Fler forumkategorier?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag lovade endel ett tag sedan extra forum för typ Märken och regioner.

Men hur ställer ni er till det? Jag har redan nu en MASSA forum ... skulle fler skada? Det enda jag vill när jag skapar forumen är att de blir aktiva och kan gynna SH. Så minst 5-10 aktiva iaf medlemmar bör gå in och skriva / läsa varje dag. Annars äre lönlöst och jag tar bort forumet.

Anledningen jag startar denna tråd är därmed för att fråga er om ni känner att en ytterligare uppdelning för forumet där Suzuki, TL, Yamaha, Honda, osv trådar ska flyttas in istället. Vet att det finns ju diverse 2000 + svarstrådar som kan få en egen forumkategori.

Neeeeej! Inte fler!! Redan ganska för många!

Jag är tveksam till ännu fler forumdelar, det är många redan nu.
Kanske det skulle vara en idé att skrota något/några av dom befintliga forumen & ersätta med märkesforum istället?
Har dock inget bra förslag på vilka som skulle tas bort/ersättas. :näsblod

det är väl rätt lagom som det är nu :va
ganska mycket, ibland vet man inte vad man ska gå in o kolla :)

jag skulle kanske kunna tänka mig att se en cross/endurodel... det är ju trots allt ganska närbesläcktat med supermotard och fler kunniga är aldrig fel!
men fort, man bör ha en gräns för att inte få in massa obra medlemmar typ halva bike.se

nää skit i det. Blir bara rörigt. :fyllisar
Ev det som ovan skriver

Haha!! Ni har hlet fel åsikt.Såklart att te.x Apriliatråden och TL-tråden ska bli forumdelar.

Räcker med så som det var år 2002- om folk minns....

Mavve skrev:
Räcker med så som det var år 2002- om folk minns....
Naj! då hade vi inte RoH :p

Men seriöst så tycker jag det blir lite mkt om alla märken ska få varsin.. och regioner löser ju sig själv iom klubbarna! finns det tillräckligt aktiva i en region så bildar de en klubb... enkelt :)

varför inte sätta taggs på varje tråd med märke o kanske modell. sen kan man sortera efter taggsen, tex gå in i mc-relaterat o välja suzuki eller kanske tom sv-650 och bara få upp de trådar som är märkta med just det.

tyvärr blir ju typ sv-tråden oöverskådligt lång o ingen orkar läsa igenom hela, fast jag har gjort det :död men fler forumsdelar blir bara ännu mer tungjobbat, man får hoppa från del till del hela tiden.

Ja, kanske skulle vara snyggt med märkesforum... men inte efter modell också, det blir för mycket...

MVH

Danne Persson

Nä, det är nästan lite mycket olika forum redan tycker jag. En sak om det bara pratas om lokala saker i "områdesforumen" men när saker läggs där istället för i MC-relaterat eller OT känns det fel. Tycker jag iallafall.

Kanske ett projektforum, typ som zatzy har?!
Vad vet jag, kanske redan finns?!
Ska kolla.. :3freak

Dela åtminstone upp mc-relaterat på nåt sätt det forumet är röigt om nåt iom att allt som har med en mc hamnar där. Dela upp efter dom 4 japanska, samt ett för italienarna och ett för övriga hojjar lr nåt fast kanske inuti mc-relaterat ungefär om datorhörnan ligger inuti OT

Skapa ett forum för "Vilken båge ska jag välja" "Körde på slangen 50m idag" "Uppkörning" "grattis" och övriga saker som man läser 8 ggr / dag

Gör gärna också så man kan välja bort att se det forumet med...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien