DuckFace - Hot or Not?

• Thread starter Thread starter 0scar
  • Start date Start date
Ska bli kul när de börjar spruta sådant skit i slapp fittan för att bli tajtare:)

Det görs väl redan sådana operationer rätt ofta som tightar till lite i dom regionerna.

Skillnaden är att det inte behöver förklaras för alla som direkt skulle ha sett en bröstförstoring.

Jag skyller allt på hennes morsa och visar upp adoptionspapprena och förklarar att det inte är för sent att "flytta hemifrån"...

Eller som nagon (Korvagubben? GuW?) sa i ett annat trad: Nar ar det egentligen forsent att gora abort?:tummenupp

profilepic25972_8.gif

Nästan, men inte riktigt där, lite mera träning så blir det "bra" ;)

Ar DuckFace-light for real, men du hittar inga foton dar jag putar ihop ett babianarsle!:tummenupp

Last edited:
Jag blir så till mig så jag både nyser, bajsar på mig och får utlösning på samma gång när jag ser duckface.
Jobbigt med sådana här trådar.

Kukförstoring...? :D

visste att den där skulle komma :D

men för det betyder det inte att jag skrev att de behöver det, utan blir aldrig förvånad över tjejers lathet att ta till såna medel än att kämpa lite själva eller acceptera sanningen

An sa lange har ingen erkant de tander pa kjolfolk som skrynklar ihop ansiktet pa det dar sattet, sa varifran kommer det egentligen? Ar det verkligen enbart onskan att ha feta plutmunnen som far folk till att posa pa detta sattet? Eller ar det nagon sorts "flirt med kameran?" Ett satt att forsoka flirta med den som tittar pa bilderna, verka tillganglig? Modell-tekniker?

Btw. Inte enbart Restylane/Juvederm etc andvands pa lapparna. Botox injicerad pa ratt stallen pa/runtom lapparna battrar pa plutet genom att manipulera musklerna runt munnen!:tummenupp

Last edited:
Tur det, hade varit lätt ironiskt annars :D
(skulle bara små retas lite ;) )

Sarskrivning wtf :fakta

:D

Syftet var ju inte att ifragasatta min eller nagon annans naturliga (...?) DuckFace, utan den har javla posen folk envisas med. Inte ens for fem ore sexigt och roligt enbart pa hard core-transorna:tummenupp

Vart lämnar det mig då? Jag föraktar alla människor som klär sig efter en viss musikstil eller dylikt. Ok med en t-shirt med bandnamn/tryck men annars vettefan.
Praktiska kläder som ett par 501:or, vanliga sneakers eller dylikt och en t-shirt. En skjorta och ett par svarta finbyxor om det är finfest, och en kostym om det är bröllop. Vad mer behöver världen?
Goth-människor måste vara de töntigaste som går på vår jord med sin jävla utstyrsel, punkare lever väl inte längre?

Och nej, jag har aldrig haft en period i livet där jag har klätt mig efter någon annan eller efter musiksmak.

Jag ser nästan fram emot den dag då min dotter är 14 år och tror att hon ska få gå till skolan i sönderklippta kläder och svart smink. Då blir det första bästa bussen till internatskolan i Ryssland :Bugar

Modet ändrar sig hela tiden, antingen så bryr man sig inte så mycket. Eller så sitter man hemma och gnäller på ungdomarna, och tycker det var bättre förr

Vad sade duckfacefjortisens ena blygdläpp till den andra när hon gick av planet på Ayia Napa?

"Ok, då ses vi igen om en vecka."
En tjej har skrivit i sin blogg :
"Det är sjukt att en kille som knullat en massa tjejer omnämns som en grym kille, 'he's the man' , men om en tjej gör samma sak så är hon en 'slampa'! Vad är det för fel på samhället."

En kille svarar :
"Man måste se det ur rätt vinkel. Om man har en nyckel som kan öppna
ett lås så är det en bra nyckel. Om du har en nyckel som öppnar en
massa lås så är det en riktigt grym nyckel, 'the master key'. Men om
man har ett lås som kan öppnas av vilken nyckel som helst så är det ju
ett riktigt skitlås!"

En tjej har skrivit i sin blogg :
"Det är sjukt att en kille som knullat en massa tjejer omnämns som en grym kille, 'he's the man' , men om en tjej gör samma sak så är hon en 'slampa'! Vad är det för fel på samhället."

En kille svarar :
"Man måste se det ur rätt vinkel. Om man har en nyckel som kan öppna
ett lås så är det en bra nyckel. Om du har en nyckel som öppnar en
massa lås så är det en riktigt grym nyckel, 'the master key'. Men om
man har ett lås som kan öppnas av vilken nyckel som helst så är det ju
ett riktigt skitlås!"

:skrattaåt

Modet ändrar sig hela tiden, antingen så bryr man sig inte så mycket. Eller så sitter man hemma och gnäller på ungdomarna, och tycker det var bättre förr

Jag gnäller ändå på alla oliktänkande (alla som inte tänker som mig då vill säga) och kommer fortsätta med det. Skillnaden nu är att jag har fått en egen avkomma att gnälla på :gnissla

mogwai skrev:
Ar DuckFace-light for real, men du hittar inga foton dar jag putar ihop ett babianarsle!:tummenupp

Bara för det så måste du ju till tråden i ära göra dig besväret att fixa en sån bild :D Tryck gärna ihop tuttarna också så du ser sådär lagom slampig ut :banana

Naturellt "duck face" eller som det faktiskt bara är en något markerad läpprad är då inte fult någonstans... men det modet som går bland siliconoperationer där man fixar största ankläpparna man kan tänka sig... ja, då blir det fult som stryk.

Men det naturliga, snyggt som fan. :tummenupp
Och det är väl även därför som så många vill injicera silikon så att de får just den looken.

Det kan inte vara så att folk började göra det för att driva med collagen ligan?

...känns som att en del av sh-pöbeln, tillhör den lättkränkta sorten. skärp er nu för fan och kolla in er egen kärring.

Bifogat

• ingen_tar_skit.jpg
    ingen_tar_skit.jpg
    102.5 KB · Visningar: 138
Jag gnäller ändå på alla oliktänkande (alla som inte tänker som mig då vill säga) och kommer fortsätta med det. Skillnaden nu är att jag har fått en egen avkomma att gnälla på :gnissla

Bara för det så måste du ju till tråden i ära göra dig besväret att fixa en sån bild :D Tryck gärna ihop tuttarna också så du ser sådär lagom slampig ut :banana

Du grabben, du vet inte vad du ber om har, svar du sover battre utan att ha den bilden pa hornhinnan:tummenupp

:forsokerrullaihoppasarnatillsexykullar

Last edited:
...känns som att en del av sh-pöbeln, tillhör den lättkränkta sorten. skärp er nu för fan och kolla in er egen kärring.

:va Och ytterligare ett konstigt uttalande från dig som man inte förstår innebörden av. Vad menas, o du store spammästare :Bugar

Du grabben, du vet inte vad du ber om har, svar du sover battre utan att ha den bilden pa hornhinnan:tummenupp

:forsokerrullaihoppasarnatillsexykullar

Ok, vi lämnar lite åt fantasin då :rolleyes:

Last edited:
An sa lange har ingen erkant de tander pa kjolfolk som skrynklar ihop ansiktet pa det dar sattet, sa varifran kommer det egentligen? Ar det verkligen enbart onskan att ha feta plutmunnen som far folk till att posa pa detta sattet? Eller ar det nagon sorts "flirt med kameran?" Ett satt att forsoka flirta med den som tittar pa bilderna, verka tillganglig? Modell-tekniker?

Btw. Inte enbart Restylane/Juvederm etc andvands pa lapparna. Botox injicerad pa ratt stallen pa/runtom lapparna battrar pa plutet genom att manipulera musklerna runt munnen!:tummenupp

...och nyss kom ett internationellt forskarteam fram till att kvinnors vilja att träna på förökning inte alls påverkas av vare sig busvisslingar eller biltutor. Tror du att det manliga beteendet kommer att upphöra? :D

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D