Donkenfunderingar

Brukar mellan skräpmaten SH-surfa med mobilen på motorväg,törs man säga det?

Henrik

Så länge du gör det i bilen och inte på motorcykeln så tycker jag att det är helt ok :tummenupp
Folk sitter ju och knappar på gps:en när de kör och bara det är ju betydligt farligare än att käka ett Maxmål.
McD-mål är nog farligare för burgarna där är ju så jävla flottiga så risken finns ju att man tappar greppet om ratten i en situation där det är högst olämpligt.

Så länge du gör det i bilen och inte på motorcykeln så tycker jag att det är helt ok :tummenupp
Folk sitter ju och knappar på gps:en när de kör och bara det är ju betydligt farligare än att käka ett Maxmål.
McD-mål är nog farligare för burgarna där är ju så jävla flottiga så risken finns ju att man tappar greppet om ratten i en situation där det är högst olämpligt.

Sant sant med flottet men där kommer ju servetten väl till pass...:näsblod

Henrik

Vad är det för skitsnack om att de kokar sina burgare? Senast jag var där så såg jag ju själv hur det låg burgare på ett stekbord.
Och hur du som E-tunabo inte rankar Corner högst är för mig en gåta :D Iofs, det skulle väl vara för alla jävla pundare och alkisar som sitter nere i ena hörnet där för jämnan som drar ner betyget.

Påstå att McD är bäst= :dummer

Corner är gott, och deras dipsås oslagbar.
Nu är det bara som så att mitt tidigare jobb gjorde att jag besökte både Corners och McD:s kök flera gånger och efter det äter jag inte längre på Corner.

Max hade i alla fall är i stan en dubbelgrill som man fäller ner över burgaren (typ våffeljärn) och då förstår du själv hur en frusen burgare blir kokt istället för grillad

Corner är gott, och deras dipsås oslagbar.
Nu är det bara som så att mitt tidigare jobb gjorde att jag besökte både Corners och McD:s kök flera gånger och efter det äter jag inte längre på Corner.

Max hade i alla fall är i stan en dubbelgrill som man fäller ner över burgaren (typ våffeljärn) och då förstår du själv hur en frusen burgare blir kokt istället för grillad

Jag jobbade som pizzabagare i min ungdom och vet hur mycket snusk det är där men jag äter fortfarande pizza :D Fast pizzasalladen tar jag inte i med tång...
Lite skit rensar magen men alltför mycket så blir det tvärstopp på vägen ner.

Hmm, och hur skiljer det sig mot McD's sätt att tillaga burgarna menar du? Knappast kokt trots att burgarna är frysta, kokar du dina köttbullar då om du steker upp dem direkt från frysen :rolleyes:

Hmm, och hur skiljer det sig mot McD's sätt att tillaga burgarna menar du? Knappast kokt trots att burgarna är frysta, kokar du dina köttbullar då om du steker upp dem direkt från frysen :rolleyes:

Nej, men ett öppet stekbord/stekpanna låter ångan försvinna upp i luften samtidigt som köttet tinas, har man en "klämgrill" så blir ångan kvar och köttet blir mer eller mindre ångkokt.

Burgarna på Max är inte bra...ni får säga vad ni vill.

Kött skall ge ett visst tuggmotstånd, och jag föredrar grillat/stekt före någon gråaktig semikokt, och sladdrig sörja, som den man får i en maxburgare.
Och den syrliga smaken man envisas med i allt man gör, urk...
Donken är heller inte bra, men i jämförelse så är det en kulinarisk upplevelse.

1. Lustigkullagrillen i Hallstahammar, lägligt nog placerat vid en skoj lokal krokväg.
2. Sibylla
3. BK
4. Donken
..
999. Max, de förtjänar knappt att vara med på min lista.. :fakta Så, nu behöver ni inte diskutera mer, fallet löst. :tummenupp

/J

Jag måste oxo ranka Donken högre än max.. även om donken inte kommer i topp direkt.

Det jag inte grejjar med MAX är den totala avsaknaden av tuggmotstånd.. Vet inte om det är bröd, kött eller tomat man biter i.. allt har exakt samma tuggmotstånd.. (eller ja.. avsaknaden av just det)..

En riktig sibylla is da shit

http://thisiswhyyourefat.com/

i2dw5nf19jsucm9s0Dt0Mqrao1_r1_500.jpg

Clowndjävelns kadaveraffär är bra på en sak:
Snabblunch vid bilåka.
Tre tjisburgare å en fjanta medans man kör.
Tidseffektivt.
I övrigt skall man bojkotta dessa kedjor.
Ett gatukök skall vara som "Tavernan i Bjärnum".
Rekomenderar "Kärringburgare" eller "Vägverket".

Den syrliga smaken är amrikansker hickoryrökextrakt för att det skall smaka grillat.
Det gör det inte.
Borde förbjudas.

Ähh tacka vet jag restaurang burgare, sådana tjocka jäklar som är grillade.
Bland snabbmaten ligger nog BK bäst till följt av McD och Max väldigt mycket längre ned.
Vad gör Max egentligen för att få köttet så blött och ofräscht? Koka? McD smakar barnmat.

Ähh tacka vet jag restaurang burgare, sådana tjocka jäklar som är grillade.
Bland snabbmaten ligger nog BK bäst till följt av McD och Max väldigt mycket längre ned.
Vad gör Max egentligen för att få köttet så blött och ofräscht? Koka? McD smakar barnmat.

Om man har vägarna förbi så rekomenderar jag "Ekerödsrastens" hamburgertallrik.
Kött från egen uppfödning.
Platsgjorda pommes.
Motoranknytning.
Fantastiska hojvägar i närheten.
http://www.ekerodsrasten.se/

tycker inte de är ngn speciell smak-skillnad som skulle väga över till ngns fördel och efter som max tar längst tid så suger de mest åsneballe. de är sinnes vilken tid de tar! var tvungen att kasta in en milkshake genom drive-in:en engång.

Om man har vägarna förbi så rekomenderar jag "Ekerödsrastens" hamburgertallrik.
Kött från egen uppfödning.
Platsgjorda pommes.
Motoranknytning.
Fantastiska hojvägar i närheten.
http://www.ekerodsrasten.se/

ja och så är det dyrast i historien också!

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...