Du där på rosenhill

Status
Ej öppen för fler svar.
R1 wannabe skrev:
2503451 Jaså, det är därför jag aldrig får napp:tungan

Har hört fler som sagt att förlovningsringen snarare lockar än avhåller, trodde de hade fel...men jag ska lägga ifrån mig handväskan hädanefter så får vi se:rolleyes:
Är du inte klok, det är ju när man HAR handväska som man får med sig dom verkligt sugna brudarna hem. Dom som knappt kan hålla sig i kläderna på krogen liksom :tuttar :yoparty :D
//Tobbe

Finnepinnen skrev:
2501122 Ironmike nu ligger du i lä

idiot.jpg
Haha wtf :3freak

tobbeviking skrev:
2503502 Är du inte klok, det är ju när man HAR handväska som man får med sig dom verkligt sugna brudarna hem. Dom som knappt kan hålla sig i kläderna på krogen liksom :tuttar :yoparty :D
//Tobbe
F.., det har du ju helt rätt i.
De har inga hämningar whatsoever, det passar mig:)

Jag säger som Anna i det välkända tv-programmet Baren:
-Om jag vill ha en bastu, så är det väl självklart att jag tar hit någon som byggt massor av bastuer tidigare.
Angående temat: Killar som legat med massor av tjejjer (eller tvärtom):tummenupp

Dr.Bike skrev:
2505615 Du visste du!!
En som var med :tummenupp!

Skivan hette f.ö: "Oh no, It´s DeVo" :)

Kommer du ihåg de trappformade hattarna de hade? :lol

:felämne En av dom första videona dom körde på MTV, Whip it good! :yoparty
Det var då man satt och väntade på rätt video så man kunde spela in på vhs'n...japp så var det när en annan var ung! :)

IronMike skrev:
2506335 :rolleyes: nä jag *drar mig ur* (-utan att låta alltför ghey)
Är inte det en av för-delarna med att vara ghey...att inte behöva dra ur den...:va

Dessutom nästan att betrakta som fridlyst då det är svårt nog att vara ghey i dagens samhälle ändå... För att överleva får man nog lära sig att "dra" så många för-delar man kan... :rolleyes:

Strömma skrev:
2506469 Är inte det en av för-delarna med att vara ghey...att inte behöva dra ur den...:va

Dessutom nästan att betrakta som fridlyst då det är svårt nog att vara ghey i dagens samhälle ändå... För att överleva får man nog lära sig att "dra" så många för-delar man kan... :rolleyes:
:va :va jag har ingen aning hur det funkar... Men en gay-servitris / servitör på förra jobbet där jag stog i dörren, alltså entren (för att inte låta som en garderob-dörr "komma ur garderoben" eller vad man nu kan associera till) - han sa iaf att det är överskott på passiva gay'ar eller vad det nu heter. Att han får betala/kämpa för att vara den som får k*k, han tände nämligen inte på att ge....sen sa han att det borde vara som i libanon, där är man tydligen bara gay om man tar emot, men inte om man ger.

:arsele

Dr.Bike skrev:
2505615 Du visste du!!
En som var med :tummenupp!

Skivan hette f.ö: "Oh no, It´s DeVo" :)

Kommer du ihåg de trappformade hattarna de hade? :lol

Jajjebox! Såg ut ungefär som en ziggurat men var cylindriska istället för kvadratiska. Eller som en plåtborr skulle man också kunna säga.

Du borde mao kunna svaret på denna:

"Q: Are we not men?"

Well, jag må bli äldre men jag vägrar bli gammal :yoparty

*nynnar "... mmhmloid, mmhmloid... Happier than you and meeee"...* :tomten

dOLKO skrev:
2505798 :felämne En av dom första videona dom körde på MTV, Whip it good! :yoparty
Det var då man satt och väntade på rätt video så man kunde spela in på vhs'n...japp så var det när en annan var ung! :)

*avis* hade du video :(

ooh.. those were the days. 80's glam-trans-andro-glitter :D

Last edited:
IronMike skrev:
2506975 :va :va jag har ingen aning hur det funkar... Men en gay-servitris / servitör på förra jobbet där jag stog i dörren, alltså entren (för att inte låta som en garderob-dörr "komma ur garderoben" eller vad man nu kan associera till) - han sa iaf att det är överskott på passiva gay'ar eller vad det nu heter. Att han får betala/kämpa för att vara den som får k*k, han tände nämligen inte på att ge....sen sa han att det borde vara som i libanon, där är man tydligen bara gay om man tar emot, men inte om man ger.

:arsele

Gammal fin Hellenisk tradition. Ge=manligt, ta emot=kvinligt (om det sen är pojke eller flicka var av mindre betydelse)... :yoparty

De kunde redan på de gamla grekernas tid. Vi i modern tid kan tyvärr inte ta åt oss så mycket av utvecklingen :)

tuppjuck skrev:
2507122 Jajjebox! Såg ut ungefär som en ziggurat men var cylindriska istället för kvadratiska. Eller som en plåtborr skulle man också kunna säga.

Du borde mao kunna svaret på denna:

Well, jag må bli äldre men jag vägrar bli gammal :yoparty

*nynnar "... mmhmloid, mmhmloid... Happier than you and meeee"...* :tomten

*avis* hade du video :(

ooh.. those were the days. 80's glam-trans-andro-glitter :D

"A: We are Devo!"

Jörgen Karlsson skrev:
2495554 Det är för att det är en slid-förgasaren förstår jag? Höhö :tuttar

Nu har jag läst igenom hela tråden, skrattat så tårarna rinner, och jag väntar bara på att Jörgen kontrar med att Triumphåkare sysslar med Amal-sex...

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back