Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En säsong, men har du haft ett och samma nummer länge kollar de nog med dig först.J.Andersson skrev:2337552hur länge får man ha ett och samma nr? :corn
okej! hur kommer det sig att det är just han man ska prata med om det, o att han sitter på karlskoga?Gustav O skrev:2337548Jag antar att du menar numret på hojen. Då mailar eller ringer du Tony på Karlskoga Motorstadion och anger klass och vilket nummer du vill ha, är det ledigt får du det.
tony (at) karlskogamotorstadion.com telnr på www.karlskogamotorstadion.com
Karlskoga MF driver ju Scandinavian Open och för att man skulle slippa ha olika nummer i SM och SO så blev det så att de synkade ihop det och de sköter allt. Smidigast så.Showtime skrev:2337611okej! hur kommer det sig att det är just han man ska prata med om det, o att han sitter på karlskoga?
jag trodde man skulle ringa in till svemo eller ngt sånt..
jaha okej! då vet jag! tackGustav O skrev:2337618Karlskoga MF driver ju Scandinavian Open och för att man skulle slippa ha olika nummer i SM och SO så blev det så att de synkade ihop det och de sköter allt. Smidigast så.
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife