Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra förslag, läste detta nu. Lustigt nog var jag på VAG då du skrev för 8h sedan....Du kanske ska bredda ditt letande lite? Fast det beror ju på vad du ska göra med bilen.
View attachment 524057
EV5 var symlig. Såg en förra veckan. Inte lika cool som BuzzKia EV5 fixar det.spola till 8.30 ca.
De tidigaste Buzz hade inte värmepump. Så svårt att värma på el längre tid.Bra förslag, läste detta nu. Lustigt nog var jag på VAG då du skrev för 8h sedan....
Kollade på en sådan och en 7-sits.
Visste du om att Cargo har mindre skärm och sämre spec?
Tycker ID.BUZZ är SKITCOOL!!
Ja, det blir platt om man fäller sätena, testade det speciellt.
En utmaning är att kyla/värma jätteutrymmet, någon som har erfarenhet?
Jag läste något vintertest av elbilar i Teknikens värld, detta året så det var väl testat förra vintern gissar jag. Buzzen var nog inte bäst i test, men nr 2 av 5 tror jag, med en blandad bilskara av 2wd och 4wd bilar. Det var Buzzen de ville ha, men någon av de andra fick lite bättre betyg totalt sett. En av nackdelarna var att den är lite törstig på el, så på vintern blev det lite kort räckvidd. De testade en lång variant, så det var typ 10 kvadratmeters lägenhet att rulla runt med, och värma upp. Men väldigt trevlig att köra runt med tydligen.Bra förslag, läste detta nu. Lustigt nog var jag på VAG då du skrev för 8h sedan....
Svensksålda?De tidigaste Buzz hade inte värmepump. Så svårt att värma på el längre tid.
Hade en Cargo som tjänstebil och den skärmen var typ som en 13” iPad. Behövdes verkligen inte en större. Skärmen i vår RAV4 är typ 8” och det räcker alldeles utmärkt.Bra förslag, läste detta nu. Lustigt nog var jag på VAG då du skrev för 8h sedan....
Jag stod i hallen och var beredd att beställa en Buzz men det föll på att säljaren sa att det inte kom värmepump förens året efter.Svensksålda?
Jag har en e-Golf, där vet jag att det fanns varianter både med och utan värmepump. Men, alla svensksålda har värmepump, det var standard här. Köper man en import får man kolla eftersom det finns utan, men som sagt, är den såld ny i Sverige har den värmepump.
Det är inte säkert, men det borde vara samma på Buzzen.
Jag är också lite intresserad av en Buzz så småningom. Den är dyr (som alla nya bilar), men den verkar ändå vettig och är just lite småcool och sticker ut lite positivt. Ska man köpa en dyr elbil kan den lika gärna vara lite rolig...
Jag fick in en 2m madrass i min EV6.Finns det någon elbil där nedfällt baksäte resulterar i plant lastutrymme som även är mer än 170 cm långt?
Har MB E-klass 2018 idag som har 2 m plant lastutrymme men kan nöja mig med 170 cm i en elbil.
Tittat på de vanliga bilarna från Merca, BMW, Volvo folkvagn… ingen fixar detta.
Vissa har en liten lasttröskel och nästan samtliga lutar uppåt vid baksätet. Otroligt korkat
Vad fan!
Jag fick in en 2m madrass i min EV6.
Fick förvisso sitta med kuken upp i ratten men det gick.
Sent from my XQ-DE54 using Tapatalk
Hur man man kolla om en bil ar värmepump?Jag stod i hallen och var beredd att beställa en Buzz men det föll på att säljaren sa att det inte kom värmepump förens året efter.
Detta var när de hade funnits i Sverige ett litet tag.
Oklart vad du menar...Jag fick in en 2m madrass i min EV6.
Fick förvisso sitta med kuken upp i ratten men det gick.
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!