Du där på rosenhill

Status
Ej öppen för fler svar.
Finne på pinne söker kontakt med man i 40 års åldern jo ja säger det snacka om att kliva ur :hihi

MC Doktorn skrev:
2495734 Finne på pinne söker kontakt med man i 40 års åldern jo ja säger det snacka om att kliva ur :hihi
...och det är inte slut med det! För var bor "Pinnen"? ;)

Jörgen Karlsson skrev:
2495659 Jo ff, hela hojen är ju en FLAT-tracker! :)
Dykes on bikes är jämt på mig och vill handla henne av mig! :)

Tur de är utomhus när de kör iaf... Flat-Out! :hihi

Jörgen Karlsson skrev:
2495741 ...och det är inte slut med det! För var bor "Pinnen"? ;)

:rofl...han inte bara klev ur, han sparkade dörren av gångjärnen och satt eld på hela skiten;)

tobbeviking skrev:
2495752 Nu börjar tom Glocal Net bli dyra :D
//Tobbe
Räcker inte! Den här tråden slog i botten och började gräva efter ungefär 5 inlägg...:D

Last edited:
kiwimaddog skrev:
2495745 Trodde det där var lagt till historien:va:rodnar ....får se hur jag gör!
Skojade bara, en vacker dag är det dags för mig med. :gnissla
Jag tänkte ev delta på Blåskäggs lördagskörning om det är bra väder.

Lord Adrian skrev:
2495754 :rofl...han inte bara klev ur, han sparkade dörren av gångjärnen och satt eld på hela skiten;)

Räcker inte! Den här tråden slog i botten och började gräva efter ungefär 5 inlägg...:D
Underhållning på låg nivå :fakta :rofl
//Tobbe

StephanD skrev:
2495782 Jösses, i detta sällskap vill jag inte tappa tvålen:D
Räkna med rövförstärkt helställ med superlimmad dragkedja om du ska klara dig :D
//Tobbe

Last edited:
tobbeviking skrev:
2495784 Underhållning på låg nivå :fakta :rofl
//Tobbe

Räkna med rövförstärkt helställ med superlimmad dragkedja om du ska klara dig :D
//Tobbe

Om du tycker detta är urspårat ska du ta en titt på Kapten Blåskäggs Onsdagskörningstrådar från i somras. That' some funky shit!:yoparty

Spirit skrev:
2495839 Finns det längre ryggskydd att köpa? :D
Jag har sett ett som är som går hela vägen runt från nacken upp till naveln, kevlar, kolfiber och ett gayfrånstötande doftämne skulle det vara impregnerat med. Jag letar desperat efter länken.... www.s&mxx sedan kommer jag inte ihåg mer :galen
//Tobbe

tobbeviking skrev:
2495868 Jag har sett ett som är som går hela vägen runt från nacken upp till naveln, kevlar, kolfiber och ett gayfrånstötande doftämne skulle det vara impregnerat med. Jag letar desperat efter länken.... www.s&mxx sedan kommer jag inte ihåg mer :galen
//Tobbe

Gosh, du måste vara värsta puddingen!? Tänder verkligen alla gay-bi-killar på dig? :tungan ;)
Här är det helt dött :tråkad

Jörgen Karlsson skrev:
2495890 Gosh, du måste vara värsta puddingen!? Tänder verkligen alla gay-bi-killar på dig? :tungan ;)
Här är det helt dött :tråkad
Ja du vet, 120kg öltränad kropp med hårig röv är mer än vad dom flesta klarar av. Det är för jobbigt, jag får hela tiden klä mig så att jag inte visar för mycket hud... ett rent helvete helt enkelt.
//Tobbe

tobbeviking skrev:
2495911 Ja du vet, 120kg öltränad kropp med hårig röv är mer än vad dom flesta klarar av. Det är för jobbigt, jag får hela tiden klä mig så att jag inte visar för mycket hud... ett rent helvete helt enkelt.
//Tobbe
Hahaha!!:hihi :tummenupp

/Jörgen

tobbeviking skrev:
2495911 Ja du vet, 120kg öltränad kropp med hårig röv är mer än vad dom flesta klarar av. Det är för jobbigt, jag får hela tiden klä mig så att jag inte visar för mycket hud... ett rent helvete helt enkelt.
//Tobbe

OK, jag ska genast sluta med :fyllisar och raka :arsele , klarar jag mig då??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey