Få hårda MC-brudar?

Suomalainen skrev:
2668513 Sådana påståenden är emot reglerna om man inte har bildbevis! Falsk marknasföring kallas det... :gnissla

Varsegod

rumpisqx7.jpg

Har flera bilder men de håller jag nog för mig själv.. :arsele , de får ni tvinga ur henne..tror inte det ska va några störe problem :näsblod

Måste medge en sak(den ser lite mindre välltränad ut på en senare bild jag har). Kanske låter taskigt men men.. ärlighet varar längst. Jag behandlar andra som de behandlar mig :)

peter R1 skrev:
2667655 soft, då blire film om c:a 3 månader: ):):) eller?

Jajemän då får ni se sopskallen C@rro försöka sig på nått nytt trix som hon uppenbarligen inte än behärskar, för att sedan sopa ihop delarna och in å snickra igen....:gnissla

Sorry Bruden kunde inte låta bli men min hoj va så hot på den bilden *ha inte ihjäl mig för detta please* :)

På tal om absolut ingenting den dära tävlingen kampen mellan könen varför inte ta den på mc mässan?
4 frivilliga som vill live förnedras på Apstolls hemsida vinnarna bestämmer straffet....

Bifogat

• Aurora of Apstoll Mc.jpg
    Aurora of Apstoll Mc.jpg
    33.3 KB · Visningar: 378
Översta bilden visar en halvtjock rumpa - okej, noterat.
Nedre bilden ser man inte mycket på, men hon verkar ha hållt andan länge :D

Ja nog attan lider det mot vinter. Skånsk vinter dessutom!

Idag var det en av de få gånger det kändes en aning motigt att köra hoj.
Efter julbikten var jag och storhandlade åt familjen inför julen. Mot alla naturlagar lyckades jag packa in innehållet från en fullastad kundvagn i sidoväskor och toppbox. Hur många kg det handlade om vill jag helst inte veta.

Sen bar det av hemåt. Temperaturen hade fallit och det var nollgradigt, och dimman hade lagt sig över slättlandet. Sikt sådär 40 m. Det gick inte att hålla såpass fart att fuktpåslaget blåste av visiret utan det blev till att köra med vidöppet visir. Efter en sådan resa kan tanken på att köra bil i stället för hoj passera flyktigt genom till och med mitt huvud....

Marie L skrev:
2669030 Ja nog attan lider det mot vinter. Skånsk vinter dessutom!

Efter en sådan resa kan tanken på att köra bil i stället för hoj passera flyktigt genom till och med mitt huvud....

Sätt på 2 extrahjul på den där hojen så har du dig en bil :tummenupp.

Bruzda skrev:
2669188 Nä nä, det kallas för byst och är inte överfyllda lungor som hålls tillbaka:arsele

Visa din bästa sida då så ska jag tala om hur söt du är. :tummenupp

C@rro skrev:
2669269 Du verkar ju jävligt kräsen så du måste ju tycka du e apläcker...
skicka din bästa sida ist kanske.. bjussa brudarna på lite hot stuff nu då, we´re waiting for some röv...

du vet adressen tantsnusk@apstollmc.com

jag kan bifog en fin liten bild som vi tog på C@rro Under sm på falkenberg

allt annat ni ser är PS:at :D :D :D :pannkyss

Bifogat

• 0mp.jpg
    0mp.jpg
    5 KB · Visningar: 913
Gottis skrev:
2670823 jag kan bifog en fin liten bild som vi tog på C@rro Under sm på falkenberg

allt annat ni ser är PS:at :D :D :D :pannkyss

Jag tycker hon är jättesöt iaf :hihi.

fazerfun skrev:
2656700 Låter som ett kul gäng :tummenupp

"Tjejernas ord är lag"....ja inte mig emot...:D :tungan

Någon som tänkte som jag. Gött att någon tagit tag i det, för det hon säger i artikeln stämmer jävligt bra, i det flesta fall iaf.

Långa farbron skrev:
2670851 Blire någon t-shirt eller :4skrika

:rolleyes:

Jadu Claes, jag fick lite insider tips om att denna där bilden på din ståtliga sjärt faktiskt ligger ute i en tråd i Gbg delen så jag var ju bara tvungen att leta upp den :gnissla.

Jag blir ärligt talat förvånad om du inte vinner!! Sicken kanonröv hihi :tummenupp.

Bruzda skrev:
2666612
Jo idag får du det, tar du en högre E behörighet så får du E på dom lägre oxå, dvs tar man CE så får man BE om man redan har B, Men har du D och tar CE så får du oxå DE även om D är högre än C men det beror på att DE är så ovanligt att köra upp för. Hmm massa boktsäver bara ju, kul att det blev en mening utav det:va

DE är inte så ovanligt, det måste du ha för att få köra ledbuss :pannkyss

Många som hade AB-kort och körde upp för buss fick med automatik BE och C

Tjaa...nyhet och nyhet...Det finns en och annan Ducati tjej som kör bana duktigt sedan länge...Fast kul att höra ändå, det råder inga tjejöverskott i det här segmentet ju annars...

Mr WRX skrev:
2671834 Tjaa...nyhet och nyhet...Det finns en och annan Ducati tjej som kör bana duktigt sedan länge...Fast kul att höra ändå, det råder inga tjejöverskott i det här segmentet ju annars...

Läs om läs rätt. Apstoll sysslar ju mestadels med stuntåkning (C@rro gör ju tappra försök iaf ;)) och inte banåkning. Men det är väl sak samma, en liten notis bara från en morgontrött Pinky :).

Å andra sidan står det något om "racing och stunt intresserade tjejer...". Skriver man om racing ligger bana nära till hands känns det som...

Pinky skrev:
2671857 Läs om läs rätt. Apstoll sysslar ju mestadels med stuntåkning (C@rro gör ju tappra försök iaf ;)) och inte banåkning. Men det är väl sak samma, en liten notis bara från en morgontrött Pinky :).

det gör vi ju i WCX med men har väl gått över mer och mer tillbana tillslut så tröttnar man på att slanga

sen har ju faktiskt både C@rro och LIZ licens båda två

Gottis skrev:
2672231 det gör vi ju i WCX med men har väl gått över mer och mer tillbana tillslut så tröttnar man på att slanga

sen har ju faktiskt både C@rro och LIZ licens båda två

Sluta fjäska för Mr WRX nu :arsele.

//Buksvåger

*/ ?>
Back