Faan vad kallt det är, kan man köpa en Pyjamas?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Pyjamas!

• Antal röstningar
    0
Pyjamas är ju inte så tufft, men troligen skönt. Jag sitter just nu i ett underställ och jag ska inte iväg att träna...

Jag förstår inte tråden.
Du är väl upplyst om komforten av mjykisbucksoroluvtröja men vill ändå ha pyjamas? :va

Jag fattar inte heller vad som tog åt mig, och efter ha sett bilderna som har postats i den här tråden så :3freak näh

Kul tråd vart det iaf ;)

Skoj att lära sig nya språk...

"En kebabpizza, mikhai."

:zpy pyjamas på en kille, näe det går inte :gnissla.

:tuttar vägrar använda det då jag fick en turkos-rosa fleecepyjamas ala sparkdräkt av brosans tjej som jobbade på H&M när jag var 13 i julklapp.:huvet Aldrig varit så arg i hela mitt liv men de andra fick sig ett gott skratt då jag såg ut som en förvuxen bebis ."bara nappen som fattades tyckte farsan"....Tack gode gud att inte mobilkameran fanns då. :näsblod

Fryser jag så använder jag:

1) killen får agera väremkälla.
2) om han inte är hemma slänger jag in filtar etc i torktumlaren på extra varmt.
3) Vetepåsar som man värmer i mikron, finns även som tofflor. Vill man ej köpa fyll ett örngott med ris och knyt en ordentlig knut.

4) åker till varmare breddgrader...HATAR KYLA!! :mad:

Last edited:
Jag e oxå Libanes, men ingen kallar mig arabjävel :huvet

Jag kan göra det för dig om det är något du känner att du inte saknar.
Det roligase är nästan alla andras reaktioner när man skrålar arabjävel åt en stor knölig Libanes men har man tur så kan han toppa med några yallallallallall... och skrika Jihad.

1) killen får agera väremkälla.

Det är det värsta som finns när en varm kropp ligger och kramar om en som en apunge. Det blir varmt å klibbigt å man blir förbannad:mad:

Och varför ska cheyerna alltid ligga med ansiktet i ens armhåla?:va

Last edited:
Det är det värsta som finns när en varm kropp ligger och kramar om en som en apunge. Det blir varmt å klibbigt å man blir förbannad:mad:

Och varför ska cheyerna alltid ligga med ansiktet i ens armhåla?:va

Ingen fara...jag är iskall för jämnan under vinterhalvåret :D

Angående det där sista så får någon annan:tuttar svara då jag inte brukar ligga med ansiktet i killens armhåla :gnissla

Jag kan göra det för dig om det är något du känner att du inte saknar.
Det roligase är nästan alla andras reaktioner när man skrålar arabjävel åt en stor knölig Libanes men har man tur så kan han toppa med några yallallallallall... och skrika Jihad.

Jag brukar köra med att jag är svartskalle så jag får säga det jag nu känner för att säga...
Men jag känner mig mer som en svennebanan än en arab.

Tack för erbjudandet iaf...

Back