En tjejkompis tipsade om denna blogg

Om tio år jobbar hon fortfarande på konsum och tuttarna hänger ner till naveln.

Vill det sig riktigt väl är hon ensamstående med några ungar och röker Glenn..

Det enda som inte hänger är tuttarna. De är ju av plast! Fast de är klart, de kanske sitter lite längre ner mot stomipåsen då.

Hon var ju snygg och om hon vill ha en liten blogg om sitt egna sexiga jag, so fine..
Finns säkert massa killar som dergglar framfamför datorn och får henne att känna sig som en sexig gudinna.
Kanske hon gör det för att väga upp det där (tråkiga) jobbet i klädbutiken?!
Det där med "riktiga bröst" är jag dock lite skeptiskt mot, väldigt ovanligt att vara pinnsmal och naturligt ha superstora, jättefasta bröst, men men hon kanske är ett undantag i naturen?
Eller så har hon push-up behå med (lösa) silikoninlägg för att få den att se så fylliga ut och upppuffade..? :rolleyes:
Skönt att höra att inte alla killar vill ha sådana slitz-bruttor..! :)
:tummenupp
så vi vanliga dödliga också kan duga

"Mullig" är ofta bara ett ord tjockisar använder för att slippa vara just tjocka. Vältränad och mullig tror jag aldrig jag sett på samma person.

Excuse me... :rolleyes: med "mullig" menar jag kroppar som inte är pinnsmala.

Utan mer som "normala" men inte superperfekta, tränade med inte deffade. Ja...vaffan är normal!!?? Men ni fattar.

Ja...prexis!!

Last edited:
Excuse me... :rolleyes: med "mullig" menar jag kroppar som inte är pinnsmala.

Utan mer som "normala" men inte superperfekta, tränade med inte deffade. Ja...vaffan är normal!!?? Men ni fattar.

Då har vi olika mening med ordet "mullig", helt klart, men nu är jag med hur du menar. :tummenupp Mullig för mig är lite småtjock och otränad.

Om man tittar på lite yngre tjejer runt 12-18 i media så känns det som dom antingen är sjukt smala eller allt för tjocka, var tog dom "normala" tjejerna vägen ?

Hon var ju snygg och om hon vill ha en liten blogg om sitt egna sexiga jag, so fine..
Finns säkert massa killar som dergglar framfamför datorn och får henne att känna sig som en sexig gudinna.
Kanske hon gör det för att väga upp det där (tråkiga) jobbet i klädbutiken?!
Det där med "riktiga bröst" är jag dock lite skeptiskt mot, väldigt ovanligt att vara pinnsmal och naturligt ha superstora, jättefasta bröst, men men hon kanske är ett undantag i naturen?
Eller så har hon push-up behå med (lösa) silikoninlägg för att få den att se så fylliga ut och upppuffade..? :rolleyes:
Skönt att höra att inte alla killar vill ha sådana slitz-bruttor..! :)
:tummenupp

Fast jag känner dock en tjej som är både lång, smal och har (nästan) oproportioneligt stora lungpåsar, så det finns trots allt undantag. Även om dom är väldigt få såklart.

Det är ju dom vanliga, dödliga tjejerna man vill ha. Men dom är ett utdöende släkte nu när alla jävlar ska åka och spruta in botox i läpparna, förstora tuttarna och bleka analet.

Mera vanliga tjejer, tack! :mattias

Det är inte normalt att vara normal.

Definitivt inte. Men så småningom kommer allt gå tillbaka till det normala (:hihi) när alla mindre begåvade har insett att det inte är så heFftigt och krejsi att ha material i kroppen som skulle göra sig bättre lämpade i skarven mellan en taklist och vägg.
Så då kommer det att vara udda att vara normal igen, vilket vi får hoppas kommer hända ganska snart.

Last edited:
"Mullig" är ofta bara ett ord tjockisar använder för att slippa vara just tjocka. Vältränad och mullig tror jag aldrig jag sett på samma person. :mad:

Små tuttar och tight kropp > stora tuttar imo. Stora tuttar är fan mest ivägen.
:)

Xena - warriorprincess... Lite "mullig" men ändå vältränad? Ähh, inte fan vet jag.
Det är bara att inse, det finns vackra tjockisar och det finns vackra normalbyggda. Jag har ALDRIG däremot sett en vacker smal person, ala Kate Moss.
Den där tjejen såg bara ut som en Rimér-modell och vem fan vill ha med en sån att göra? Alla vet att de knullar för gratis sprit och då när de är fulla som få. Spottar gör de säkert också :mad:

Då har vi olika mening med ordet "mullig", helt klart, men nu är jag med hur du menar. :tummenupp Mullig för mig är lite småtjock och otränad.

Jag håller med, till viss del.

Mullig i min värld är när man har några kilo som gör att skinnet inte sitter som en slät kostym över hela kroppen. Lite mer än normal helt enkelt :)
Däremot kan man vara rätt vältränad ändå, alltså ha stark muskelatur utan att vara smal eller normal.

Xena - warriorprincess... Lite "mullig" men ändå vältränad? Ähh, inte fan vet jag.

Jag skulle inte kalla Xena för mullig, däremot en kvinna med kurvor och former, dvs en tjej som har en mer "timglas"-figur.
Tex Beyonce, Jennifer Lopez, Hally Berry har ju alla ganska kurvig kropp med bröst (inga jättestora då) och en smal midja och breda höfter/fyllig bak.
Inga av dessa tjejer skulle jag heller kalla för "pinn-smala" på det sättet som modellerna på catwalken är, fastän de ju är smala med normala mått mätt, bara att de har lite extra "vawooom" :) och är jäkligt kvinnliga och heta, utan att vara mulliga för det..

skulle sjäv döda för en sån kropp

Alltså mullig är stadiet precis innan man blir fet och det är inte sexigt på något sätt.

Mullig i min värld är när man har några kilo som gör att skinnet inte sitter som en slät kostym över hela kroppen. Lite mer än normal helt enkelt :)
Däremot kan man vara rätt vältränad ändå, alltså ha stark muskelatur utan att vara smal eller normal.

Jo, men det var nog lite så jag menade oxå. Alltså...inte fett rakt igenom utan en kärna av muskler men med lite mera underhuds fett än en deffad person. Alltså lite kurvor helt enkelt. Och det tycker vi väl alla om. :)

Jo, men det var nog lite så jag menade oxå. Alltså...inte fett rakt igenom utan en kärna av muskler men med lite mera underhuds fett än en deffad person. Alltså lite kurvor helt enkelt. Och det tycker vi väl alla om. :)

Som en sjysst hojväg, svepande rytmiska kurvor som ej är feldoserade.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman