Ein reijser-meewtosewkel

Syss skrev:
Är det alltså därför man vurpar? För att man har en o-ollad hoj? Det här låter riskabelt, får nog ringa nån killkompis ikväll... :gnissla

Förr hette ju hjälm: Vurpollon...

Mirran skrev:
Grattis till hojen :) började själv med en likadan hoj, synd bara att Mattias lackade om den...den va ju lixom lite mer cheyig innan :rolleyes:

Du tänker på den förrförra CBR-en jag hade. Den var lila och rosa och så. Sen hade jag en vit/röd/svart/gul och sist den som Nitrogen har köpt nu. Den var röd från början, sen blev allt svart. Liksom.

Mattias skrev:
Tjaa... Du kanske minns den? Det var den som passerade dig som om du stod still.
..homotider gaygay homotider, ollon mot ollon två pungar som möts :D ..skämt åsido, visst handlar det om drivers scills, de tvivlar jag inte på att du har. Den gången du passera mig så rekade jag nog bulten efter grus vilket jag brukar göra rätt ofta om man ska ligga på top en å annan repa.

:)

IronMike skrev:
..homotider gaygay homotider, ollon mot ollon två pungar som möts :D ..skämt åsido, visst handlar det om drivers scills, de tvivlar jag inte på att du har. Den gången du passera mig så rekade jag nog bulten efter grus vilket jag brukar göra rätt ofta om man ska ligga på top en å annan repa.

Nej, du har aldrig och kommer aldrig att ligga på topp på bulten. Sorry.

Mattias skrev:
Nej, du har aldrig och kommer aldrig att ligga på topp på bulten. Sorry.
Its a bet ;) ...sub 5 min med bil och båge är målet för säsongen iaf. Sen om det är top eller ej skiter jag i,. det är fort för min egna del.

IronMike skrev:

negative18.jpg

IronMike skrev:
Jepp :) ..som tredje bil duger den att prestera varvtider med iaf. Lika plastig som din überfeta gixxer
Nä dags å sussa, får inte försova sig till att börsen öppnar imorrn, det är jobbigt att vara snabbast, snyggast, rikast, bäst och charmigast!

IronMike skrev:
Jepp :) ..som tredje bil duger den att prestera varvtider med iaf. Lika plastig som din überfeta gixxer
Som tur är huserar inte min plastiga "gixxer" i en massa sunkdåliga hollywood-filmer som skrapar noll i kritkerblocken. Faktiskt.

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda