Ein reijser-meewtosewkel

Lugn och fin nu. It fakkin rawks, och så är det. Jag ändrade mig nästan när jag rullade ut den för att köra iväg den. :(

Nåja, den mår nog bra av lite fisköra som omväxling. Säg åt pappa att gasa ur den ibland bara. Eller så kan jag offra mig.

hogersida1.jpg

vsidafram.jpg

Sjyst hoj alltså. Hoppas att du får kul med den till sommaren. Har du kunnat ta någon tur än?

Mattias skrev:
Lugn och fin nu. It fakkin rawks, och så är det. Jag ändrade mig nästan när jag rullade ut den för att köra iväg den. :(

Nåja, den mår nog bra av lite fisköra som omväxling. Säg åt pappa att gasa ur den ibland bara. Eller så kan jag offra mig.
Jaha, du har gett dig på häleri nu...

Mattias skrev:

Den har hamnat i ett kärleksfullt hem, misströsta inte.

Men ok, fråga 1. Hur många har ollat den? :3freak
Gasa ur ska jag göra själv hajjary!!! :gnissla

Mattias skrev:

Men du ollade den innan du sålde den väl?

Nitrogen skrev:
Jag tyckte väl att det var ett par flottfläckar för mycket på tanken :mad:

Är han frisk och kry och kanske framförallt någorlunda renlig ska det inte bli flottfläckar av en ollning. :mattias

väl? :rolleyes:

McB skrev:
Stödgrupper vet jag inte, men Skövde-folket känns ganska hopplösa så de kanske har några tips.

Klart att den är bra. Det är ju Mattias som har ägt den. Mannen, myten, menisken.

Vafalls? Förklara dig!

"Ein reijser-meewtosewkel "
låter som skånska tycker jag, men du verkar ju va från huvudstaden.. :va

Grattis till en fin hoj! :tummenupp Hade också en så'n en gång..

/B)

Aha, det var DU som köpte det sminkade liket... :hihi

Närå, den där hojen hade jag sånär rekat till en vän. Men det kom en annan hoj emellan. Dumfan.
Jaja, jag lånade en sån där och det var sånär jag köpte en, den var nog så mycket hoj som de allra flesta klarar av!
D.v.s räcker alla dagar i veckan! :tummenupp

Kul kul.
Hondakvalite´får du på köpet.
Rock solid.

Wröw

Edit: Portade f.ö en sån där topp i förra veckan,(små små söta ventiler!) så behöver du mer effekt nästa säsong när den börjar kännas slö i Augusti September (som ALLA hojar gör... ;) ) så vet du var tandläkarn med borren bor...

Last edited:
Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...