smallsocks
Sporthojsnörd
En del snubbars kommentarer är så bra
msn!!!!!!!!!!
msn!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Mullig" är ofta bara ett ord tjockisar använder för att slippa vara just tjocka. Vältränad och mullig tror jag aldrig jag sett på samma person.
så vi vanliga dödliga också kan duga
Excuse me...med "mullig" menar jag kroppar som inte är pinnsmala.
Utan mer som "normala" men inte superperfekta, tränade med inte deffade. Ja...vaffan är normal!!?? Men ni fattar.
Vi förstår när du använder rätt ord.Excuse me...med "mullig" menar jag kroppar som inte är pinnsmala.
Utan mer som "normala" men inte superperfekta, tränade med inte deffade. Ja...vaffan är normal!!?? Men ni fattar.
Om man tittar på lite yngre tjejer runt 12-18 i media så känns det som dom antingen är sjukt smala eller allt för tjocka, var tog dom "normala" tjejerna vägen ?
Dom blev uppätna av dom tjocka tjejerna!.., var tog dom "normala" tjejerna vägen ?
De har ett annat liv än att synas i media... som de flesta normala människor.
Hon var ju snygg och om hon vill ha en liten blogg om sitt egna sexiga jag, so fine..
Finns säkert massa killar som dergglar framfamför datorn och får henne att känna sig som en sexig gudinna.
Kanske hon gör det för att väga upp det där (tråkiga) jobbet i klädbutiken?!
Det där med "riktiga bröst" är jag dock lite skeptiskt mot, väldigt ovanligt att vara pinnsmal och naturligt ha superstora, jättefasta bröst, men men hon kanske är ett undantag i naturen?
Eller så har hon push-up behå med (lösa) silikoninlägg för att få den att se så fylliga ut och upppuffade..?![]()
Skönt att höra att inte alla killar vill ha sådana slitz-bruttor..!![]()
![]()
så vi vanliga dödliga också kan duga
Det är inte normalt att vara normal.
"Mullig" är ofta bara ett ord tjockisar använder för att slippa vara just tjocka. Vältränad och mullig tror jag aldrig jag sett på samma person.![]()
Små tuttar och tight kropp > stora tuttar imo. Stora tuttar är fan mest ivägen.
![]()
Då har vi olika mening med ordet "mullig", helt klart, men nu är jag med hur du menar.Mullig för mig är lite småtjock och otränad.
Xena - warriorprincess... Lite "mullig" men ändå vältränad? Ähh, inte fan vet jag.
Mullig i min värld är när man har några kilo som gör att skinnet inte sitter som en slät kostym över hela kroppen. Lite mer än normal helt enkelt![]()
Däremot kan man vara rätt vältränad ändå, alltså ha stark muskelatur utan att vara smal eller normal.
Jo, men det var nog lite så jag menade oxå. Alltså...inte fett rakt igenom utan en kärna av muskler men med lite mera underhuds fett än en deffad person. Alltså lite kurvor helt enkelt. Och det tycker vi väl alla om.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |