verkar hålla tätt helt UTAN någon tätning över huvudtaget. inte ens slang har jag i.
hmm, tror jag glömde bilden förra gången..
nåja, här kommer bilder.
Den fastnade i däcket när han körde genom skogen på väg till isenVA ? är det en stackart harpalt i bakgrunden
Vad tror ni om 350 dubb fram och 410 dubb bak?
Jag och polare har knåpat ett tag med egna däck, helt ovetandes om att så många håller på! Skoj! Vore kul att få lite bra tips från de som har mer erfarnhet i ämnet, Andersson ex. Vore även kul att veta hur det går utan slang. Jag gissar att bulten flexar när den sätter sig och därför kör vi med slang..
VA ? är det en stackart harpalt i bakgrunden
Vad tror ni om 350 dubb fram och 410 dubb bak?
Den fastnade i däcket när han körde genom skogen på väg till isen
Hur gick provkörningen? eller
nu har jag testat lite mer...
Jag har kört xr 650 med liknande däck...som motard då o de ja kan säga e att den osså var " nervös" o ville vandra lite...provade i ändra mönstret i framhjulet och plockade bort ca 50 dubb. Satte inte dubbarna i en rad i mitten på hjulet ,utan zick zack med en tom rand i mitten resultatet blev en mycket "lugnare" framända..Det verkar som att de flesta som bygger egna däck tror att ju fler dubb desto bättre grepp, men så e de inte ,hojen måste kunna trycka ner dom i isen annars greppar de inte....hade ca 200 fram o 280 bak på xr:en då var greppet optimalt
Jag har kört xr 650 med liknande däck...som motard då o de ja kan säga e att den osså var " nervös" o ville vandra lite...provade i ändra mönstret i framhjulet och plockade bort ca 50 dubb. Satte inte dubbarna i en rad i mitten på hjulet ,utan zick zack med en tom rand i mitten resultatet blev en mycket "lugnare" framända..Det verkar som att de flesta som bygger egna däck tror att ju fler dubb desto bättre grepp, men så e de inte ,hojen måste kunna trycka ner dom i isen annars greppar de inte....hade ca 200 fram o 280 bak på xr:en då var greppet optimalt
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |