Ein reijser-meewtosewkel

Det måste vara rätt billigt att skaffa hus vid bulten med tanke på alla dårar som tävlar sprintrace till pärleporten där.

Nursey skrev:
Efter noggrann undersökning (frågade EN MC snubbe) om ollning :rodnar sker i detta land och vad det heter...

Han såg ut som en guppyfisk och undrade VARFÖR svenka killar ollar saker :lol Detta hade jag ju inget svar på... :rolleyes:
Så jag tror att det är en ganska geografiskt isolerad företeelse ;)
There u have it! :tummenupp

Låter lite märkligt, jag har ju under en Nato-övning bidragit till att sprida ollningen till de Brittiska öarna :va

Kapten Blåskägg skrev:
Låter lite märkligt, jag har ju under en Nato-övning bidragit till att sprida ollningen till de Brittiska öarna :va

Å jag till 13 övriga nationer på en UNJOC... :hihi

Lucky9 skrev:
Men... Det där e ju min lilla älsklings kompis ju! Nu kommer min älskling känna sig ensam.

Hmm... Tur att jag förbi en sväng i söndags och... ehm... tog... kände... nuddade... lite på dåvarande mattias hoj.

Du skulle bett att få ligg... jag menar prata med ägaren till snyggingen runt hörnet i garaget. Den snyggingen är dubbelt så snygg och hade blivit din för endast 150% av priset på den lilla svarta. Kunde dessutom diskuteras! :D

Jaja... Lycka till och kör inte som mattias!

/Lucky9
Menar du att jag får köpa dig eller hojen?

zilog skrev:
Det måste vara rätt billigt att skaffa hus vid bulten med tanke på alla dårar som tävlar sprintrace till pärleporten där.

Första parkett är aldrig billigt. Tänk dig vad romarna fick betala för bra platser till gladiatorspelen på Colloseum.

måste protestera mot trådnamnet! jag har fan hittat på den kombinationen i sant hipp hipp manér... :hihi

pakopak skrev:
måste protestera mot trådnamnet! jag har fan hittat på den kombinationen i sant hipp hipp manér... :hihi

Hahaha...sant. ALLT som sagts och skrivits är ju mönsterskyddat och copyrightat....

snabba på, för nu finns bara TRE ord kvar i hela världen:

Skyn-da-dig!

Dr.Bike skrev:
Hahaha...sant. ALLT som sagts och skrivits är ju mönsterskyddat och copyrightat....

Skyn-da-dig!
Nåväl, han var snäll nog att låta meddela att jag får låna det va honom =)

Dr.Bike skrev:

Skyn-da-dig!
Nej, mönsterskyddat per automatik vill jag dock inte hålla med om...

hållundan skrev:
Som tur är huserar inte min plastiga "gixxer" i en massa sunkdåliga hollywood-filmer som skrapar noll i kritkerblocken. Faktiskt.

Jo i Dhoom :)

Dhoom-VCD.jpg

Nitrogen skrev:
Idag blev jag stolt ägare av en cbr600f, närmare bestämt Mattias gamla vrålåk.
Ville bara skryta lite! Håll tummarna för att jag håller mig på vägen :gnissla
Jag får lov att gratulera.
Då är vi två som ska vänja oss vid nya hjul i vår, hann ju knappt provköra 1100'an före vinterdvalan.

Ta det lugnt i början, och kör i ditt eget tempo så håller du dig nog på vägen utan problem.
(Kör du med andra så kan man lätt lockas att gasa på mer än man klarar av för att hänga med polarna.)
Se även upp med rullgrus, löv, brunnslock & vita streck när det är blött. (För att inte tala om alla bilister.)

Och glöm inte att vinka åt mig, när du kör om mig i sommar. :tummenupp

Nitrogen skrev:
Menar du att jag får köpa dig eller hojen?

Same, same... Det är bara en fråga om pris. Allt har sitt pris... och mitt är inte högt. Eventuellt kan vi diskutera paketpris.

Nackdelen är att jag inte lämnar några som helst garantier. Defekter får köparen upptäcka efter hand.

/Lucky9

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...