Få hårda MC-brudar?

C@rro skrev:
2676705 Hår i maten URK....:tummenner
Men måste iof säga att helrakat inte e nån höjdare heller.
Småpojkar i all ära, men en renrakad snubbe ser ut som en 12åring på snorren...

Nää lite möööös över dolmen vill vi ha, typ 2*2 cm e lagom.

Håller med där. Det ska liksom vara lite lagom för att man inte ska känna sig som pedofil:tummenupp
Men bra lite ska det vara på flickan. Tycker att det är jävligt gay med helrakat på killar..

kika in i denna tråd i början..
gick nu in igen..
hur gick hårda stunt brudar till rakade pungar :va

ozeo skrev:
2676716 kika in i denna tråd i början..
gick nu in igen..
hur gick hårda stunt brudar till rakade pungar :va

Bästa tråden på länge:yoparty
På PSC startar vi snacka om rakade pungar och sedan går vidare till stjärtsex:tummenupp

Lam-Kaka skrev:
2676742 Jag tror bilden på Bingo gjorde tråden fick en liten annan vädning :arsele

Nix det var Gottis sedan länge obesvarade fråga som öppnade detta samtalsämne, är han den enda som låter hyvlen glida över sin lena pojkskärt ;)

C@rro skrev:
2677781 Nix det var Gottis sedan länge obesvarade fråga som öppnade detta samtalsämne, är han den enda som låter hyvlen glida över sin lena pojkskärt ;)

ah...mja han ser ju lite flick aktig ut av sig på bilderna :tungan

Jag måste tyvär göra dig besviken.. jag rakar inte min mc rumpa..det kan va bra att ha lite hår där som skydar när man är ute i skogen och leker med snöskotern på vintern :tummenupp

Last edited:
Bruzda skrev:
2665877 Hehe ja va fan, lastbilen jag kommer köra upp med ska vara minst 7 m långt, totalvikt på minst 10 ton så man vill ju ha något i den storleken att öva på och det såg väl nästan den ut att uppfylla:fakta

Är det bara jag eller kändes det som om 7m och 10 ton i samma mening var så jävla helt rätt:slicka

Hmmm:confused: :confused: :confused:
Och jag som hört att storleken inte spelar någon roll för er tjejer.:D
Bättre liten och rapp istället för stor och slapp, eller hur?:smasha

Det känns ju inte lika rätt att vara nummer två efter att 7m och 10 ton varit på besök.:D :D :pussa

You just go and do ya thang Girl!:tummenupp

Lam-Kaka skrev:
2678040 ah...mja han ser ju lite flick aktig ut av sig på bilderna :tungan

Jag måste tyvär göra dig besviken.. jag rakar inte min mc rumpa..det kan va bra att ha lite hår där som skydar när man är ute i skogen och leker med snöskotern på vintern :tummenupp

det gör fan inte jag heller men pungen den ansar man iaf här är bild beviset lr iaf baksidan :D :D man får fan inte va blyg :gnissla

Bifogat

• röven.jpg
    röven.jpg
    40.9 KB · Visningar: 221
Bus-Bo skrev:
2678588 hahahaha du måste ju äta mer lilla gosse så där tunn kan man inte vara om man åker hoj :hihi

jo då du måste läsa en viss tråd i Racing forumet för att förstå det sen väger jag nog 8 kg mindre på den bilden mot idag den är tagen 2003 lr nått :D :D

undra hur lång tid det tar innan bilden är bort plockad hahaha

Gottis skrev:
2678589 jo då du måste läsa en viss tråd i Racing forumet för att förstå det sen väger jag nog 8 kg mindre på den bilden mot idag den är tagen 2003 lr nått :D :D

undra hur lång tid det tar innan bilden är bort plockad hahaha

Slår vad om att du har rakat dig efter 2005-> upp till nytt bild bevis nu :arsele

haha

Gottis skrev:
2678585 det gör fan inte jag heller men pungen den ansar man iaf här är bild beviset lr iaf baksidan :D :D man får fan inte va blyg :gnissla

Det är rätt Gottis, på dom bara :tummenupp.

I like it :yoparty.

Hellracer skrev:
2678572 Hmmm:confused: :confused: :confused:
Och jag som hört att storleken inte spelar någon roll för er tjejer.:D
Bättre liten och rapp istället för stor och slapp, eller hur?:smasha

Det känns ju inte lika rätt att vara nummer två efter att 7m och 10 ton varit på besök.:D :D :pussa

You just go and do ya thang Girl!:tummenupp

... eller det är väl m/s som är det intressanta .. stor, tung o långsam är väl knappast till en fördel :gnissla

Lam-Kaka skrev:
2668762 Varsegod

rumpisqx7.jpg

Har flera bilder men de håller jag nog för mig själv.. :arsele , de får ni tvinga ur henne..tror inte det ska va några störe problem :näsblod

Måste medge en sak(den ser lite mindre välltränad ut på en senare bild jag har). Kanske låter taskigt men men.. ärlighet varar längst. Jag behandlar andra som de behandlar mig :)

Ahh.. jeans är ju lite som pushup bh, när man drar av dem så kan röven se ut precis hur som helst! Bild i string är det enda rätta... :D

Suomalainen skrev:
2679397 Ahh.. jeans är ju lite som pushup bh, när man drar av dem så kan röven se ut precis hur som helst! Bild i string är det enda rätta... :D

Då tycker jag du skall vara ett gott föredömme, häng ut din röv först å kom sen å snacka:rolleyes:

Grymt Gottis! sånt gillar vi och jag som trodde du var förlorad till moraltanternas eviga träsk:tummenupp

Mavve skrev:
2658289
Så fort en tjej kör mc så blir hon skithet. Tvärtom skulle jag vilja säga, för hon liknar mer och mer en kille och då måste man vara rätt mycket bög för att falla för henne.

Jag ska säga till Peter vad du tycker, så ska du få :fatta! av honom nästa gång vi ses... ;)

C@rro skrev:
2679805
Grymt Gottis! sånt gillar vi och jag som trodde du var förlorad till moraltanternas eviga träsk:tummenupp

finns en viss skillnad på galna spratt och ren dårskap som vissa kan syssla med ;)

C@rro skrev:
2679805 Då tycker jag du skall vara ett gott föredömme, häng ut din röv först å kom sen å snacka:rolleyes:

Men min är ju inte vältränad... :(

*/ ?>
Back