Fluxir
Min motorcykel har sex...
Grrrooov skrev:Ja och även det tidigare du pratade om med mutter, hajade inte det heller. Alla är inte handslipade då? Finns något vettigt verktyg att lösa det med när dubben är på plats?
Funderade på om det skulle gå och klyva m6an med vinkelslip så den blir ungefär som en M3, mycket mindre och borde gå i lättare, det ska ju bara gå på is så det är ju inget slitage på dom ändå.
Utstick på mina däck är 12mm från mutter och ut. Lite mindre bult i dock, 146 fram och 275 bak. Däckbredd 120/150 fram/bak
Ska försöka mig på en förklaring, som jag tolkade det
om du tar en mutter, ställer den på högkant, vinklad i ett visst läge i förhållande till slipskivan på smärgeln, slipmaskin eller vad fan du nu kallar det, en sån där fast sak iaf, funkar inte på vinkelslip. fäster fast muttern så den inte rör sig, sen skruvar du in varge skruv i muttern så skruven går mot slipskivan. hajjar du?