Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nursey skrev:Efter noggrann undersökning (frågade EN MC snubbe) om ollningsker i detta land och vad det heter...
Han såg ut som en guppyfisk och undrade VARFÖR svenka killar ollar sakerDetta hade jag ju inget svar på...
![]()
Så jag tror att det är en ganska geografiskt isolerad företeelse![]()
There u have it!![]()

Kapten Blåskägg skrev:Låter lite märkligt, jag har ju under en Nato-övning bidragit till att sprida ollningen till de Brittiska öarna![]()

Menar du att jag får köpa dig eller hojen?Lucky9 skrev:Men... Det där e ju min lilla älsklings kompis ju! Nu kommer min älskling känna sig ensam.
Hmm... Tur att jag förbi en sväng i söndags och... ehm... tog... kände... nuddade... lite på dåvarande mattias hoj.
Du skulle bett att få ligg... jag menar prata med ägaren till snyggingen runt hörnet i garaget. Den snyggingen är dubbelt så snygg och hade blivit din för endast 150% av priset på den lilla svarta. Kunde dessutom diskuteras!
Jaja... Lycka till och kör inte som mattias!
/Lucky9
zilog skrev:Det måste vara rätt billigt att skaffa hus vid bulten med tanke på alla dårar som tävlar sprintrace till pärleporten där.
Dr.Bike skrev:Å jag till 13 övriga nationer på en UNJOC...![]()
pakopak skrev:måste protestera mot trådnamnet! jag har fan hittat på den kombinationen i sant hipp hipp manér...![]()
Nåväl, han var snäll nog att låta meddela att jag får låna det va honom =)Dr.Bike skrev:Hahaha...sant. ALLT som sagts och skrivits är ju mönsterskyddat och copyrightat....
snabba på, för nu finns bara TRE ord kvar i hela världen:
Skyn-da-dig!
Nej, mönsterskyddat per automatik vill jag dock inte hålla med om...Dr.Bike skrev:Hahaha...sant. ALLT som sagts och skrivits är ju mönsterskyddat och copyrightat....
snabba på, för nu finns bara TRE ord kvar i hela världen:
Skyn-da-dig!
hållundan skrev:Som tur är huserar inte min plastiga "gixxer" i en massa sunkdåliga hollywood-filmer som skrapar noll i kritkerblocken. Faktiskt.
VRÖV! Fetta också. Nu får jag sälja skrotet.Rigge skrev:Jo i Dhoom![]()
hållundan skrev:VRÖV! Fetta också. Nu får jag sälja skrotet.
Den ska jag tan.. Ehrrm, hyra imorgon. Jag vill ju vara whärrsstt.Rigge skrev:Se filmen istället, den e WHÄRST!
hållundan skrev:Den ska jag tan.. Ehrrm, hyra imorgon. Jag vill ju vara whärrsstt.

Jag får lov att gratulera.Nitrogen skrev:Idag blev jag stolt ägare av en cbr600f, närmare bestämt Mattias gamla vrålåk.
Ville bara skryta lite! Håll tummarna för att jag håller mig på vägen![]()
Nitrogen skrev:Menar du att jag får köpa dig eller hojen?
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |