Jonathan
Guest
Mattias skrev:Men jag har inte ollat den, så det är lugnt.
Men du skulle vilja ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Men jag har inte ollat den, så det är lugnt.

Har du gått och köpt en Aprulla igen, du lär dig aldrigMattias skrev:Men jag har inte ollat den, så det är lugnt.

Jag har motstått frestelsen i två år, så det ska nog gå bra att undvika det i fortsättningen också.Spammer skrev:Men du skulle vilja ?![]()
Ja, vill du köpa den?GSXR1100R skrev:Har du gått och köpt en Aprulla igen, du lär dig aldrig![]()
Nej jag har redan garaget fullt av skrothojar som inte funkar, dessutom står det en Italiensk cabbe i garaget från samma koncern som Ferrari, den är röd, tvåsitsig med tveksam kvalitet precis som en riktig Ferarri.Mattias skrev:Ja, vill du köpa den?
Jag har upptäckt oförklarliga fotspår i snön runt garaget, som leder fram till fönstret där det sedemera finns flera flottfläckar på rutan.Mattias skrev:Jag har motstått frestelsen i två år, så det ska nog gå bra att undvika det i fortsättningen också.

Det beror nog snarare på att det är vinter.Mattias skrev:Testosteron- och desperationsnivån är nog ovanligt hög bland medlemmarna på sporthoj.com.
Du har inte hört uttrycket "Lyset var tänt men ingen var hemma"?Mattias skrev:Lämna inte lyset tänt hemma då!
Det löste sig ändå, tack.
Fiat Barchetta?GSXR1100R skrev:Nej jag har redan garaget fullt av skrothojar som inte funkar, dessutom står det en Italiensk cabbe i garaget från samma koncern som Ferrari, den är röd, tvåsitsig med tveksam kvalitet precis som en riktig Ferarri.
Japp ännu en misslyckad produkt från pastaland.MostWanted skrev:Fiat Barchetta?
McB skrev:Ta en titt i er egen lilla Skövde-tråd så trillar nog polletten ned.

sker i detta land och vad det heter...
Detta hade jag ju inget svar på... Stort!Nursey skrev:Efter noggrann undersökning (frågade EN MC snubbe) om ollningsker i detta land och vad det heter...
Han såg ut som en guppyfisk och undrade VARFÖR svenka killar ollar sakerDetta hade jag ju inget svar på...
![]()
Så jag tror att det är en ganska geografiskt isolerad företeelse![]()
There u have it!![]()

hållundan skrev:Stort!
En hoj är inte inkörd innan den är ollad.![]()
Klart att den är ollad. Det bringar tur.Jonathan skrev:Har du ollat din ?
Kan jag få ta ollningsoskulden på den i sådana fall ?
hållundan skrev:Klart att den är ollad. Det bringar tur.

hållundan skrev:Klart att den är ollad. Det bringar tur.
Misslyckad?GSXR1100R skrev:Japp ännu en misslyckad produkt från pastaland.
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |