Få hårda MC-brudar?

Gottis skrev:
2658325
inte fan skriver någon om en kille som börjar med balett lr dressyr då är han ju bög :rolleyes:

I toppen av dressyren är det faktiskt ganska jämt föredelat män/kvinnor. Och det är inte det minsta bögigt, jag tycker faktistk det kan vara ganska stiligt, Jan brink här till exempel. , mer man är många av er här inne! :arsele

För att få in lite fakta så har ridning alltid varigt en manlig sport, tillbaka i tiden fick inte ens fruntimmer rida.
sen skall jag säga att de går båda vägarna det, där laget med pöjkar som simmar konstsin har fått hur mycket uppmärksamhet som helst...och bra de så andra pöjkar vågar prova me .. nått för dig kanske.

Mavve skicka in en film där du utför konstsim så lovar jag att du hamnar på apstolls sida och då kan du få den uppmärksamhet du uppenbarligen behöver.

DEN FÖRSTA POJKSJÄRTEN INKOMMEN!!!!!:arsele :kär å sikken liten tajt sak dessutom....

Bara att skicka in och följa i Långa farbrorns spår :)

C@rro skrev:
2659726 DEN FÖRSTA POJKSJÄRTEN INKOMMEN!!!!!:arsele :kär å sikken liten tajt sak dessutom....

Fifan, jag vill också ha bilder på Farbrons rumpa :tummenupp.

C@rro skrev:
2659726 För att få in lite fakta så har ridning alltid varigt en manlig sport, tillbaka i tiden fick inte ens fruntimmer rida.
sen skall jag säga att de går båda vägarna det, där laget med pöjkar som simmar konstsin har fått hur mycket uppmärksamhet som helst...och bra de så andra pöjkar vågar prova me .. nått för dig kanske.

Mavve skicka in en film där du utför konstsim så lovar jag att du hamnar på apstolls sida och då kan du få den uppmärksamhet du uppenbarligen behöver.

DEN FÖRSTA POJKSJÄRTEN INKOMMEN!!!!!:arsele :kär å sikken liten tajt sak dessutom....

Konstsim? det vet jag faktiskt inte ens vad det är bara :va

Jag hade ju velat ha T-tröjan iofs, men om jag ska förnedra mig så måste jag deffa bort höstfettet först, först därefter kan du få en film :rolleyes:
Poserpanties är det minsta jag klär av mig till :ajjabajja

Förutom att föda barn, nämn ett par grenar som tjejer gör bättre än killar?
För inte är det "tankeverksamhet" iaf :D

//Snäller :ätapiller

Mitra skrev:
2659872 Kör hoj :cdevil

iallafall enligt försäkringsbolagen :tungan :yoparty

Trafiksäkerhetsmässigt menar du?
Det finns ingen officiell tävling för det, det är ju nästan kravet för att kunna bevisa det.

Efter ha läst lite i tråden är jag förvirrad...handlar den om hur man får hårda brudar eller få hårda brudar?

Kul med stuntflickor! När kommer första filmklippet upp?

Mavve skrev:
2659858

;)

BBC News:

Women cleverer than men, says MP (Huddersfield MP Barry Sheerman)

Women are brighter than men, according to the Labour chairman of the Commons education committee.
Huddersfield MP Barry Sheerman said there was a "danger" of being obsessed about how boys were doing at school.

His comments followed a committee discussion about whether girls or boys found it easier to learn to read.

"My own personal view is that women are brighter than men," the MP said, adding that women now earned on average more than men as middle managers.

First class?

He said: "We should celebrate this, shouldn't we? The brightest kids are coming through and they happen to be women."

In recent years girls have consistently outperformed boys at all levels of the education system.

The "gender gap" at GCSE level in England, Wales and Northern Ireland this year was 5.3 percentage points at grades A* and A and by 8.4 points at grades C and above in girls' favour.

Boys' performance had improved more than girls', however.

This was even more noticeable at A-level. Even so, 23.7% of girls' entries achieved A grades, compared to 21% of boys'.

Ninety-five per cent of boys' entries were passes, against 96.8% of girls'.

More young women than men go to university.

Schools define many more boys than girls as having special educational problems - which some researchers argue means the schools are failing to meet boys' needs.

Bara att inse att vi män snart är Dinosaurier.
Förr eller senare hittar de väll på ett sätt att avskaffa oss oxå.

Men va f-n, då får man ju ha fjärrkontrollen ifred i alla fall :tungan

Last edited:
Mavve skrev:
2659858 Konstsim? det vet jag faktiskt inte ens vad det är bara :va

Jag hade ju velat ha T-tröjan iofs, men om jag ska förnedra mig så måste jag deffa bort höstfettet först, först därefter kan du få en film :rolleyes:
Poserpanties är det minsta jag klär av mig till :ajjabajja

Säg bara tid och plats jag tar me kamera :corn :corn :corn

PutteLiten skrev:
2660282 ;)

Bara att inse att vi män snart är Dinosaurier.
Förr eller senare hittar de väll på ett sätt att avskaffa oss oxå.

Nä du lilla vän de gjorde ni själva! för det var faktist en man som gjorde den första serietillverkade dildon och därienom blev ni män överflödiga.
Ni har bara inte kommit på att vi sakta men säkert utrotar erat släkte :rolleyes:

Last edited:
Mavve skrev:

Anders och Måns på tvåan fick frågan "Vilka är bäst, tjejer eller killar?". De blev 34-4 till killarna i den tävlingen, så det är bevisat på hög nivå! :yoparty :tungan

Cyren skrev:
2660326 Anders och Måns på tvåan fick frågan "Vilka är bäst, tjejer eller killar?". De blev 34-4 till killarna i den tävlingen, så det är bevisat på hög nivå! :yoparty :tungan

TÄVLING UTLYSES!
För att en gång för alla få ett svar på denna fråga.
4 pojks i gbg regionen sökes för detta uppdrag då det blir fråga om ett parti av spelet kampen mellan kvinna & man.....
Förlorarna får skämmas och få ett pinsamt uppdrag (som givetvis filmas)

Nu handlar denna tråd egentligen inte om ridning, men eftersom ämnet varit uppe på tapeten i några inlägg så tycker jag att nedanstående citat kan sitta fint.

Fritt citerat från en ridande man:
"...ridning är inte alls en fjantig tjejsport utan en riktigt tuff sport. Man sätter sig på 600 kg egen fri vilja och var dag undrar man vad som kommer att hända..." :tungan

:)

C@rro skrev:
2660347 TÄVLING UTLYSES!
För att en gång för alla få ett svar på denna fråga.
4 pojks i gbg regionen sökes för detta uppdrag då det blir fråga om ett parti av spelet kampen mellan kvinna & man.....
Förlorarna får skämmas och få ett pinsamt uppdrag (som givetvis filmas)
Men det där är inte rättvist! det finns ju bara kärringar i götet! :mad: '
:näsblod

Annars låter det kul :tuttar

Fan va coolt...Brudar som har Mc-klubb :rock
...och ännu bättre...dom kör stunthojar också :bow
Kul som fan att stunta...Gör förbannat ont ibland bara :kryckor
:crash
Ser framemot att få se ngr schyssta rullar sen också:corn
Kör hårt...Det ni Gör är coolt som fan :tummenupp

Plonkan skrev:
2660351
Fritt citerat från en ridande man:
"...ridning är inte alls en fjantig tjejsport utan en riktigt tuff sport. Man sätter sig på 600 kg egen fri vilja och var dag undrar man vad som kommer att hända..." :tungan

:)

Äh, han är vegetarian.

Vad som ska hända kan jag tala om... för riktiga män sätter sig ner och mumsar i sig 600 kg tyglad vilja. Pommes till det. Gärna med ketchup.

Mavve skrev:
2659858

Mavve skrev:
2659909 Trafiksäkerhetsmässigt menar du?
Det finns ingen officiell tävling för det, det är ju nästan kravet för att kunna bevisa det.

Visste inte att det var en officiell tävling i att föda barn :va :va

Last edited:
C@rro skrev:
2660302 Säg bara tid och plats jag tar me kamera :corn :corn :corn

Hmmm, ha kameran laddad till mc-mässan ;)

Mitra skrev:
2661256 Visste inte att det var en officiell tävling i att föda barn :va :va

Du Googlar inte tillräckligt mycket va? :brynad

Last edited:
*/ ?>
Back