Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Har ett par kompisar som aldrig lägger på sig nåt men jag har käkat för mycket och rört mig för lite. Att banta genom att sluta äta är dock ingen hit - blir inte mycket muskler kvar på det viset. Flera mindre mål per dag är bättre än ett större och sen ingenting.
Jag var iofs smal som en pinne, 69 kg när jag var 18, till jag var runt 25 och slutade med fotboll. Sen gick det snabbt upp till 81. Sen började jag jobba = 90 kg (inga problem att ha råd med party och äta ute). Värst var det för två år sen... 107 kg. Kan inte fatta att jag har vägt så mycket. Nästa år ripjakt blir skoj. Har ju gått ner en hel fullpackad jävla ryggsäck.
Jag var iofs smal som en pinne, 69 kg när jag var 18, till jag var runt 25 och slutade med fotboll. Sen gick det snabbt upp till 81. Sen började jag jobba = 90 kg (inga problem att ha råd med party och äta ute). Värst var det för två år sen... 107 kg. Kan inte fatta att jag har vägt så mycket. Nästa år ripjakt blir skoj. Har ju gått ner en hel fullpackad jävla ryggsäck.
heimdal skrev:det e skönt med en kropp som inte går upp i vikt
bantningstips.. käka maximalt ett mål mat om dagen, + nåra mackor, eventuellt.. vid hungerkänslior, drick vatten![]()
Last edited: