Du där på rosenhill

Status
Ej öppen för fler svar.
R1 wannabe skrev:
2503451 Jaså, det är därför jag aldrig får napp:tungan

Har hört fler som sagt att förlovningsringen snarare lockar än avhåller, trodde de hade fel...men jag ska lägga ifrån mig handväskan hädanefter så får vi se:rolleyes:
Är du inte klok, det är ju när man HAR handväska som man får med sig dom verkligt sugna brudarna hem. Dom som knappt kan hålla sig i kläderna på krogen liksom :tuttar :yoparty :D
//Tobbe

Finnepinnen skrev:
2501122 Ironmike nu ligger du i lä

idiot.jpg
Haha wtf :3freak

tobbeviking skrev:
2503502 Är du inte klok, det är ju när man HAR handväska som man får med sig dom verkligt sugna brudarna hem. Dom som knappt kan hålla sig i kläderna på krogen liksom :tuttar :yoparty :D
//Tobbe
F.., det har du ju helt rätt i.
De har inga hämningar whatsoever, det passar mig:)

Jag säger som Anna i det välkända tv-programmet Baren:
-Om jag vill ha en bastu, så är det väl självklart att jag tar hit någon som byggt massor av bastuer tidigare.
Angående temat: Killar som legat med massor av tjejjer (eller tvärtom):tummenupp

Dr.Bike skrev:
2505615 Du visste du!!
En som var med :tummenupp!

Skivan hette f.ö: "Oh no, It´s DeVo" :)

Kommer du ihåg de trappformade hattarna de hade? :lol

:felämne En av dom första videona dom körde på MTV, Whip it good! :yoparty
Det var då man satt och väntade på rätt video så man kunde spela in på vhs'n...japp så var det när en annan var ung! :)

IronMike skrev:
2506335 :rolleyes: nä jag *drar mig ur* (-utan att låta alltför ghey)
Är inte det en av för-delarna med att vara ghey...att inte behöva dra ur den...:va

Dessutom nästan att betrakta som fridlyst då det är svårt nog att vara ghey i dagens samhälle ändå... För att överleva får man nog lära sig att "dra" så många för-delar man kan... :rolleyes:

Strömma skrev:
2506469 Är inte det en av för-delarna med att vara ghey...att inte behöva dra ur den...:va

Dessutom nästan att betrakta som fridlyst då det är svårt nog att vara ghey i dagens samhälle ändå... För att överleva får man nog lära sig att "dra" så många för-delar man kan... :rolleyes:
:va :va jag har ingen aning hur det funkar... Men en gay-servitris / servitör på förra jobbet där jag stog i dörren, alltså entren (för att inte låta som en garderob-dörr "komma ur garderoben" eller vad man nu kan associera till) - han sa iaf att det är överskott på passiva gay'ar eller vad det nu heter. Att han får betala/kämpa för att vara den som får k*k, han tände nämligen inte på att ge....sen sa han att det borde vara som i libanon, där är man tydligen bara gay om man tar emot, men inte om man ger.

:arsele

Dr.Bike skrev:
2505615 Du visste du!!
En som var med :tummenupp!

Skivan hette f.ö: "Oh no, It´s DeVo" :)

Kommer du ihåg de trappformade hattarna de hade? :lol

Jajjebox! Såg ut ungefär som en ziggurat men var cylindriska istället för kvadratiska. Eller som en plåtborr skulle man också kunna säga.

Du borde mao kunna svaret på denna:

"Q: Are we not men?"

Well, jag må bli äldre men jag vägrar bli gammal :yoparty

*nynnar "... mmhmloid, mmhmloid... Happier than you and meeee"...* :tomten

dOLKO skrev:
2505798 :felämne En av dom första videona dom körde på MTV, Whip it good! :yoparty
Det var då man satt och väntade på rätt video så man kunde spela in på vhs'n...japp så var det när en annan var ung! :)

*avis* hade du video :(

ooh.. those were the days. 80's glam-trans-andro-glitter :D

Last edited:
IronMike skrev:
2506975 :va :va jag har ingen aning hur det funkar... Men en gay-servitris / servitör på förra jobbet där jag stog i dörren, alltså entren (för att inte låta som en garderob-dörr "komma ur garderoben" eller vad man nu kan associera till) - han sa iaf att det är överskott på passiva gay'ar eller vad det nu heter. Att han får betala/kämpa för att vara den som får k*k, han tände nämligen inte på att ge....sen sa han att det borde vara som i libanon, där är man tydligen bara gay om man tar emot, men inte om man ger.

:arsele

Gammal fin Hellenisk tradition. Ge=manligt, ta emot=kvinligt (om det sen är pojke eller flicka var av mindre betydelse)... :yoparty

De kunde redan på de gamla grekernas tid. Vi i modern tid kan tyvärr inte ta åt oss så mycket av utvecklingen :)

tuppjuck skrev:
2507122 Jajjebox! Såg ut ungefär som en ziggurat men var cylindriska istället för kvadratiska. Eller som en plåtborr skulle man också kunna säga.

Du borde mao kunna svaret på denna:

Well, jag må bli äldre men jag vägrar bli gammal :yoparty

*nynnar "... mmhmloid, mmhmloid... Happier than you and meeee"...* :tomten

*avis* hade du video :(

ooh.. those were the days. 80's glam-trans-andro-glitter :D

"A: We are Devo!"

Jörgen Karlsson skrev:
2495554 Det är för att det är en slid-förgasaren förstår jag? Höhö :tuttar

Nu har jag läst igenom hela tråden, skrattat så tårarna rinner, och jag väntar bara på att Jörgen kontrar med att Triumphåkare sysslar med Amal-sex...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma