Erbjudande från Jofama

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Hur många har fått hem erbjudandet från Jofama om att köpa Racingställ, ryggskydd och handskar för reducerat pris för oss som är licenserade? Stället är ett Jerez. Någon som kört med det?

/Freppa

Freppa skrev:
Hur många har fått hem erbjudandet från Jofama om att köpa Racingställ, ryggskydd och handskar för reducerat pris för oss som är licenserade? Stället är ett Jerez. Någon som kört med det?

/Freppa

Det ska ha gått ut till alla som löst ut sin licens under 2005.

Jag har inte sett erbjudandet ännu. Vad är det för priser i år?

/RedTop

4995:- (6995:-) ink moms för stället
645:- (1099:- ) ink moms för handsken
785:- (1295:- ) ink moms för ryggskyddet

31,5% rabatt är ju inte dåligt.

Overall Jerez Rek.Pris 6995:- Ert pris 4995:-
Handkse Dino Rek.Pris 1099:- Ert pris 645:-
Ryggskydd Track Rek.Pris 1295:- Ert pris 785:-

(Edit, Hmmmm... too slow...)

Freppa skrev:
Första (och troligen enda) gången jag är före Macke i något.... :)

Ha ha ha... Var inte så säker på det du... :D

Kul förresten att brevet var adresserat till "Bästa Roadracinförare"... Jag som trodde jag var skitdålig, nu är jag helt plötsligt bäst... kul! :D

Men om man tar ut licens för 2006, får man då köpa till samma pris? Känns mer logiskt för det borde väl finnas ett antal med licens 2005 som lägger av.

En annan sak, måste man köpa alla tre prylarna i paket eller kan man skippa ryggskyddet?

Last edited:
Sweeeeet. Hur gör man som tjej då för att ta del av dessa erbjudanden?
Skinnställ i herrstorlek 48-58 känns overkill.

Last edited:
Ok, nu hittade jag den. Tack. Någon som kan publicera kontaktuppgifter från brevet ni fick hem? Det borde ju rimligen gälla även oss som tar ut licens för 2006 och inte gjort det ännu. Vad var sista beställningsdag för det priset?

Sista dagen är den 22/12. Kontakta marie@jofama.se angående dessa frågor. Det står iofs uttryckligen att man skall ha licens, nog fan borde de kunna tumma på det?

Freppa skrev:
Sista dagen är den 22/12. Kontakta marie@jofama.se angående dessa frågor. Det står iofs uttryckligen att man skall ha licens, nog fan borde de kunna tumma på det?

När IXS hade en kampanj 1999 där man fick 50% rabatt var man tvungen att skicka med en kopia på sin licens för att kunna få köpa till RR-rabatten. Annars kan vem som helst låtsas vara "racerförare".

Ok, men det borde väl gå bra att plocka ut 2006 års licens nu och bifoga kopia på den? Jag är inte ute efter att luras. Har ni fått era licenser för nästa år redan?

Tycker det verkar som ett bra erbjudande. :)

Neutral skrev:
Ok, men det borde väl gå bra att plocka ut 2006 års licens nu och bifoga kopia på den? Jag är inte ute efter att luras. Har ni fått era licenser för nästa år redan?

Tycker det verkar som ett bra erbjudande. :)

Funkar det inte eller om du vill kolla fler bra alternativ så kan du ju kolla med RST. De har ju också erbjudande för RR förare :tummenupp

www.rst.nu

Magnus skrev:
Funkar det inte eller om du vill kolla fler bra alternativ så kan du ju kolla med RST. De har ju också erbjudande för RR förare :tummenupp

www.rst.nu
Jag vet att RST har bra priser på bra utrustning men jag uppfattade det inte som att man fick rabatt för att man tänkt tävla utan mer att det var sponsring av utvalda. :va

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back