loser
Född förlorare
030516 = 77,5 kg
030827 = 75 kg
Inte mycket men alltid något, sa ...........
030827 = 75 kg
Inte mycket men alltid något, sa ...........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
uris skrev:Ni snackar ju bara om små viktförändringar ju.
Jag har nu gått ner 11-12 kg på tre veckor. Från ca 110kg till 99kg. Med den här takten så är jag nere på min dröm vikt på ca tre veckor till. Men jag ska hålla uppe i ngn månad innan jag kör ett race till för att gå ner resten.
Är ngn intresserad av hur jag kan gå ner som jag gör säg bara till
/Micke
uris skrev:Ett litet tillägg bara.
Jag "åt" endast dessa påsar i tre veckor först, sen har jag börjat med att käka middagar. Sen måste jag oxå säga att det är inget buffel å båg det här som jag oxå först trodde. Övervikts enhet på Huddinge sjukhus använder eller har iaf använt sig av detta.
/Micke
uris skrev:rainman:
Jag tycker att det smakar kanon. Men det är klart att de inte smakar lika bra efter det att man har käkat det några veckor, men det smakar absolut inte illa då heller.
/Micke
uris skrev:Det finns en bantningskur som heter Cambridge kuren. Du "äter" tre påsar om dagen som du har blandat ut med vatten.
Nicke skrev:Jag antar att det är bantning enbart som gäller där? Orkar du träna nåt med så lite i kroppen?
Nicke skrev:SM i trådlyft!
Lessnade totalt när det stod 102 kg på vågen nu på semestern. Hade jordens hängbuk såg jag på kort tagna i juli. Fattade dock inte själv hur fet jag var... förrän nu.
Har nu tränat mycket styrke med ordentlig uppvärmning + lite spinning, promenix och trappmaskin blandat. Hängde med en tjej på jobbet på löpning idag elljusspår (precis utanför jobbet). Skitskoj! Har kontakt med dietist + naprapat/PT och har lyckats gå från 102 till 82,5 idag! Så jäkla skönt. Har gått fortare än jag trott. Nu var det fan sista gången jag vägde 0,1 ton. Nu ska jag försöka öka på muskelmassa och hålla min kring eller strax under 80.
Hur har det gått för er andra?

Nicke skrev:SM i trådlyft!
Lessnade totalt när det stod 102 kg på vågen nu på semestern. Hade jordens hängbuk såg jag på kort tagna i juli. Fattade dock inte själv hur fet jag var... förrän nu.
Har nu tränat mycket styrke med ordentlig uppvärmning + lite spinning, promenix och trappmaskin blandat. Hängde med en tjej på jobbet på löpning idag elljusspår (precis utanför jobbet). Skitskoj! Har kontakt med dietist + naprapat/PT och har lyckats gå från 102 till 82,5 idag! Så jäkla skönt. Har gått fortare än jag trott. Nu var det fan sista gången jag vägde 0,1 ton. Nu ska jag försöka öka på muskelmassa och hålla min kring eller strax under 80.
Hur har det gått för er andra?
Lugn skrev:Gratulerar! Starkt jobbat, tycker jag!!
![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!