Ein reijser-meewtosewkel

Spammer skrev:
Men du skulle vilja ? :hihi
Jag har motstått frestelsen i två år, så det ska nog gå bra att undvika det i fortsättningen också.

Jag undrar om ollningsdiskussionen hade kommit upp om en kille hade startat tråden.
Testosteron- och desperationsnivån är nog ovanligt hög bland medlemmarna på sporthoj.com.

GSXR1100R skrev:
Har du gått och köpt en Aprulla igen, du lär dig aldrig :död
Ja, vill du köpa den?

Mattias skrev:
Ja, vill du köpa den?
Nej jag har redan garaget fullt av skrothojar som inte funkar, dessutom står det en Italiensk cabbe i garaget från samma koncern som Ferrari, den är röd, tvåsitsig med tveksam kvalitet precis som en riktig Ferarri.

Mattias skrev:
Jag har motstått frestelsen i två år, så det ska nog gå bra att undvika det i fortsättningen också.
Jag har upptäckt oförklarliga fotspår i snön runt garaget, som leder fram till fönstret där det sedemera finns flera flottfläckar på rutan.
Mattias, har du något med det här att göra? :gnissla

:tummenupp , massor med kul på en sån hoj, lycka att gränsla nå kul...

GSXR1100R skrev:
Nej jag har redan garaget fullt av skrothojar som inte funkar, dessutom står det en Italiensk cabbe i garaget från samma koncern som Ferrari, den är röd, tvåsitsig med tveksam kvalitet precis som en riktig Ferarri.
Fiat Barchetta?

Grattis till hojen.. :tummenupp

jag har hört att mattias lämnat livstids garanti på köpet också. det ju inte dåligt :hihi

Efter noggrann undersökning (frågade EN MC snubbe) om ollning :rodnar sker i detta land och vad det heter...

Han såg ut som en guppyfisk och undrade VARFÖR svenka killar ollar saker :lol Detta hade jag ju inget svar på... :rolleyes:
Så jag tror att det är en ganska geografiskt isolerad företeelse ;)
There u have it! :tummenupp

Nursey skrev:
Efter noggrann undersökning (frågade EN MC snubbe) om ollning :rodnar sker i detta land och vad det heter...

Han såg ut som en guppyfisk och undrade VARFÖR svenka killar ollar saker :lol Detta hade jag ju inget svar på... :rolleyes:
Så jag tror att det är en ganska geografiskt isolerad företeelse ;)
There u have it! :tummenupp
Stort!

En hoj är inte inkörd innan den är ollad. :mattias

hållundan skrev:
Klart att den är ollad. Det bringar tur.

Är det alltså därför man vurpar? För att man har en o-ollad hoj? Det här låter riskabelt, får nog ringa nån killkompis ikväll... :gnissla

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda