Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen undrar jag hur flickorna tänker gällande klädseln, är det inne att klä ut sig till prostituerad? fattar inte grejen.....
Hoppas att du verkligen är ironisk!![]()
Sen undrar jag hur flickorna tänker gällande klädseln, är det inne att klä ut sig till prostituerad? fattar inte grejen.....
Är det bara jag som kommer att tänka på babianarsle?![]()
Vilket betyder att alla ni som klagar är gamla gubbar.Själv tycker jag att det ser för jävligt ut. Men o andra sidan så har den äldre generationen alltid tyckt att nästa generation klär sig och beter sig illa...
Haaahahahaha!!bush kan också

Babianarsle

Hoppas att du verkligen är ironisk!![]()
Nu får ni lära er skilja på sakerna här....
Restylane= Hyaluransyra. Används för att fylla läppar och rynkor
Botox= Nervgift som används för att få musklerna att slappna av och därmed släta ut argrynkor.
Att skjuta Botox i läpparna vore bara dumt men i pannan fungerar det utmärkt. Personligen gillar jag ankposen...
De prostituerade har väl alltid fungerat lite som en modeförebild för "det heta innegänget".
Bara kolla genom tiderna och se hur kvinnor på nattklubbar var klädda och hur hookers var klädda några år före det.
Själv tycker jag att det ser för jävligt ut. Men o andra sidan så har den äldre generationen alltid tyckt att nästa generation klär sig och beter sig illa
Så ni kan trösta er med att snart så klagar sture/silikonbrudarna på näste generations kläder och uppförande

Var det inte Vickan som började förresten?
Typ som två slappa blygläppar, mitt i ansiktet.
Tänk den dagen du upptäcker att du närt ett litet emo-kids vid din barm.Jag ser nästan fram emot den dag då min dotter är 14 år och tror att hon ska få gå till skolan i sönderklippta kläder och svart smink. Då blir det första bästa bussen till internatskolan i Ryssland![]()
Tänk den dagen du upptäcker att du närt ett litet emo-kids vid din barm.![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |