Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Freppa skrev:Hur många har fått hem erbjudandet från Jofama om att köpa Racingställ, ryggskydd och handskar för reducerat pris för oss som är licenserade? Stället är ett Jerez. Någon som kört med det?
/Freppa
Freppa skrev:Första (och troligen enda) gången jag är före Macke i något....![]()
Bikerbitch skrev:Sweeeeet. Hur gör man som tjej då för att ta del av dessa erbjudanden?
Skinnställ i herrstorlek 48-58 känns overkill.
Freppa skrev:Sista dagen är den 22/12. Kontakta marie@jofama.se angående dessa frågor. Det står iofs uttryckligen att man skall ha licens, nog fan borde de kunna tumma på det?
Neutral skrev:Ok, men det borde väl gå bra att plocka ut 2006 års licens nu och bifoga kopia på den? Jag är inte ute efter att luras. Har ni fått era licenser för nästa år redan?
Tycker det verkar som ett bra erbjudande.![]()
Jag vet att RST har bra priser på bra utrustning men jag uppfattade det inte som att man fick rabatt för att man tänkt tävla utan mer att det var sponsring av utvalda.Magnus skrev:Funkar det inte eller om du vill kolla fler bra alternativ så kan du ju kolla med RST. De har ju också erbjudande för RR förare![]()
www.rst.nu

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |