Erfarenhet att koso rx1n hastighetsmätare?

ChrisO

Medlem
Gick med
27 Apr 2011
Hoj
hojlös
Ska byta ut en gammal hastighetsmätare som sitter på hojen. är någon koso mätare med men vill ha en med varv,tankmätare och allt de så tyckte den koso rx1n verkade riktigt najs. vad tycker ni som har erfarenhet/kör med den?

e de den lilla med "allt" så har jag den, funkar bra, köp med magnetbult direkt för bromsskiva den behövs, annars har jag fått ihop allt utom tankmätare.. men de kommer väl så småningom =)

e de den lilla med "allt" så har jag den, funkar bra, köp med magnetbult direkt för bromsskiva den behövs, annars har jag fått ihop allt utom tankmätare.. men de kommer väl så småningom =)

okey låter fint..sitter redan en koso hastighetsmätare på (digital) så sitter väl redan en magnetbult då? har dock inte hunnit kolla än.

Ingen aning, det följer med magnetploppar man ska stoppa i skruvskallen på orginal bromsskiveskruv men de passa inte på min hoj iaf

Ingen aning, det följer med magnetploppar man ska stoppa i skruvskallen på orginal bromsskiveskruv men de passa inte på min hoj iaf

okey så allting ska ingå för att allting ska funka då? vet du vad det är för skillnad på rxn1 och rxn2 förutom utseéndet?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park