Peno skrev:Nu är del två av "den andra partens" rapport uppe på deras sida, och det verkar vara en liten fredstrevare. (Inte mot McB dock)
Jag står kvar vid min åsikt om sitens design. Jag får ont i ögonen av att läsa vit text på svart bakgrund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Peno skrev:Nu är del två av "den andra partens" rapport uppe på deras sida, och det verkar vara en liten fredstrevare. (Inte mot McB dock)
McB skrev:Jag reflekterade bara över att det inte ens var föraren som skrev rapporten, utan något depåglin. Jag är inte det minsta kinkig, jag tycker bara att smutskastning via racerapporter är jävligt lågt.
McB skrev:Jag står kvar vid min åsikt om sitens design. Jag får ont i ögonen av att läsa vit text på svart bakgrund.
Men det ar ok for dig att smutskasta folk till hoger och vanster och kalla dem amatorer, divor och depaglin?McB skrev:Jag reflekterade bara över att det inte ens var föraren som skrev rapporten, utan något depåglin. Jag är inte det minsta kinkig, jag tycker bara att smutskastning via racerapporter är jävligt lågt.
Goodstuff skrev:Men det ar ok for dig att smutskasta folk till hoger och vanster och kalla dem amatorer, divor och depaglin?
Vax upp.
Goodstuff skrev:Men det ar ok for dig att smutskasta folk till hoger och vanster och kalla dem amatorer, divor och depaglin?
Vax upp.
Det ar val en bra egenskap att man kan andra sin asikt och inse att man kanske anvant for harda ord och att man senare andrar sig eftersom man insett sitt misstag?McB skrev:Jag vågar i alla fall stå för vad jag tycker och ändrar inte mina texter så snart någon kritiserar dem. Ordvalet kom till i stundens hetta, men jag ångrar mig inte.
Det ar val upp till de som driver teamet vem som skriver vad pa deras hemsida?McB skrev:Helt ärligt, är inte en racerapport något som ska skrivas av föraren? Är det inte föraren som är ute på banan och genom racerapporten ska ge sin bild av vad som hände där ute? Det är strunt samma om teampersonalen har bott i depån i 10, 20, 30 eller 100 år, det är fortfarande föraren det handlar om. Det är hans eller hennes val om någon ska smutskastas i hans eller hennes namn.
Nyteknik skrev:Lätt? Vad var det som var lätt?
![]()
Vem är inte gammal och trött...erik skrev:Du körde ju ifrån Calle mer och mer på slutet, tänk på att gubben är gammal och trött...![]()
Kommer han tillbaka till sitt gamla tempo är det som Filip säger
Det spelar väl heller ingen roll. Han företräder ingen annan han sig själv på ett diskussionsforum och är i sin fulla rätt att vara anonym. Jag tror det är både viktigt och bra att det är så.Watz skrev:Jag har inte en aning om vem den här McB är...
Watz skrev:Någon ursäkt från McB förväntar vi oss inte alls eftersom han har rätt till sin åsikt, men är det så att du har fler upplysningar till oss om hur vi sköter vårt arbete och driver vårt team är du mer än välkommen att framföra det öga mot öga istället så vi vet vem du är.
Fast inte riktigt ändå om man kikar på www.watz-racing.com...Chris Ash skrev:Bra jobbat Watz-racing och Oscar/Pålle! Trevlig avslutning på grollet!![]()
Torkel skrev:Fast inte riktigt ändå om man kikar på www.watz-racing.com...Klart vi vill ha racerapporter från Mugello!!!
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |