Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
verkar hålla tätt helt UTAN någon tätning över huvudtaget. inte ens slang har jag i.
hmm, tror jag glömde bilden förra gången..![]()
nåja, här kommer bilder.![]()
Den fastnade i däcket när han körde genom skogen på väg till isenVA ? är det en stackart harpalt i bakgrunden![]()
Vad tror ni om 350 dubb fram och 410 dubb bak?![]()
![]()
Får se vad som händer..Jag och polare har knåpat ett tag med egna däck, helt ovetandes om att så många håller på! Skoj! Vore kul att få lite bra tips från de som har mer erfarnhet i ämnet, Andersson ex. Vore även kul att veta hur det går utan slang. Jag gissar att bulten flexar när den sätter sig och därför kör vi med slang..
VA ? är det en stackart harpalt i bakgrunden![]()
Vad tror ni om 350 dubb fram och 410 dubb bak?![]()
![]()
Den fastnade i däcket när han körde genom skogen på väg till isen![]()
Hur gick provkörningen?eller
![]()
man vurpar ju på arslet om man kliver av hojen... nåja, bett i däcken fanns det gott om iaf, gick utan problem upp på bakhjulet. är ensam så det är lite svårt att fota..
men som sagt, det biter i fullt tillräckligt..
nu har jag testat lite mer...![]()
Jag har kört xr 650 med liknande däck...som motard då o de ja kan säga e att den osså var " nervös" o ville vandra lite...provade i ändra mönstret i framhjulet och plockade bort ca 50 dubb. Satte inte dubbarna i en rad i mitten på hjulet ,utan zick zack med en tom rand i mittenresultatet blev en mycket "lugnare" framända..Det verkar som att de flesta som bygger egna däck tror att ju fler dubb desto bättre grepp, men så e de inte ,hojen måste kunna trycka ner dom i isen annars greppar de inte....hade ca 200 fram o 280 bak på xr:en då var greppet optimalt
![]()
Jag har kört xr 650 med liknande däck...som motard då o de ja kan säga e att den osså var " nervös" o ville vandra lite...provade i ändra mönstret i framhjulet och plockade bort ca 50 dubb. Satte inte dubbarna i en rad i mitten på hjulet ,utan zick zack med en tom rand i mittenresultatet blev en mycket "lugnare" framända..Det verkar som att de flesta som bygger egna däck tror att ju fler dubb desto bättre grepp, men så e de inte ,hojen måste kunna trycka ner dom i isen annars greppar de inte....hade ca 200 fram o 280 bak på xr:en då var greppet optimalt
![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |