FAT Club

Vad duktiga alla är ! Jag väger 70 pannor och själva vikten struntar jag i. Det är bara magen som skall bli mindre.

Dock har jag ingen motivation. Försöker ha akrobatiksex så man på det sättet kanske kan träna bort lite ;)

Hur får man motivation? :confused:

Macke skrev:
Mackes tips:
Spela hockey, få ett slagskott på käken, spräck 13 tänder, flytande föda i över en månad... Funkar garanterat... :(

Annars så rekommenderar jag sjukhusvistelser...
Stillaliggande i 2veckor i en säng studerandes takmönstret samt vara petig med maten och inte riktigt vilja äta. (En och annan kräkattack av maten är också bra)

1996-03-22 83kg / 188cm
1996-04-06 67kg / 188cm

2003-02-27 69kg / 188cm... jag vill UPP!!

EDIT: Just vart på gymet 9.5% underhudsfett. Detta var efter träning... blir der mer eller mindre om man testar innan man tränar?

Last edited:
Bikerbitch skrev:
Vad duktiga alla är ! Jag väger 70 pannor och själva vikten struntar jag i. Det är bara magen som skall bli mindre.

Dock har jag ingen motivation. Försöker ha akrobatiksex så man på det sättet kanske kan träna bort lite ;)

Hur får man motivation? :confused:

Hur man får motivation till akrobatiksex? Det måste väl vara det lättaste i världen. Den finns väl alltid?! :confused:

Zam skrev:
Hur man får motivation till akrobatiksex? Det måste väl vara det lättaste i världen. Den finns väl alltid?! :confused:

Jag menade själva träningen. Att få motivation till akrobatiksex/ vanligt sex är miket lätt. Räcker med att titta på killen så brukar motivationen infinna sig rätt rejält.

Macho Woman- Livskris. Det lät ikke bra. Jag kanske är för liten för att få såna. Har du en livskris schnyggo?

Bikerbitch skrev:
Och din cross är en?
Och kostar hur mycket?

Bränna fett kan man ju göra. Dvs köra snabbt.
Men bränna fett vettifan. Då får man köra bra mycket.

En Yamaha YZ 250 `89 för den smått symboliska summan 10 000 kronor.
Går enormt bra.
Duger gott till att både bränna fett och bränna fett.

Ska du ha den? :D

John Holmes skrev:
En Yamaha YZ 250 `89 för den smått symboliska summan 10 000 kronor.
Går enormt bra.
Duger gott till att både bränna fett och bränna fett.

Ska du ha den? :D

Håller på att ta körkort för mc precis och pengarna räcker inte till alls du. Klart att man skulle vilja ha en cross hemmavid...
så TACK men nejtack.
Jag får helt enkelt ha massa sex som träning.. 'suck' :rolleyes:

Idag kom sanningens ögonblick - jag testade skinnstället för första gången i år. Och det var inga som helst problem... Det kändes till och med rymligare än i höstas, trots att jag väger något eller ett par kilon mer. Antingen är det något fel på min våg eller så har träningen faktiskt minskat fettmängden och ökat muskelmassan i motsvarande mån. Är det verkligen inte svårare än så?

Bikerbitch skrev:

Macho Woman- Livskris. Det lät ikke bra. Jag kanske är för liten för att få såna. Har du en livskris schnyggo?

Schnyggo har fått livskris, ja. Det börjar närma sig trettio vet du och det börjar bli dags att bestämma om man ska bli en Svensson eller göra något radikalt. Några tips?

Kan du inte skaffa 20-årskris?

bantnings´råd

igår 172cm och 83 kilo
idag 180cm och 70kilo ;) jag kanske bantar fel eller nåt sånt????
tipps är välkommna för det här verkar inte stämma alls :skrämd

toca1 skrev:

Jag lovar att jag ska göra ngt riktigt snuskigt om 4:a veckor,,,,,,,, jag ska uppa en bild på MIG i bara kallingarna vägandes 123kg,,, men jag ska vara lite bussig å uppa en bild på mig vägandes vad jag nu väger om 4:a veckr,,,, fattar NI ,,, både snuskigt å sexigt :tummenupp :tummenupp fan va man lovar efter ett par (jävligt många par9 :öl :öl men men,,, som man skriver får man ligga :D :D

Hoppas att du skickar ut en varning innan du lägger ut bilden, faan vet om det blir en spegelbild.. ;) ;)

Hur har du gjort med ölpimplandet då?? Minskat eller är det oförändrat intag??

Pondus skrev:
Hoppas att du skickar ut en varning innan du lägger ut bilden, faan vet om det blir en spegelbild.. ;) ;)

Hur har du gjort med ölpimplandet då?? Minskat eller är det oförändrat intag??

det kommer att vara länkar med räd text & förtydligande varnings text :D

Öldrickandet har minskat,, tror dock inte ett ngn läkare skulle rekomendera mängden alkohol som har innmundigats vissa helger :tummenupp :D :tummenupp :öl

toca1 skrev:
Hej alla

Nu när vi botade om (oönskat för vissa) & inte Rejvis vågat starta denna tråd igen så känner jag mig nödgad att göra så :fakta

Denna tråd är till för de (ink mig) som kanske lagt på ett par kilo över åren men som bestämt sig för att ändra på det nu :tummenupp .....

Jag startar:

start 7/1-03 ----------->123kg
nu 4/3-03 --------------> 106,2kg

Sådärja fyll på med era kilon nu så alla kan se hur dom försvinner :tummenupp :tummenupp

Men ikväll ska jag :öl

11/3-03 -------> 106,4kg,,,, lite bassning fick jag :rodnar men nu har jag handlat ställ så no fuck up dom sista veckora e tillåtet nu :tummenupp
Nästa tisdag ska vågen INTE stanna på mer än 105,00kg :mad:

Mellandagarna 02: ca 92-93
Nu: 89
Mål: 82 kg i sommar och sen fortsätta åt rätt håll.

MW, varför ska du krisa och vad är egentligen fel på Svensson? Jag tycker mig oftast se "fel" och brister hos de originella....

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back