Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deras tidigare kunder får förtur, dvs start idag. officiella start på utförsäljning är imorgon den 22/9.
Ingen aning mer än att jag fick Mail. Så misstänker då att jag är med i deras kund databas.Hur visar man att man har varit kund sen tidigare?
Står det något särskilt i inbjudan, "for your eyes only"? Annars kan man kanske bara smita dit och försöka se ut som om man är inbjuden.... Jag har köpt tillbehör där, det gör mig till kund.Deras tidigare kunder får förtur, dvs start idag. officiella start på utförsäljning är imorgon den 22/9.
Mathias var väl den som startade stället. Jag tappade kontakten kring 2003 (ofrivilligt uppehåll) men mina fördomar är att det aldrig gick särskilt rätt till där. Ryktena är rätt hisnande...Men Superbike, var inte det han stollen "Kevin" / Kahve bakom det?
Eller köpte han upp resterna och förstörde det?
Märklig människa.
Det var han som gjorde sig själv flygburen och landade i en soptunna två våningar ner från ett parkeringsdeck.
Nä absolut inget sånt. Nog bara gå dit o shoppa lossStår det något särskilt i inbjudan, "for your eyes only"? Annars kan man kanske bara smita dit och försöka se ut som om man är inbjuden.... Jag har köpt tillbehör där, det gör mig till kund.
Det var jagVar faktiskt där före lunch och "shoppade loss" lite. Gott om bilar utanför. Kö in, med insläpp. Covid, ni vet. Fanns hyggligt med hjälmar och en del kläder, kängor. Och så hojar, förstås. Men började redan kännas lite utplockat. Fyndade ett par Klim-byxor (tunna, svala, för sommarbruk) för 2000 kr.
Lång kassakö.
Tyckte mig se Hixman i butiken men han var fullt upptagen i ett samtal och jag stod i kassakön och ville inte tappa min köplats så jag kunde inte ge mig till känna. (Eller så var det någon som var lik Hixman, på lite avstånd?)
Ja, ser jag till mig själv föredrar jag också polotröjorna och att göra en snabb/smidig affär digitalt. Men helst vill jag kunna välja. Ibland passar den typen av service en handlare kan erbjuda bättre, men dålig service och osmidighet passar aldrig oavsett om det är analogt eller digitalt.Angående själlöshet och avsaknad av däcksparkar i framtiden.
Det är inte så märkligt att den utvecklingen sker oavsett att den nu är påhejad av en generation MBAer. Frustrationen man får av att vilja köpa något skitdyrt och egentligen helt onödigt för sina surt förvärvade pengar och bli bemött som den jobbige skiten som stör i fikarasten. Om man nu blir bemött öht vill säga.
Det är inte direkt så att man åker hem med ett leende.
Och det av människor som försörjer sig på dina surt förvärvade och i det här fallet tveksamt placerade pengar.
Dito upplevelse när man har för avsikt att spendera ett antal prisbasbelopp av företagets pengar på en tjänstebil.
Glad i hågen skrider du in över det smakfullt belysta marmorgolvet, ser dig om efter en säljare i närheten av din tilltänkta småtråkiga kombimodell. Efter att du sett dig om ganska länge, sparkat däck, öppnat luckor, provat fram och baksäte, sparkat däck, sett dig om, öppnat luckor mm i en avsevärd tidsrymd.
Då kan det hända att någon dyker upp och vill prata med dig. Efter 15 sekunders dialog kommer vi fram till att det inte handlar om ett privatköp och att det sköts av Bengan.
"Dessvärre är Bengan på kurs idag, kan du komma tillbaka i morgon?"
Då är det inte så dumt att kliva in hos polotröjorna, få en kaffe, svar på frågor och en hel massa trevligt bemötande.
Jag tror att Bengan & co kan ha gjort sitt.
Just han var det som sålde till mig. Nyfiken på vad de ryktena säger, även i PM om du inte vill ta det offentligt.Mathias var väl den som startade stället. Jag tappade kontakten kring 2003 (ofrivilligt uppehåll) men mina fördomar är att det aldrig gick särskilt rätt till där. Ryktena är rätt hisnande...
Duktiga mc mekaniker går aldrig arbetslösa, det finns för få mekaniker med den specialiten som en modern hoj behöver av sin mekaniker.Fyndade en HJC RHPA 11 för 2000 kr. Superglad över köpet, dock är mina tankar med alla de människor som blev av med jobbet. Aldrig kul. Hoppas det löser sig med arbete för dessa.
Sant. Kan man felsöka, reparera och serva hojar kan man göra detsamma med industrimaskiner och entreprenadmaskiner också. Tekniker som inte är rädda för skit under naglarna behövs alltid.Duktiga mc mekaniker går aldrig arbetslösa, det finns för få mekaniker med den specialiten som en modern hoj behöver av sin mekaniker.
Mc försäljare går okunniga 13 st på dussinet, men även här är samma sak en kunnig intresserad med fakta kunnande om vad denna säljer lär inte gå arbetslös..
Stämmer. I det här fallet syftande på en yngre generation karriärister som snabbt klättrar till högre chefspositioner på större företag, men som utan så mycket erfarenhet i bagaget förutom ett par år på McKinsey eller liknande istället formas mycket av ens utbildning och vad som anses hett och trendigt bland ens kurskamrater.Betyder MBA fortfarande Master of Business and Administration eller är det en förkortning jag inte sett?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |