Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Mattias skrev:Lämna inte lyset tänt hemma då!
Det löste sig ändå, tack.
Behöver du hjälp garaget så är det ju bara att slå en signal, jag bor ju bara ett stenkast bort jag också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Lämna inte lyset tänt hemma då!
Det löste sig ändå, tack.
Syss skrev:Är det alltså därför man vurpar? För att man har en o-ollad hoj? Det här låter riskabelt, får nog ringa nån killkompis ikväll...![]()
Mirran skrev:Grattis till hojenbörjade själv med en likadan hoj, synd bara att Mattias lackade om den...den va ju lixom lite mer cheyig innan
![]()
Mattias skrev:Du tänker på den förrförra CBR-en jag hade. Den var lila och rosa och så.
..what a fagTjaa... Du kanske minns den? Det var den som passerade dig som om du stod still.IronMike skrev:![]()
..what a fag
![]()
Mattias skrev:Tjaa... Du kanske minns den? Det var den som passerade dig som om du stod still.

Mattias skrev:Tjaa... Du kanske minns den? Det var den som passerade dig som om du stod still.
..homotider gaygay homotider, ollon mot ollon två pungar som mötsMattias skrev:Tjaa... Du kanske minns den? Det var den som passerade dig som om du stod still.
Nej, du har aldrig och kommer aldrig att ligga på topp på bulten. Sorry.IronMike skrev:..homotider gaygay homotider, ollon mot ollon två pungar som möts..skämt åsido, visst handlar det om drivers scills, de tvivlar jag inte på att du har. Den gången du passera mig så rekade jag nog bulten efter grus vilket jag brukar göra rätt ofta om man ska ligga på top en å annan repa.
![]()
Its a betMattias skrev:Nej, du har aldrig och kommer aldrig att ligga på topp på bulten. Sorry.
IronMike skrev:..homotider gaygay homotider, ollon mot ollon två pungar som möts..skämt åsido, visst handlar det om drivers scills, de tvivlar jag inte på att du har. Den gången du passera mig så rekade jag nog bulten efter grus vilket jag brukar göra rätt ofta om man ska ligga på top en å annan repa.
![]()
Denna kommer käka era hojjer till breakfast på bulten i sommar:IronMike skrev:Its a bet...sub 5 min med bil och båge är målet för säsongen iaf. Sen om det är top eller ej skiter jag i,. det är fort för min egna del.
Vet du ens vad moto-gp bulten är?McB skrev:
Yeah. Fasst annd thi fjuriås. Frekct.IronMike skrev:Denna kommer käka era hojjer till breakfast på bulten i sommar:
http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?look=skrivut®no=ZBA855
![]()
..hoj räcker väl med en sv650
Jepphållundan skrev:Yeah. Fasst annd thi fjuriås. Frekct.
IronMike skrev:Denna kommer käka era hojjer till breakfast på bulten i sommar:
http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?look=skrivut®no=ZBA855
![]()
Nä dags å sussa, får inte försova sig till att börsen öppnar imorrn, det är jobbigt att vara snabbast, snyggast, rikast, bäst och charmigast!IronMike skrev:Jepp..som tredje bil duger den att prestera varvtider med iaf. Lika plastig som din überfeta gixxer
IronMike skrev:Nä dags å sussa, får inte försova sig till att börsen öppnar imorrn, det är jobbigt att vara snabbast, snyggast, rikast, bäst och charmigast!
IronMike skrev:det är jobbigt att vara snabbast, snyggast, rikast, bäst och charmigast!
Som tur är huserar inte min plastiga "gixxer" i en massa sunkdåliga hollywood-filmer som skrapar noll i kritkerblocken. Faktiskt.IronMike skrev:Jepp..som tredje bil duger den att prestera varvtider med iaf. Lika plastig som din überfeta gixxer
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |