Du där på rosenhill

Status
Ej öppen för fler svar.
Charlyze skrev:
2498026
Apropå detta så... :va
Crossdressing är mer ok för tjejer:tuttar än killar:arsele ... Byxor, boots och kavaj är ok för alla, medan kjol, pumps och blus inte är lika vedertaget och accepterat för en man att komma till kontoret i ännu... eller?
Jag brukar inte ha Crossbyxor när jag kör enduro, är det fint väder är det ju hur skönt som helst att känna håret på p.... BENEN fladdra i fartvinden så då kör jag med kortkort skottestyla.
Skulle även kunna tänka mig att köra cross i pumps.
Nå, räcker det? Eller ska jag behöva tala om att jag inte har axelskydd utan DD-kupor stoppade med stringkallingar?
//Tobbe

StephanD skrev:
2498070 Har funderat lite, vad är Rosenhill för ställe?, iom denna trådens utveckling.
Är det värsta gay metropolen ?

Varför tror du alla sitter där och fikar så länge för!? Inte för de torra bullarnas skull... Får man det hemliga tecknet från någon man sneglar på är det bara att grensla och dra iväg på en åktur tillsammans ;) i de natursköna omgivningarna. Värsta raggfiket! Två stilar råder; hardcore mc-klädsel eller tighta trampcykelbyxor. (Yummie...)

tobbeviking skrev:
2498078 Jag brukar inte ha Crossbyxor när jag kör enduro, är det fint väder är det ju hur skönt som helst att känna håret på p.... BENEN fladdra i fartvinden så då kör jag med kortkort skottestyla.
Nå, räcker det? Eller ska jag behöva tala om att jag inte har axelskydd utan DD-kupor stoppade med stringkallingar?
//Tobbe

Nej, vill höra mera!:tungan

Last edited:
tobbeviking skrev:
2498078 Jag brukar inte ha Crossbyxor när jag kör enduro, är det fint väder är det ju hur skönt som helst att känna håret på p.... BENEN fladdra i fartvinden så då kör jag med kortkort skottestyla.
//Tobbe
:D Skulle jag vilja se.

Finnepinnen skrev:
2495100 Tjenare

Snackade i tisdags med någon på rosenhill vid 4-5 tiden, en man i 40 års åldern. Som hade gulsvart skinställ och en blå motorcykel, Yamaha lite större modell. Grått hår och såg allmänt sportig ut.

Om du läser detta PMa mig :P

//Peter
Det här kunde du ju vänta dig när du skriver nåt sånt på SH där nivån är som i sandlådan. Jag fattar bara inte ÅTTA SIDOR kommentarer.:confused:

Last edited:
Kawakex skrev:
2498166Det här kunde du ju vänta dig när du skriver nåt sånt på SH där nivån är som i sandlådan. Jag fattar bara inte ÅTTA SIDOR kommentarer.:confused:

Man kan ju inte annat än säga att han bjöd på det!! :D

Charlyze skrev:
2498115Nej, vill höra mera!:tungan
Jag förstår det, det måste vara svårt att skriva skälvandes med mig i tanken.
Vi endurokillar är ju rätt tuffa trots allt :yoparty :D
//Tobbe

Kawakex skrev:
2498166 :D Skulle jag vilja se.
Du är inbjuden, det är inte långt till växjö.
Bara hoppa upp på den gröna och kom ut till spåret imorgon.
Jag kan posera och bjucka på banan vid depåstoppet. :tummenupp
Ska jag ha vit eller blå kortkort? Vid önskemål kan jag även köra med bar underkropp............

Frågan är inte om jag är störd.....frågan är hur jag blev det...... MAAAAAMMMMMMMMAAAAAAAA!??!!!??!
//Tobbe

Last edited:
tobbeviking skrev:
2498187 Jag förstår det, det måste vara svårt att skriva skälvandes med mig i tanken.
Vi endurokillar är ju rätt tuffa trots allt :yoparty :D
//Tobbe

Jagg harr assolut igna porrblem medd at fhitta rätt thangenterr... :rolleyes:
:drool ;)

tobbeviking skrev:
2498211 Erkänn att det är mina håriga skinkor och min håriga rygg som lockar :D
//Tobbe

Vad jag än gör kommer jag aldrig att erkänna. Speciellt inte det.:tomten

Kanske man ska dra till Rosenhill i morgon!!?
Jag ska ut och åka iaf, och MED en äldre "sportig" herre!! :D (sant!)

Det kan ju bli spännande! :hihi

Charlyze skrev:
2498199 Jagg harr assolut igna porrblem medd at fhitta rätt thangenterr... :rolleyes:
:drool ;)

:rofl 1000 poäng till Charlyze!

Last edited:
Dr.Bike skrev:
2499117 Kanske man ska dra till Rosenhill i morgon!!?

QUOTE]
Ja ff!! Ditch the bitch and make a switch!! :rofl ;)

Dr.Bike skrev:
Kan jag ta med sågbocken och hänga på då :rolleyes:

Vill inte gärna lämna den hemma när den lämpar sig så bra för sådana "ändamål" :D

Jörgen Karlsson skrev:
2499123
Dr.Bike skrev:

QUOTE]
Ja ff!! Ditch the bitch and make a switch!! :rofl ;)

Vem vet ;) Fast...jag vet ju inte om jag skulle bli "kvinnan" i förhållandet... Jag är ju så undergiven av mig *moahahahaha*

Nä - tyvärr rycker det inte i baguetten p.g.a pojkar, det måste nog ff vara en rejäl Quinna.

Strömma skrev:
2499127 Kan jag ta med sågbocken och hänga på då :rolleyes:

Vill inte gärna lämna den hemma när den lämpar sig så bra för sådana "ändamål" :D

Javaf... man ska ju aldrig säga aldrig, och mitt motto är att inte dö nyfiken, så man MÅSTE väl prova? ;) Inte sant!?

Last edited:
Dr.Bike skrev:
2499132
Jörgen Karlsson skrev:
2499123

Vem vet ;) Fast...jag vet ju inte om jag skulle bli "kvinnan" i förhållandet... Jag är ju så undergiven av mig *moahahahaha*

Nä - tyvärr rycker det inte i baguetten p.g.a pojkar, det måste nog ff vara en rejäl Quinna.

Javaf... man ska ju aldrig säga aldrig, och mitt motto är att inte dö nyfiken, så man MÅSTE väl prova? ;) Inte sant!?
Kanon att det finns så snälla och fördomsfria människor här då :tummenupp

If you're up for a testride så kan du få välja Gunnars (bocken) gåbortstass, rosa med en "underbar" barbie atmosfär eller skinn och "i'll be bak" stuket :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey