Få hårda MC-brudar?

DaPirate skrev:
2658264 Vet inte ifall du inte förstod mig, du kanske är bakis efter Julfesten på jobbet? Jag tycker det är kul med tjejer som ger sig in på det här och hoppas det går bra för dom! Hoppas de hittar nån kille med "varfri beklädnad på sjärten" felstavningar kan bli rätt kul ibland... :D

Jag tycker det är lika kul som när ens polare ska wheela och kör av i gräset eller liknande. Jag får inte ut nåt av det haha. Jag måste vara astråkig kanske.

Så fort en tjej kör mc så blir hon skithet. Tvärtom skulle jag vilja säga, för hon liknar mer och mer en kille och då måste man vara rätt mycket bög för att falla för henne.

Är det lika häftigt när tjejer ger sig in på att bli lastbilsmekaniker?

Lion skrev:
2658310 :rofl :rofl

Hahaha, du är bara för skön.....

han har ju rätt är ganska överdrivet när en tjej ger sig in i något som är mans dominerat

inte fan skriver någon om en kille som börjar med balett lr dressyr då är han ju bög :rolleyes:

Gottis skrev:
2658325 han har ju rätt är ganska överdrivet när en tjej ger sig in i något som är mans dominerat

inte fan skriver någon om en kille som börjar med balett lr dressyr då är han ju bög :rolleyes:

Jag tycker det är superkul med tjejer som provar på saker som av ngn anledning anses förbehållna för män. När jag var liten tyckte tex många fortfarande att det var onormalt med kvinnliga buss- och lokförare som ett exempel. Idag är det ju ingen som har ngn synpunkt på det.

Ang killar så är det väl så att det är mer accepterat att vi får göra vad vi vill. Det är ju orättvist om det ska vara så.
Själv har jag bara sådana intressen som av många anses som manliga. Fast jag är bög. :rolleyes:

Mvh
J

Last edited:
Gottis skrev:
2658325 han har ju rätt är ganska överdrivet när en tjej ger sig in i något som är mans dominerat

Klart han har rätt, jag håller med Mavve. Tjejer får i regel obefogat mkt "uppmärksamhet"....
Men det har väl o göra med att vissa killar tappar blod från hjärnan för att fylla ballen....

Edit: Hörrö Jörgen, tror du missuppfattar hela poängen här. Klart det är kul när tjejer sysslar med saker som anses vara "grabbigt". Inget illa menat mot Carro o co, kul att de håller på!! Men när en tjej blir assnygg pga. intresset så är det ngt helt annat....

Last edited:
Mavve skrev:
2658289 Jag tycker det är lika kul som när ens polare ska wheela och kör av i gräset eller liknande. Jag får inte ut nåt av det haha. Jag måste vara astråkig kanske.

Så fort en tjej kör mc så blir hon skithet. Tvärtom skulle jag vilja säga, för hon liknar mer och mer en kille och då måste man vara rätt mycket bög för att falla för henne.

Är det lika häftigt när tjejer ger sig in på att bli lastbilsmekaniker?

Förstår hur du menar och jag håller med dig till viss del. Jag gillar absolut inte manhaftiga tjejer. En tjej som är lastbilsmek eller betongarbetare har jag fördomar mot ifall hon inte kan motvisa dom. Däremot tycker jag det är kul med tjejer som kör hoj, speciellt då man slipper ha ett kjoltyg på bönpallen att släpa på. Har varit tillsammans med tjejer som kör hoj eller vill ta hojkort och det är betydligt roligare än en tjej som säger "Jag tänker aldrig ta mc-kort" Vet du vad jag tror? Du är bara sur för att stuntfröknarna antagligen kör längre på bakhjulet än vad du gör? :D :pannkyss

Lion skrev:
2658353 Klart han har rätt, jag håller med Mavve. Tjejer får i regel obefogat mkt "uppmärksamhet"....
Men det har väl o göra med att vissa killar tappar blod från hjärnan för att fylla ballen....

Edit: Hörrö Jörgen, tror du missuppfattar hela poängen här. Klart det är kul när tjejer sysslar med saker som anses vara "grabbigt". Inget illa menat mot Carro o co, kul att de håller på!! Men när en tjej blir assnygg pga. intresset så är det ngt helt annat....

Ok, då förstår jag. Jo jag kan hålla med om det. Men då brukar det snarare vara tvärtom tycker jag: Med ett vackert utseende (eller adlig/kunglig börd, eller whatever) så anses personens intressen unika. Det är samma i gaymedia, det skrivs mest om vad vackra manniskor tycker och gör. Helt ointressant!

(Snart har vi båda erkänt att vi tycker Carro är vacker, vilket självmål... :näsblod ;) )

Jörgen Karlsson skrev:
2658349
Själv har jag bara sådana intressen som av många anses som manliga. Fast jag är bög. :rolleyes:

Mvh
J

du kör ju HD......:näsblod

du fattar va folk är trångsynta iaf :)

DaPirate skrev:
2658191 Trodde det handlade om korthåriga, knubbiga kulstöterskor men jag
skulle kunna tänka mig att fråga chans på henne i mitten och 2 av de andra också. :kär
andra från vänster :kär
coolt att göra det man vill, oavsett kön eller hobby.

C@rro skrev:
2657436 Du är så välkommen så :tummenupp

Hehe har inte sett artiklen själv än då jag är i Uppsala, men hörde ryktet om den...
Synd dock att jag är en sådan sopa på att göra hemsidor så de tar lite tid:huvet

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=134686

www.apstollmc.com

Citerat från eran hemsida:
"Men för att ha lite skoj redan nu i väntan då den riktiga sidan kommer igång drar vi igån våran första tävling:
Apstolls första pojkstjärt! (kommer att bli en följetong men sedan i form av månadens pojksjärt).
Ja de e så enkelt som de låter är du pöjk, har en sjärt och någon som vill ta kort på den kan du vara med.
varfri beklädnad (behåring :P ) vinnaren blir stolt ägare av en MY AS BELONG TO APSTOLL MC t-shirt
i tajt bögig modell."

Jag får fan inte det här att gå ihop. :va
En pojkstjärt som är hårig?
Det är ju bara riktiga MÄN som har hår i :arsele !
En omformulering vore bra tack.
:)

Gottis skrev:
2658325 inte fan skriver någon om en kille som börjar med balett lr dressyr då är han ju bög :rolleyes:
Enligt senaste BIKE så har ju Mikael Persbrandt pysslat med balett. :fakta

Såg en blond bikerbrud idag i Säve/Göteborg som hade brassat av vägen med sin ädla svarta springare tror de va en cbr - va den nån härifrån?

Klockringaren skrev:
2659558 Såg en blond bikerbrud idag i Säve/Göteborg som hade brassat av vägen med sin ädla svarta springare tror de va en cbr - va den nån härifrån?

Kanske bara var ett stunttrick ;)

De såg så dyrt ut så ja ville inte stanna o fråga - man kunde fått ett packe tamponger doppade i bensin uppkört där bak......

Framändan vatt helt bombad iaf.

Mavve skrev:
2658237 Vaddå? Har du inga krav eller?

Så fort tjejer får för sig killstuff så ska det promotas. Skulle en kille få för sig att köpa häst och börja tävla i dressyr så inte fan skulle nån bry sig om det.

:rofl :rofl :rofl
Vaknat på fel sida varje morgon :tungan

Att just dra upp dressyr var ju att ett riktigt lyckat drag. Speciellt eftersom den klart lysande stjärnan just nu heter Jan Brink och det skrivs rätt friskt om honom varje gång han tävlar.

Carro :yoparty :yoparty :tummenupp kul att läsa om tjejer som gör vad de vill och älskar att göra utan att bry sig om vad andra tycker.

Gottis skrev:
2658325 ...

Såg att Mitra hann före, jag kan bara skriva under...
Jan Brink började med hästar för att få tjejer, innan spelade han hockey (tror jag det var)... ;)

Någon av er coola grabbar som kan finlira nästan 700 kg muskler med en helt egen vilja på samma sätt som Jan gjorde i Globen??

Han kan nog lära sig gasa en hoj på en månad eller två... :tungan

// Mvh ~ TE

Inte på samma sätt som Jan Brink, men när jag var yngre växte jag ju upp granne med en hästgård, så där lärde jag mig rida.

Jag lärde mig oxå att motorcyklar är mindre farliga än hästar :nicka
Hästar - brutna armar
MC- stukade fötter, händer, knä, osv. Inget brutet...

:mattias Hästar är farliga

DaPirate skrev:
Vet du vad jag tror? Du är bara sur för att stuntfröknarna antagligen kör längre på bakhjulet än vad du gör? :D :pannkyss

Antagligen då jag inte lägger mycket mer än kanske 4minuter om året på att köra på bakhjulet. Mina hojar är alldeles för fina för att misshandlas på det sättet.
Dagen jag vill ha en stunthoj köper jag det och tränar bakhjulskörning - innan dess bekommer det mig inte om ens 15åringarna kör om mig i stan på bakhjulet.

Ang Brink så skrivs det mycket om honom för hans prestationer och således inte för att han är en kille på häst.
De främsta av allt är just killar - så är det bara. Balett, gymnastik, konståkning, kock-VM, ja allt som är "typiskt" för tjejer....

//Mavve
(med reservation för att undantag finns ju alltid - ryska kulstöterskor :D )

*/ ?>
Back