Chris Ash
Kapten Gars
oFFkeFF skrev:Cajback har ju därmed också banrekordet på Falkenberg![]()
Japp, the revenge of the two-strokes har börjat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oFFkeFF skrev:Cajback har ju därmed också banrekordet på Falkenberg![]()
Snart kommer Valmers...Chris Ash skrev:Japp, the revenge of the two-strokes har börjat.
Passa på att njuta medans det varar, #40 i SBK va j-t nära att slå detta rekord innan han grusade.Chris Ash skrev:Japp, the revenge of the two-strokes har börjat.
Jag körde snabbare än halva startfältet i Rookie 1000 trots att min hoj bara har hälften så mycket effekt. Men vad betyder det egentligen?GSXR1100R skrev:...Ullis körde snabbare än Offknuff trots att hon bara har hälften så mycket effekt![]()
Det betyder att det är enklare att ta det nya partiet på Falken med en 250R samt att du körde bättre än domNyteknik skrev:Jag körde snabbare än halva startfältet i Rookie 1000 trots att min hoj bara har hälften så mycket effekt. Men vad betyder det egentligen?
![]()
Nära skjuter ingen hare.GSXR1100R skrev:Passa på att njuta medans det varar, #40 i SBK va j-t nära att slå detta rekord innan han grusade.
Kantarellharvarna gick långsammare än toppen i 250R, Ullis körde snabbare än Offknuff trots att hon bara har hälften så mycket effekt![]()
Pålle skrev:Men nu är vi tydligen bad-boys for life...
/Joakim
Pålle skrev:Då har man fått sig en fet känga av Watz-racing som Erik kör för, i deras Falkenberg-rapport. Jättetråkigt att de uppfattade vårt besök efter att protesten gått igenom på det sättet. Oscar ville informera om att funktionärerna lämnade in en rapport på de båda gulflaggsomkörningarna, för att om möjligt kunna ställa lite till rätta. Erik var ju tyvärr så upprörd att det inte riktigt gick fram på rätt sätt... Kul att Oscar omnämns som en långsam förare eftersom han körde om och ifrån Erik innan hans arm stumnade. Jag ägnar mig inte åt pajkastning och förstår de upprörda känslorna. Men nu är vi tydligen bad-boys for life...
/Joakim
Pålle skrev:Då har man fått sig en fet känga av Watz-racing som Erik kör för, i deras Falkenberg-rapport. --//--
Pålle skrev:Då har man fått sig en fet känga av Watz-racing som Erik kör för, i deras Falkenberg-rapport.
oFFkeFF skrev:Den där flaggan har upprört en del känslor kan man väl lugnt säga.
Erik är en jäkligt go pöjk, men självklart blir man rätt sned om man inte anser sig ha passerat vid gulflaggen(sen kan man ha fel ändå), men nog fan är man förbannad iaf. Diskussionen kan man ta senare när känslorna lagt sig.
Igår såg jag så svart under och strax efter rejset att jag kunde ha dödat, fastän jag vet att han jag var förbannad på är en go grabb som dessutom kör rätt fort(jag blev rejält blockad och fick hela mitt rejs igår förstört av den där gulflaggen också..)
McB skrev:Det är förståeligt att Erik är sur om han själv bedömmer att han gjorde en regelrätt omkörning, men om galla ska spys så är det på tävlingsledning/domarkår som tog beslutet om diskvalificering, inte på Oscar som lade protesten.
Pålle skrev:Men nu är vi tydligen bad-boys for life...
RS250RR skrev:Det där stämmer inte alls, han körde in i min hoj efter jag varvat honom, inget annat.....
Teddy skrev:Nyteknik rapporterar från F-berg att allt gått bra. Mest förvånad var han över att få Calle Torsell närmast bakom sig på startplattan. Calle har i o f s inte kört på länge och kommer säkerligen att förbättra sig för varje varv.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |