sandstream
Guest
#Olsson# skrev:Oj, där kom den.![]()

Att man måste älska den tekniska lösningen för att förstå dess storhet?Gustav O skrev:Och där bevisade du just Olssons poäng.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
#Olsson# skrev:Oj, där kom den.![]()
Att man måste älska den tekniska lösningen för att förstå dess storhet?Gustav O skrev:Och där bevisade du just Olssons poäng.![]()
Nej, men kunder köper produkter av en massa olika skäl. Sällan medvetna om vad/vilka/varför osv. Många har någon form av teknikbakgrund som självklart är med och triggar en del vilja-ha-begär.sandstream skrev:Så du menar att man måste vara väldigt intresserad av det tekniska och hur det har kommit till för att förstå skillnaden på olika fordon?
Bra! Det är tillåtet att glädjas över det. Låt oss nu önska alla andra samma glädje för sina hojar, även om du inte lyckas hitta en logisk förklaring på varför de gör sina val.Jag tillhör inte katagorin som gläds över vad som finns i motorn i form av tekniska lösningar utan vad motorn faktiskt presterar.
Ja, tack och lov är vi alla olika.#Olsson# skrev:Nej, men kunder köper produkter av en massa olika skäl. Sällan medvetna om vad/vilka/varför osv. Många har någon form av teknikbakgrund som självklart är med och triggar en del vilja-ha-begär.
Har man betalat extra mycket för något är det lätt att övertyga sig själv om att man gjort ett bra val, dessutom är man ofta i behov av att förklara det även för andra, som av olika anledningar inte förstår.#Olsson# skrev:Bra! Det är tillåtet att glädjas över det. Låt oss nu önska alla andra samma glädje för sina hojar, även om du inte lyckas hitta en logisk förklaring på varför de gör sina val.
sandstream skrev:...
Att man måste älska den tekniska lösningen för att förstå dess storhet?
Som teknisk lösning ja, men det är ju inte alltid samma sak som en väl fungerande och kvalitativ lösning tyvärr.Bj.O.rn skrev:Nej, snarare förstå den tekniska lösningen för att inse dess storhet
Nu trampade du väl ändå i klaveret. Det är nog bättre att fortsätta prata om känslor.Bj.O.rn skrev:Nej, snarare förstå den tekniska lösningen för att inse dess storhet
Nästan så jag trodde att du var allvarlig förstZee skrev:Nu har jag inte läst hela tråden men jag kan säga att jag odelat håller med Sandström.![]()
sandstream skrev:Nästan så jag trodde att du var allvarlig först![]()
sandstream skrev:Nästan så jag trodde att du var allvarlig först![]()
Jag är så van med att folk ger sig på lilla mig så jag tror ont om alla nu för tiden.Zee skrev:Jag är allvarlig.Och detta säger jag som f.d. Ducatist.
Fråga de som tillverkar dem...elwe skrev:Vad är det som är bra med en våtkoppling??
Pejo skrev:Är det en förklaring eller en ursäkt?![]()
Jag hoppas du skojar?FJS skrev:Jag fattar inte vad ni dillar om...Ducati är den enda hojen för folk som gillar välljud och vrid. Säljare kan vara bra o dåliga på att sälja men det är väl ändå hojen som räknas. Vill du köpa hojen så får du väl förhoppningsvis priset när du hämtar den,eeh...
Jag har kört 748SPS i 2 år och den är grym och låter grymt men den kanske inte drar R1 men den drar mer blickar till sig än R1.
sandstream skrev:Jag hoppas du skojar?
FJS skrev:men den drar mer blickar till sig än R1.
Det är lungtZee skrev:Drar du detta med vrid, tvinnar och rad4or? Igen?![]()
Mer att om man är väldigt tekniskt intresserad så kanske man faller för hojar med andra lösningar än de som är vanligast på marknaden. Vanligast betyder ju inte bäst utan snarare bästa och mest ekonomiska kompromissen.sandstream skrev:Att man måste älska den tekniska lösningen för att förstå dess storhet?
Fan vad djup du är iblandGustav O skrev:Mer att om man....
Det där kan inte stämma, twinnar har alltid mera vrid, de sa Ducati-försäljarenPejo skrev:
Vadå ibland?!?!sandstream skrev:Fan vad djup du är ibland![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |