Psychodad skrev:Blir inte alls förvånad om det blir så, vi får säkert exakt vad vi förtjänar i det här landet. Nån har väl röstat in sossarna och miljöpartiet till den plats där dom är idag.
...Skyll det bara inte på mej..![]()
word!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Psychodad skrev:Blir inte alls förvånad om det blir så, vi får säkert exakt vad vi förtjänar i det här landet. Nån har väl röstat in sossarna och miljöpartiet till den plats där dom är idag.
...Skyll det bara inte på mej..![]()
Maverick_ou812, tummen upp! Jag satt också och förbannade alla jävla icke läskunniga idioter i den här tråden och tänkte att "fan, jag måste posta ett inlägg", men ser till min lycka att du redan skrivit inlägget med stort I! Tyvärr kommer inte idiot-analfabeterna att läsa det för det är alldeles för mycket text.Maverick_ou812 skrev:Ibland undrar jag om sporthoj.com är översållat med högersympatisörer, alternativt icke läskunniga personer. Men eftersom dom klarar av att skriva inlägg här så måste dom (väl) kunna läsa också?
TukTuk skrev:Men tänk om man skulle införa en andra uppkörning för just sporthojarna?
Hade innan dess gärna sett en obligatorisk längre utbildning på bana, i trafik och en massa teori med bland annat diskussioner om faran i trafik och konsekvenserna det kan få - för alla.
Rimligt?
Jörgen Player Special skrev:I Malysia tror jag inte du kan köpa en hoj större än 125cc för gatbruk.. Skulle gärna se en liknande regel i Sverige. Det skulle spara samhället många många miljoner och liv. .. Jag har kompisar som både dött och blivit förlamade på sporthojar på gatan.
Var så god de bjöd jag på....Fred00 skrev:Tack för dina värdefulla åsikter.
Ja, ibland blir man så less och måste släppa på trycket lite.Niklasinorr skrev:Jahapp, här har vi månadens brev, lysande formulerat![]()
Tack, se ovan!Ukiwaza skrev:
Tyvärr får jag hålla med dig på det sista. Lättare att bara skrika utan att tänka.sgtpepper skrev:Maverick_ou812, tummen upp! Jag satt också och förbannade alla jävla icke läskunniga idioter i den här tråden och tänkte att "fan, jag måste posta ett inlägg", men ser till min lycka att du redan skrivit inlägget med stort I! Tyvärr kommer inte idiot-analfabeterna att läsa det för det är alldeles för mycket text.
elwe skrev:eller mig ...
Oj, farbror polisen kan inte heller läsa.... Varför är jag inte förvånad....CHROLO skrev:eller mig.......
XRV-Henning skrev:Jag läste MC-OLA, VVs sammaställning av dödsolyckor i Sverige sedan 2000, den stödjer INTE din tes...
CBR900 var den absolut vanligaste hojen inblandad i dödsolyckor, den och förare under 25. Nästan samtliga hade dött av skallskador.
BridgeMill skrev:Kör med insidan så ordnar det sig... :kocko
skall dom införa åldersgräns för att köra sportbil oxå då eller![]()
Vet du det nu så får du gärna berätta hur man gör. Det går fort när det händer...AleX skrev:3:Hur man kan komma ur en Highsider.
Reagerade bara på att "folk" kastar sig på tangenterna och skyller på regeringen innan dom ens fattat att förlaget inte kom därifrån. Och har en tokstolle tolkat det så så hänger gärna nästa högerman på och skriker samma sak.Bingo skrev:Vet du det nu så får du gärna berätta hur man gör. Det går fort när det händer...
@Maverick: bra där. Men det är mer en mognadsfråga än en höger-vänsterfråga. De flesta av dem som skriker som grisar med kniven i halsen kommer att rösta på sossarna större delen av sitt vuxna liv. De är bara inte där än, i sitt vuxna liv alltså.
KAS-CBR900RR skrev:ha ha ha ska jag bli orolig nu??? är under 25 har en cbr900rrt men vill inte dö o kommer inte göra det hoppas jag![]()
![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti