DuckFace - Hot or Not?

• Thread starter Thread starter 0scar
  • Start date Start date

0scar

Guest
Da denna ratt sa vidrigt fula posen ar extremt vanlig pa alla fran fjortisar, trashparty-chicks, bogar och cougars till fjantiga stureplanshanar ar det pa tiden att det antligen erkanns hur icke-sexigt det ar....

Sa, alla ni som utbryter i hoga brol nar nagot nytt slangs ut pa Svank-traden, hur het ar denna posen egentligen?

Personligen, sa orsakar den en mindre gag-reflex. En manniska kan knappast gora varre ifran sig pa foto, an mindre att det gors frekvent och i forsok till att utstrala djurisk sexighet!

AntiDuckFace.com

Edit: Hittade Kissie som gor sin version pa sidan.

Bifogat

• duckfaceblond.jpg
    duckfaceblond.jpg
    49.4 KB · Visningar: 375
  • demonduckface.jpg
    demonduckface.jpg
    57.9 KB · Visningar: 963
  • ducks.jpg
    ducks.jpg
    57.8 KB · Visningar: 354
  • kissieduck.jpg
    kissieduck.jpg
    232.8 KB · Visningar: 316
Last edited:
Fy fan!

Det är som "jag vill ja botoxxxxxx, men jag har inte råd, jag putar galet." eller som några "jag hade inte råd med nog av botoxxxxxx, jag putar samtidigt som botoxxxxxxet gör sitt. Jag ser sååååååeh fräääääsche ut".

Stockholmssyndrom som glidit ner till Skövde, tyvärr.

Ok sa 2-0 for AntiDuckFace.

Fler bud?

Det maste ju finnas nan som tycker det ser galet hett ut, da det verkligen ar ett oerhort populart fejs att dra pa foton.

Edit: Maste alska bildkommentarerna pa sidan:tummenupp

Dom ser helt missbildade ut, som om dom blivit födda sådär.
Alternativt blivit slagna hårt i ansiktet, sen gick det liksom inte tillbaka till ursprungsformen.

Vedervärdigt!

bild 2 och 4 är bland det bästa jag sett hela november tror jag, sparade för framtida humorinlägg!! :tummenupp

De försöker nog likna Nien Nunb...

nien_nunb.jpg

När jag gick i skolan såg knappast fjortisarna ut sådär. Vad är det som har hänt? Det ser ju ut som att dom har käkat testo, fått en fläskläpp av Bas Rutten och ramlat i en burk målarfärg

Det är väl ingen för övrigt slump att alla fjortisbloggdrottningar bor i Sthlm ..

Hoppas TS menar att va ironisk...

För INGEN av de där brudarna har humor, så de gör sig inte till för att håna de som verkligen tror det är sexigt med allergisvullna läppar...:rolleyes:

Detta ar verklighetens svar pa retuscherade Victorias Secret/Playboy/FHM brudar... De hajar inte att dom dar brudarna inte finns pa riktigt, att de inte ser ut sadar "lads mag"-heta ut nar de kliver ur sangen pa morgnarna, halvbakis, med morgonandedrakt, spacklet pa sen igar och trosskyddet halvhangandes utanfor.

Sa det gors friska forsok att efterlikna dom ovannamnda gudinnorna i deras basta prakt, och ja, detta ar resultatet. DuckFace.

För INGEN av de där brudarna har humor, så de gör sig inte till för att håna de som verkligen tror det är sexigt med allergisvullna läppar...:rolleyes:

Nej saklart ar jag tvarallvarlig. Detta ar val inget att skoja om? Mycket seriosa grejer. De har tjejerna tar ju detta pa fullt allvar, saledes bor vi ocksa gora det.

:rolleyes:

Last edited:
Kul när man tar henne bakifrån och ber henne vända sig om för att ge henne ett tomteskägg och vad får man se då!?

tumblr_lbqgbtnbyq1qzbaqlo1_500.jpg

Btw, den här var ju ganska skoj...

tumblr_lbrg8mfnVa1qzbaqlo1_500.jpg

Last edited:
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Efter rykten om en ny retro...