FAT Club

Maj 1967= 4,2kg
Mars 2003=100kg jämnt !
hyfsad viktökning va??
Ehh...jag har gått upp 96kg på 36år......
Då kommer jag att väga 196kg när jag blir 72år......
oj då................

(och jag går inte på anabola) :fakta

1000cc kan flytta stor vikt fort nog !! :D

edit: då borde jag bli 335cm lång vid 72år ?????
Jaha.........

Rymlig hoj köpes för framtida behov !!!!

Last edited:
Tjöta!

Jag har inte tillgång till någon våg just nu, men brallor som satt tajt innan håller på att ramla av. Leder jag, eller?

Re: Re: FAT Club

toca1 skrev:
11/3-03 -------> 106,4kg,,,, lite bassning fick jag :rodnar men nu har jag handlat ställ så no fuck up dom sista veckora e tillåtet nu :tummenupp
Nästa tisdag ska vågen INTE stanna på mer än 105,00kg :mad:

AAAAAAAAAAAA,,,, 104,9 kg stannade den på på lunchen idag :tummenupp tror jag ska fira med en :öl eller kanske :öl :öl ikväll :D :D :D :D

REJVIS,,,,,, hur går det :confused:

buäää....120,9kg, och jag har fan inte käkat mer än 4 rutor choklad och en massa soppa o nån pizza, 2st.......jävla skit, snart åker jag ner o köper ett kilo amfetamin eller nåt....fast då kanske man slutar med en spruta i armen......

faaaan

Vet hur det känns Ravetrancer.
Hade själv den något höga vikten av 123,5 kg för ca 1,5 år sedan.
Såg sedan ett kort på mig (påklädd) och då förstod jag hur det stod till.
Drog ner på allt + lite lagom motion 3 ggr veckan.
Går stadigt neråt. Handlar om att lägga om livsstil, inte försöka mirakelbanta bort 10kg på en månad.
Väger idag ca 102 kg och det går sakta neråt.
Visst gick jag upp lite över julen men man måste unna sig nåt ibland.
Målvikt ca 90-95kg, är ganska stor i mig själv så det blir nog bra där.
Kör hårt :tummenupp

Ravetrancer skrev:
buäää....120,9kg, och jag har fan inte käkat mer än 4 rutor choklad och en massa soppa o nån pizza, 2st.......jävla skit, snart åker jag ner o köper ett kilo amfetamin eller nåt....fast då kanske man slutar med en spruta i armen......

faaaan

tror det räcker med ett par tre hekto :tummenupp :D :D

Macke skrev:
Mackes tips:
Spela hockey, få ett slagskott på käken, spräck 13 tänder, flytande föda i över en månad... Funkar garanterat... :(

DET var inget tips som jag vill prova..
Hoppas du e bättre ialla fall..

Ingen som har ett bättre tips??

Kom iof i skinnstället i år oxå, men kunde knappt andas... ;)

Har inte tränat eller annsträngt mig..

I januari 98 kg.
Nu 3 månader senare. 91,5 kg

Inte konstigt när man inte får någon mat i skolan o det ända man gör på fritiden är att bastar..

HAR NI HÖRT ….

*** Godisätare lever längre ***

I USA har en stor hälsoundersökning visat att den som äter godis lever
längre än den som hel avhåller sig. Längst levde de som åt godis en till tre
gånger i månaden. Choklad är bäst. Forskarna tror att det finns ett
speciellt ämne i choklad som bromsar cellernas åldrande.

Källa: Hemmets Journal :fakta :D

Re: HAR NI HÖRT ….

toca1 skrev:
*** Godisätare lever längre ***

I USA har en stor hälsoundersökning visat att den som äter godis lever
längre än den som hel avhåller sig. Längst levde de som åt godis en till tre
gånger i månaden. Choklad är bäst. Forskarna tror att det finns ett
speciellt ämne i choklad som bromsar cellernas åldrande.

Källa: Hemmets Journal :fakta :D

Nu griper du efter halmstrån! :D

Få höra hur det gått!

Jag: 69 kg vid mönstringen 1989. 81 kg årsskiftet 91/92, dålig form. 78 kg, i bra form, ett år senare efter en massa styrke och innebandy. 90 pannor 1998 då jag började jobba och fick råd att äta ute och samtidigt i princip la av med allt vad träning heter. Sen gick det snabbt till 98 där jag låg länge. Sen rätt var det var visade vågen 107 2001!!! Toktränade och åt bra rätt länge och kom ner till 95. Då fick vi veta att mamma hade cancer och hon gick bort 7 veckor senare... Sket i allt efter det ett bra tag (nu kan inget värre hända).

Efter lång 4-veckorssemester i sommar visade vågfan 104! Har nött Rotex (ungefär som kombinerad cykel/trappmaskin), spinning och styrke i en månad och blivit 4 pannor lättare = 100. Målet är 90 till jul tror jag - har inte spikat det riktigt. Är bara 178 cm lång tyvärr... :)

1990 rycker in i lumpen: 70kg
1991 muckar: 73kg (ökat i muskler och fett lika delar)
tre månader går och jag går tillbaka på 71kg
åren går och vikten består...
börjar köra motard och leva rövare: ökar till 73-74kg i muskler och tungt vägande blåmärken. Väger idag nästan samma som för 10-12 år sedan. Varför vara fet, när man kan vara vältränad och smal ? Ät mycket pizza, drick öl och kör hoj på ett aktivt sätt, så rättar sig kroppen efter det! :)

åt helvete gick det för mg......jag satsar igen efter nyår......att jag slutade röka gjorde sitt kan jag ju säga =(

jag har under sommaren plussat 2 kg :rodnar så nu står vågen på 102kg.... Men nu e ju sommaren slut (snart) å då jävlar. Målet e 90kg tills nästa sommar :tummenupp Jag startade ju på ca 120 pannor sååååååååååå lite duktig e jag :fakta :D

Ni snackar ju bara om små viktförändringar ju.
Jag har nu gått ner 11-12 kg på tre veckor. Från ca 110kg till 99kg. Med den här takten så är jag nere på min dröm vikt på ca tre veckor till. Men jag ska hålla uppe i ngn månad innan jag kör ett race till för att gå ner resten.

Är ngn intresserad av hur jag kan gå ner som jag gör säg bara till :)

/Micke

Sådärja, nu har man vägt in sig, EFTER frukost dock, kom ju på det lite sent :rolleyes:

030828 - 108,5 på 185cm

Siktar på att komma under hundra, nån gång överhuvudtaget, så man vågar röra på sig mer utan att vara rädd för att knäna ska klappa ihop totalt. :rolleyes:

Det är intressant det här med vikt, låg på 90 vältränade kilo när jag började jobba, tog ganska snabbt ett steg upp till 100 inte lika vältränade kilo (ändå var det ganska aktivt jobb), när jag sen började på kontor där jag sitter bakom ett skrivbord hela dagarna (och nätterna) så tog det ganska snabbt ett steg upp till 110 där jag legat sen dess...

Spelar i princip ingen roll om jag är pizza varje dag eller äter sallad, verkar som jag håller mig på den vikten sålänge jag inte tränar, att tillägga är att jag har gått ner under sommaren, och det under samma period som jag käkat kortison och druckit maaaassa öl! ingen dålig kombination det inte :D

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back