DieselDoris
Gangster rap made me do it
Oh sweet lord... jag vill inte vetaNursey skrev:GrattisBästa som finns att köpa hoj
Har du kollat ollningsstatusen på den? Det verkar ju vara populart här på SH att göra så..![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh sweet lord... jag vill inte vetaNursey skrev:GrattisBästa som finns att köpa hoj
Har du kollat ollningsstatusen på den? Det verkar ju vara populart här på SH att göra så..![]()

Jaha, du har gett dig på häleri nu...Mattias skrev:Lugn och fin nu. It fakkin rawks, och så är det. Jag ändrade mig nästan när jag rullade ut den för att köra iväg den.
Nåja, den mår nog bra av lite fisköra som omväxling. Säg åt pappa att gasa ur den ibland bara. Eller så kan jag offra mig.
Den har hamnat i ett kärleksfullt hem, misströsta inte.Mattias skrev:Lugn och fin nu. It fakkin rawks, och så är det. Jag ändrade mig nästan när jag rullade ut den för att köra iväg den.
Nåja, den mår nog bra av lite fisköra som omväxling. Säg åt pappa att gasa ur den ibland bara. Eller så kan jag offra mig.

Mattias skrev:Lugn och fin nu. It fakkin rawks, och så är det. Jag ändrade mig nästan när jag rullade ut den för att köra iväg den.
Halogen skrev:Men du ollade den innan du sålde den väl?
Jag tyckte väl att det var ett par flottfläckar för mycket på tankenNursey skrev:Kålla vad var det jag sade![]()

Nitrogen skrev:Ja, håll i hatten för här ska det bli åka av!![]()
Nitrogen skrev:Jag tyckte väl att det var ett par flottfläckar för mycket på tanken![]()

Nej, den är spårlöst försvunnenSolan skrev:Hittat nyckeln?
Din nya motorcykel är skitfin!
Lägg märket till ---->Starstriker skrev:Nja, du kanske bör skaffa körkort först??

Swedie skrev:Wow, grattis. Trodde du var här av helt andra anledningar än MC-intresse.![]()

McB skrev:Stödgrupper vet jag inte, men Skövde-folket känns ganska hopplösa så de kanske har några tips.
Klart att den är bra. Det är ju Mattias som har ägt den. Mannen, myten, menisken.
Cottage Cheese SpecialNitrogen skrev:Jag tyckte väl att det var ett par flottfläckar för mycket på tanken![]()

|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |