Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är det man har blinda tjejer till!Hur gör man när man liggit då? går man upp då, tänderlampan och trär på sig en jamas? Då lär det knappast bli returmatch.
Hur gör man när man liggit då? går man upp då, tänderlampan och trär på sig en jamas? Då lär det knappast bli returmatch.
Det är det man har blinda tjejer till!![]()
Då tror jag mer på en realdoll, eller öronproppar på den blinde! "Du vet, grannana för sånt jävla liv, så du måste ha dom här!"Men de kan ju lokalisera sig via sonar medelst klickljud och då torde en jamas ge ett dovt utslag. Jag tror inte man kommer undan. Kanske det är där det där uppblåsbara fåret kommer väl till pass?![]()
Turkjävel![]()
Killen e inte Turk, han e från Iran och det han skrev var inte så najs om man säger så...
Frågade en kompis vad det betydde hon blev väldigt upprörd och frågade vart jag hade hört det.
Hon vägrade översätta det så då var det bra illa iaf...
Killen e inte Turk, han e från Iran och det han skrev var inte så najs om man säger så...
Frågade en kompis vad det betydde hon blev väldigt upprörd och frågade vart jag hade hört det.
Jag kallar min Libanesiske vän för Arabjävel men han kallar mig gazpacho (tomatsoppa).
Vilken jevla typ![]()
Orka bry sig, men det vore kul att veta vad som stod![]()
[YOUTUBE-ID]KNHSIge21LM[/YOUTUBE-ID]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kolla massa amerikanska filmer. Massor av manliga snubbar har någon slags två-delad pyjamas!![]()
Ja, och i amerikanska filmer så är alla som kliver upp ur sängen efter att ha brakat loss på varandras kroppar under en hel natt, påklädda när som går upp på morgonen.
Vi kan alltså skippa screensen på Tony Soprano i morronrock när han hämtar tidningen, för just det, det är bara på film.
Så det var ett dåligt argument för pyjamas.
Vilken jevla typ![]()
Orka bry sig, men det vore kul att veta vad som stod![]()
Det står: När du lägger dig är din k*k varm och när du vaknar fryser din k*k, gayingt!
det var skrivet med ironi precis som jag trodde dina inlägg var skrivet med ironi och så skriver du nåt så opassande och onödigt.
Hon kunde hon inte persiska, för är man så pryd att man inte ens kan översätta en text?
Hehehe... watch this ..... narko = knark
Det står: När du lägger dig är din k*k varm och när du vaknar fryser din k*k, gayingt!
det var skrivet med ironi precis som jag trodde dina inlägg var skrivet med ironi och så skriver du nåt så opassande och onödigt.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |