Donkenfunderingar

Whopper Peppar är ju svårslagen.

Att McD smakar som de gör är ju på grund någon form av utarming av grundprodukten för att kunna garantera en någorlunda liknande smak oavsett var du köper skiten. Fungerar onekligen då det smakar ganska lika genom större delen av Europa. Gav mig på misstaget att köpa på McD i USA och det fullkomligen badade i fett, gick inte att äta upp skiten. Tur att man fick en hink cola i varje fall.

Max borde vara bra, men är inte så lite bränd av Max i Solna. Dom vägrar ju tillaga skiten. Trots envisa fyllehungriga försök(enda öppet dygnet runt då jag bodde där), är det fanimig skandal när det inte går att äta upp skiten trots ett högst onyktert omdöme.

Lite med Sibylla som Max, högst varierande.

Åt på Max igår, och kom snappt till slutsatsen att det var sista gången ever. Fiffan säger jag bara :zpy

Och sedan, varför har man en drive-by om allt man säljer är helt jeffla omögligt att stoppa i sig utan att kladda och slabba i hela bilen. Könshuvud! :mad:

Så här är det! :mattias

1.Kittes kök i Båstad!
2.Burger King
3.Max
4.Köttclownen
5.Sibylla med flera.

På grillen här hemma så är det färska biffar av nöt och endast nöt som aldrig har varit fruset, då blir det goda burgare!
Sen häller man upp ett stort glas doctor Peppers till sin burgare så är lyckan gjord!

Så här är det! :mattias

1.Kittes kök i Båstad!
2.Burger King
3.Max
4.Köttclownen
5.Sibylla med flera.

På grillen här hemma så är det färska biffar av nöt och endast nöt som aldrig har varit fruset, då blir det goda burgare!
Sen häller man upp ett stort glas doctor Peppers till sin burgare så är lyckan gjord!

Sista meningen diskvalificerade dig som smakråd.

Att McD smakar som de gör är ju på grund någon form av utarming av grundprodukten för att kunna garantera en någorlunda liknande smak oavsett var du köper skiten.

Dessvärre så är det inte bara McD som sysslar med sådant.
Svenska mejeriprodukter fråntas all naturlig smak för att sedan tillsättas smakextrakt för att likrikta smaken.

Fram tills för bara några år sedan så hade mina svärföräldrar mjölkdjur.
Ett par gånger om året kärnade och ystade vi.
Det mesta såldes på missionsauktion.
När man smakat hemgjort smör från grönbetande kor så är det svårt att acceptera fabrikssmör.
För att inte tala om kalorifattigt smörgåsmargarin.
Möjligen är konstgjort mackeflott nyttigare för kroppen (även om jag misstror det).
Men inte för själen.

I förebyggande syfte:
"Bondtölp" fungerar dåligt som skällsord utanför tullarna.

Inte mycket för snabbmat, men om alternativ saknas..

Prestogrillen på Lidingö (först i Sverige med tunnbrödrullar tydligen - och folk åker från hela Sthlm för dem - men deras dubbla 200-grammare är vad jag föredrar)
Max (bästa kedjealternativet med bred marginal)
McD (smakar kartong)
BK (smakar hästskit)

Finns det någon här som fått varm mat någonsin på max?

//Mr skräpmat.
Eftersom att de tillagar maten efter man beställt så har jag aldrig fått kall mat på max. Inte som på mcd eller bk där maten är lagad för tre dagar sen och hålls varm i kockens armhåla tills någon beställer.

Fast de kanske gör så på max också när man kommer under sundsvall?

jag diggar minimoröterna på McD iaf :hihi

Eftersom att de tillagar maten efter man beställt så har jag aldrig fått kall mat på max. Inte som på mcd eller bk där maten är lagad för tre dagar sen och hålls varm i kockens armhåla tills någon beställer.

Fast de kanske gör så på max också när man kommer under sundsvall?

Kocken??? de har fan aldrig varit en kock i närheten av någon av ovannämnda kedjor.

Last edited:
Hemmasnickrade hamburgare måste väl ändå vara godast.

Man kryddar efter tycke och smak, steker så att dom blir lite brunbrända. På med massor av ost och bacon. Rostar brödet i ungnen så att det blir lite frasigt...på med hemlagad coleslaw å så lite rå lök och tomater till.

MUMS!!

Hemmasnickrade hamburgare måste väl ändå vara godast.

Man kryddar efter tycke och smak, steker så att dom blir lite brunbrända. På med massor av ost och bacon. Rostar brödet i ungnen så att det blir lite frasigt...på med hemlagad coleslaw å så lite rå lök och tomater till.

MUMS!!

Grilla.
Har du tillgång: Älgburgare.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back