt per skruvtimme tänker jag ST4 är ofta i dåligt skick. ST3 har jag absolut funderat på. Snygg är den ju inte dock.”Ordentlig motor”?
”Lite mer praktisk”?
”Onödigt tung”?
Kolla Ducati ST3/4, BMW R1200ST eller varför inte första Multistradan?
Finns en 1200S på Blocket, Öhlinare o bredare bakfälgen. Med höjt styre så lite halvsportig kan man säga. Trivs bra med min (trots att jag letar något nytt - men behåller S:en)ST har jag tittat på, ST2 lite vek effektmässigt per skruvtimme tänker jag ST4 är ofta i dåligt skick. ST3 har jag absolut funderat på. Snygg är den ju inte dock.
Toppeffekt är egentligen ointressant, men får gärna ha massor med mellanregister. Twin önskas.
Bmw, nja ST är lite för gubbig, har övervägt en 1100S dock, känns lite tung. Ofta dyra för vad man får.
Budget typ 5000€/50000kr, men gärna mindre .
Velade för länge, så någon annan tog beslutet åt mig. Som vanligt egentligen.
Letar egentligen efter en lite mer praktisk (gärna väskor eller att det finns modellanpassat, men en rejäl cuts man kan surra saker på + tankväska kan gå, om den är rolig nog) sportig hoj, med ordentlig motor, som inte för den delen blir så onödigt tung...
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |