Vad är det för fel på BK? PÅ MAX kokar de ju fasiken köttet! Det måste de göra för att få till den gråa texturen
En rolig grej Jag och min polare brukade göra när vi var vilsna teens var att sitta och analysera donkengäster. De flesta följer samma mönster.:
Först sätter De sig ner, arrangerar brickan så att saker och ting ligger i en kombination av symetri och åtkomlighet. Någonstans i det frenetiska plocket uppnås dillfredställelse vilket man ser då all focus plötsligt riktar sig mot burgaren. Ivriga fingrar prasslar fram gobiten för det förväntansfulla ansiktet men än blir det inte äta av.. Först ska rätt angreppssida på burgaren hittas. händerna vrider runt den för att exponera dess mest inbjudande sida, vilken består av perfekt avägan mellan utstickande legymer samt läge på hamburgerköttet i förhållande till bröd.
När man funnit rätt sida så skjuter ansiktet fram mot burgaren som när någon skriker VASSEGO! till en hungrande hund samtidigt som ögonen viks rakt upp som att skydda dessa mot utstickande lök eller motsvarande, precis som en vithaj gör vid angepp.
efter första tuggan dämpat abstinensen kan malandet fortgå i en klart lugnare takt.
Testa. det är fanimej en konstant.
Är inte Clock MAX? Samma micromatskänsla på köttet i alla fall. MAX är hamburgeresturangernas svar på Linux eller Firefox (Som Jag själv kör med

)
När någon frågar vad som är godast, McD eller BK så hör man en mörk och bestämd stämma bakom en uppvikt tidning MAX! och samtliga blir satta på plats.
Vad har doktorn sagt till dig ang potatismos?