Dr.Bike
Guest
kiko skrev:... shit, jag e båda gammal å dum ...
Jo, du är ju jääättegammal... hehe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kiko skrev:... shit, jag e båda gammal å dum ...
Fakkverk skrev:Alldeles riktigt! Japan (och till viss del Korea) förser pöbeln med åkdon.
CaféRacer skrev:
Bonnie skrev:Nåja, storstadsfenomen tänkte jag och åkte långt ner i landet sydväst till en lite mindre duccebutik 2. Bemötandet var trevligare, mycket tjat om design och tufft ljud, men det är ok, jag är såld på myten och gillar det.
Det framkom i tråden att det gällde Halmstad Gustav. (Underförstått = läs)LayDeeOmega skrev:sydväst låter som Biscaya... skulle det vara fallet måste jag säga att jag blir förvånad. Har arit kund där många gånger och har haft bra kontakt per mail samt telefon. Har aldrig varit några problem...
Maverick_ou812 skrev:Sanslöst... sitter just nu på ett hotell i Alingsås och drömmer om min Ducce hemma i garaget åsså ligger Biscaya bara ett stenkast härifrån! Tur att man inte har brått hem imorgon. Tror det blir en liten omväg....![]()
Dr.Bike skrev:Bonnie! Du kan väl meka!!?![]()
Zee skrev:Jag kan intyga att Halmstad Gustav är rena skämtet.
Bonnie skrev:Biscaya ska jag definitivt kolla upp. Men gillar ducce sthlm att serva "andras" hojar?
Precis! Jag har ett bra universal verktyg för all service. Kreditkortet.Fist Woman skrev:Beträffande service så är det så enkelt att kan man inte serva sin Ducati själv så skall man heller inte ha någon!
Fist Woman skrev:Beträffande service så är det så enkelt att kan man inte serva sin Ducati själv så skall man heller inte ha någon!
Varför ens bry sig? Jag skiter iallafall totalt i hela Lamborghini "grejen"... tror inte att jag får bättre svar/service av gubbsen på artillerigatan än vad Bonnie fick på Frejgatan.sandstream skrev:Jag stör mig lite på hela Ducati "grejen"
fazerfun skrev:."Det är ju bara maj ännu och vi har inga hojar stående för provkörning. Du vet, de flesta som köper Ducce behöver inte provköra, de vet vad de vill ha"![]()
Trots detta återvända jag till handlaren som en del av beslutsprocessen/våndan) men så fort jag fick syn på den där jävla tomten (han orkade knappt hälsa) så gick liksom luften ur mig, trots alla läckra hojar. Så det blev en Yamaha från Stockholms MC-varuhus, ett ställe som jag vet vissa hatar men där jag alltid fått bra service.
MostWanted skrev:Var det stockholmare i stockholmsbutiken så förstår jag :corn
Nu är ju Lamborghini i en liten annan division än än vanlig Volvo så att de har en "grej" kan jag leva med.vågen skrev:Varför ens bry sig? Jag skiter iallafall totalt i hela Lamborghini "grejen"... tror inte att jag får bättre svar/service av gubbsen på artillerigatan än vad Bonnie fick på Frejgatan.
sandstream skrev:Nu är ju Lamborghini i en liten annan division än än vanlig Volvo så att de har en "grej" kan jag leva med.
Däremot har jag svårt för tex Alfa Romeo som ungefär som Ducati verkar inbilla folk att deras produkter har någon slags själ bara för att de kommer från Italien.
Varför bry sig? Något ska man ju ha att tjafsa om här på SH![]()
Dino Velvet skrev:Men byta olja, oljefilter broms/kopplingsvätska är ju lätt. Däremot behöver det ju inte innebära att man måste göra det själv.
Pejo skrev:Kopplingsvätska? Vad är det?
sandstream skrev:Däremot har jag svårt för tex Alfa Romeo som ungefär som Ducati verkar inbilla folk att deras produkter har någon slags själ bara för att de kommer från Italien.
sandstream skrev:Varför bry sig? Något ska man ju ha att tjafsa om här på SH![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |