Maggelito
Green mean machine drinking gasoline!
Nu blev jag lite småvåt...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mavve skrev:2661285Hmmm, ha kameran laddad till mc-mässan![]()

Pinky skrev:2659548Ja det är väl bara till att kliva på då![]()
.
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=14783

Jo då.... den e iaf i en del nupeter R1 skrev:2662551Får ni nån ordning på hojen?
Mavve skrev:2658289
Så fort en tjej kör mc så blir hon skithet. Tvärtom skulle jag vilja säga, för hon liknar mer och mer en kille och då måste man vara rätt mycket bög för att falla för henne.
Är det lika häftigt när tjejer ger sig in på att bli lastbilsmekaniker?

Bruzda skrev:2665057
Ps är det någon som har en egen lastbil och kan tänka sig att låta mig övningsköra lite med den PMa mig då![]()

Bruzda skrev:2665057Så du menar att man är en kille bara för att man gör "killsaker"![]()
Så då är jag något utav det manligaste här på Sh då eller med tanke på att jag kör hoj, bränner mer än gärna gummi på bilen, håller på att ta både buss och lastbilskörkort, mekar mer än gärna på bilen PLUS att jag spelar amerikansk fotbollKan va just därför jag alltid träffar på töser på krogen som försöker få omkull en, tack då har jag fått svar på det frågetecknet
![]()
Men just det faktumet att jag har svårt att gå i tennis pjucks utan avgudar höga klackar och svär och gärna gråter lite när jag bryter en nagel, det gör ändå inte mig kvinnlig... Eller hur funkar det?!
![]()
![]()
R2 skrev:2665075nej men jag får väl köpa en då
EDIT:
eller ja, duger denna?![]()

Bruzda skrev:2665057Så du menar att man är en kille bara för att man gör "killsaker"![]()
Så då är jag något utav det manligaste här på Sh då eller med tanke på att jag kör hoj, bränner mer än gärna gummi på bilen, håller på att ta både buss och lastbilskörkort, mekar mer än gärna på bilen PLUS att jag spelar amerikansk fotbollKan va just därför jag alltid träffar på töser på krogen som försöker få omkull en, tack då har jag fått svar på det frågetecknet
![]()
Men just det faktumet att jag har svårt att gå i tennis pjucks utan avgudar höga klackar och svär och gärna gråter lite när jag bryter en nagel, det gör ändå inte mig kvinnlig... Eller hur funkar det?!
Ps är det någon som har en egen lastbil och kan tänka sig att låta mig övningsköra lite med den PMa mig då![]()

Plonkan skrev:2660351
Fritt citerat från en ridande man:
"...ridning är inte alls en fjantig tjejsport utan en riktigt tuff sport. Man sätter sig på 600 kg egen fri vilja och var dag undrar man vad som kommer att hända..."![]()
![]()
R2 skrev:2665075nej men jag får väl köpa en då
EDIT:
eller ja, duger denna?![]()
![]()

Bruzda skrev:2665877Hehe ja va fan, lastbilen jag kommer köra upp med ska vara minst 7 m långt, totalvikt på minst 10 ton så man vill ju ha något i den storleken att öva på och det såg väl nästan den ut att uppfylla![]()
Är det bara jag eller kändes det som om 7m och 10 ton i samma mening var så jävla helt rätt![]()
Bruzda skrev:2665877Är det bara jag eller kändes det som om 7m och 10 ton i samma mening var så jävla helt rätt![]()
Marie L skrev:2666582Det inte bara KÄNNS rätt, det ÄR rätt. Det finns bara EN sak som är NÄSTAN lika skoj som att köra hoj och det är att köra TUNGT....
På't bara syrran! själv har jag A BE C DE.....
Det är inte tungt att bära på, men lite tetigt när man blir gammal och måste ränna till doktorn för läkarintyg stup i kvarten...

Boris JR skrev:2665939Kan jag absolut hålla med om, mitt ex sysslar med ridsport och jag var givetvis tvungen att testa att rida en fältävlan bana. Slutsatsen är att åka på sladd i 200 km/h eller hoppa 35m med crosshojen är en barnlek i jämförelse med upplevelsen när hästfan får för sig att hoppa utan att du är med på noterna....
Du sitter på 600Kg kött med egen vilja och en returdämpning som skulle få en öhlinstekniker att spy, inte nog med det du skall försöka ta dig runt en bana med en massa hinder på kortast tid.......
att inte vara med på noterna kan göra rätt ont. Är glad att man inte är kille när det händer 
Lam-Kaka skrev:2665984Jag hoppas du inte tycker om ägaren till den där lastbilen, eller att du vill bli av med den om du ska låta henne köra den![]()
Mitra skrev:2666583![]()
Men jag trodde att man fick CE när man hade DE
![]()
att inte vara med på noterna kan göra rätt ont. Är glad att man inte är kille när det händer
![]()

Marie L skrev:2666588Du e inte lite ofin du!
C@rro skrev:2666235lungt gumman du kan få köra me mig![]()
....eller inte prickfritt körkort i 5 år va de ja![]()
Ps. tack för alla dom förvånansvärt vältränade tajta sjärtar jag fått privelegiet att närstudera Ds.

Mjo lastebil må vara da shett, men det är väl ändåså 25,25m och 60 ton som gäller? Annars blir det ju lite fjösigtBruzda skrev:2665877Hehe ja va fan, lastbilen jag kommer köra upp med ska vara minst 7 m långt, totalvikt på minst 10 ton så man vill ju ha något i den storleken att öva på och det såg väl nästan den ut att uppfylla![]()
Är det bara jag eller kändes det som om 7m och 10 ton i samma mening var så jävla helt rätt![]()
Dessutom ska den vara matt grön och ha allhjulsdrift 
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |