DuckFace - Hot or Not?

• Thread starter Thread starter 0scar
  • Start date Start date
Själv tycker jag att det ser för jävligt ut. Men o andra sidan så har den äldre generationen alltid tyckt att nästa generation klär sig och beter sig illa
Så här såg mina föräldrar ut , till deras föräldrar stora fasa. Därefter kom punken, min generation, höll på att skrämma slag på de äldre. Tv sände program där dom äldre var helt övertygade att ungdomen helt tappat förståndet.
Därefter tog det inte lång tid innan vi hade bytt totalt till detta snygga 80-tals mode. Äldre förstod inte hur killar kunde ha rosa tröjor och att alla killar och tjejer såg likadana ut.
Därefter började de gamla punkarna klaga på Hipp hopp modet som den yngre generationen hade börjat med osv. Osv.
Så ni kan trösta er med att snart så klagar sture/silikonbrudarna på näste generations kläder och uppförande

Bifogat

• 60-tal.jpg
    60-tal.jpg
    3 KB · Visningar: 911
  • berlin-punk-things-to-do.jpg
    berlin-punk-things-to-do.jpg
    31.4 KB · Visningar: 112
  • 80-tal.jpg
    80-tal.jpg
    85.2 KB · Visningar: 382
Last edited:
Hon till höger är sjukt het!

duckface.jpg

bush kan också
duck-face.jpg

fett sexig!!
duckface3.jpg

Sen undrar jag hur flickorna tänker gällande klädseln, är det inne att klä ut sig till prostituerad? fattar inte grejen.....

De prostituerade har väl alltid fungerat lite som en modeförebild för "det heta innegänget".

Bara kolla genom tiderna och se hur kvinnor på nattklubbar var klädda och hur hookers var klädda några år före det.

Sen undrar jag hur flickorna tänker gällande klädseln, är det inne att klä ut sig till prostituerad? fattar inte grejen.....

Javisst! Men för att urskilja sig från fjortisarna så måste prostituerade bära reflexväst numer.
Men det är väl bara en tidsfråga innan fjortisarna gör samma sak.

http://www.bytbil.com/motornyheter/Nyhet.aspx?id=avncakyg

Är det bara jag som kommer att tänka på babianarsle? :confused:

Nu när du säger det så:D

duckface3.jpg

21.jpg

Last edited:
Här uppe "puuhar*" fjortisarna på sin höjd lite på bilderna för att det ska se ut som att dom har fylligare läppar än dom har.
(*andas ut och säg ett utdraget puuuuhhh)

Men bloggar gör dom små liven och alla tror att just deras blogg ska komma upp i klass med Bella och Foki (Foki, lokalt känd bloggerska som väl drar in lite stålar)

I själva verket kissar dom på sig av lycka om dom får ett gratisprov på en läppglans genom sin blogg.

Av dom kända bloggarna är det nog få som klarar av att leva enbart på bloggandet, i Sverige kanske ett dussin.

Det finns förmodligen fler avlönade vodkaprovare än så...

När jag var fjortis så söp slogs o knullade vi sönder hjärnorna. Då hade man inte tid med att se mer puckad ut än vad man gör när man är dyngrak. ;)

Nu får ni lära er skilja på sakerna här....

Restylane= Hyaluransyra. Används för att fylla läppar och rynkor
Botox= Nervgift som används för att få musklerna att slappna av och därmed släta ut argrynkor.

Att skjuta Botox i läpparna vore bara dumt men i pannan fungerar det utmärkt. Personligen gillar jag ankposen...

Jag tycker det låter dom en väldigt kul grej att köra botox i läpparna. Läppspelandet blir ju lite lidande, och personen kanske skulle kanske dreggla lite läckert. Men väldigt underhållande skulle det vara.
Typ som två slappa blygläppar, mitt i ansiktet.

De prostituerade har väl alltid fungerat lite som en modeförebild för "det heta innegänget".

Bara kolla genom tiderna och se hur kvinnor på nattklubbar var klädda och hur hookers var klädda några år före det.

Sen snyggar GeKås till det och så är det tillbaka till WT. Cirkeln är sluten.

Last edited:
Själv tycker jag att det ser för jävligt ut. Men o andra sidan så har den äldre generationen alltid tyckt att nästa generation klär sig och beter sig illa
Så ni kan trösta er med att snart så klagar sture/silikonbrudarna på näste generations kläder och uppförande

Vart lämnar det mig då? Jag föraktar alla människor som klär sig efter en viss musikstil eller dylikt. Ok med en t-shirt med bandnamn/tryck men annars vettefan.
Praktiska kläder som ett par 501:or, vanliga sneakers eller dylikt och en t-shirt. En skjorta och ett par svarta finbyxor om det är finfest, och en kostym om det är bröllop. Vad mer behöver världen?
Goth-människor måste vara de töntigaste som går på vår jord med sin jävla utstyrsel, punkare lever väl inte längre?

Och nej, jag har aldrig haft en period i livet där jag har klätt mig efter någon annan eller efter musiksmak.

Jag ser nästan fram emot den dag då min dotter är 14 år och tror att hon ska få gå till skolan i sönderklippta kläder och svart smink. Då blir det första bästa bussen till internatskolan i Ryssland :Bugar

Var det inte Vickan som började förresten?

Nej, hon ser ut sådär för det mesta med tanke på att hon väl har ett halvt fruntimmersarsle i vardera läpp för den där oh-så-läckra permanenta fläskläppslooken.

Typ som två slappa blygläppar, mitt i ansiktet.

Vad sade duckfacefjortisens ena blygdläpp till den andra när hon gick av planet på Ayia Napa?

"Ok, då ses vi igen om en vecka."

Jag ser nästan fram emot den dag då min dotter är 14 år och tror att hon ska få gå till skolan i sönderklippta kläder och svart smink. Då blir det första bästa bussen till internatskolan i Ryssland :Bugar
Tänk den dagen du upptäcker att du närt ett litet emo-kids vid din barm. :D

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...