Domen föll! 1 månads fängelse!!!

Zilversurfer skrev:
Vänta nu lite....vad det inte ungefär så jag skrev
Jo, jag skrev mest ett allmänt inlägg i "statuera exempel-debatten". Det råkade bli ditt inlägg jag svarade på, borde svarat på GSXR1100:s, den bråkstakens, istället.

GSXR är en bråkstake och provokatör. Det är hans fel, alltsammans :D

Bingo skrev:
Jo, jag skrev mest ett allmänt inlägg i "statuera exempel-debatten". Det råkade bli ditt inlägg jag svarade på, borde svarat på GSXR1100:s, den bråkstakens, istället.

GSXR är en bråkstake och provokatör. Det är hans fel, alltsammans :D
Jag heter iof Janne i mellannamn, jag kör med tonat visir, dock kan jag inte wheela så det va inte jag :rolleyes:

GSXR1100R skrev:
Jag heter iof Janne i mellannamn, jag kör med tonat visir, dock kan jag inte wheela så det va inte jag :rolleyes:
Att tejpa snoken med silvertejp är inte det samma som att köra med tonat visir.

Bifogat

• GSXR1100R 1.jpg
    GSXR1100R 1.jpg
    48.3 KB · Visningar: 128
valmers skrev:
Att tejpa snoken med silvertejp är inte det samma som att köra med tonat visir.
Det va då ett j-a tjat om dom dära regnbilderna :mad: Silvertejpen håller syrgasmasken på plats.

Nova skrev:
Ja och Hitler var världens snälaste människa :dummer
Du jämställer altså Ugluk med världens mest hatade tyrann, jisses vilket intryck Ugluk måste ha gjort på dig, har han förföljt & förtryckt alla sporthojsåkare till den milda grad att han nu rankas som en Diktator.

FYI så jobbar Ugluk aktivt inom SMC och hjälper oss att kunna fortsätta köra sporthoj även i framtiden, vad bidrager min herre med då?

:tummenupp

GSXR1100R skrev:
Du jämställer altså Ugluk med världens mest hatade tyrann, jisses vilket intryck Ugluk måste ha gjort på dig, har han förföljt & förtryckt alla sporthojsåkare till den milda grad att han nu rankas som en Diktator.

FYI så jobbar Ugluk aktivt inom SMC och hjälper oss att kunna fortsätta köra sporthoj även i framtiden, vad bidrager min herre med då?

:tummenupp
Ugluk är en förhärdad vaneförbrytare som har varit av med körkortet för att han riskerat livet på Dagisungen(tm) genom att i väsentlig mån överskrida maximalt tillåtna hastighet. En månads fängelse är för lite för honom - den tukthuskandidaten :arsele :D

Bingo skrev:
Ugluk är en förhärdad vaneförbrytare som har varit av med körkortet för att han riskerat livet på Dagisungen(tm) genom att i väsentlig mån överskrida maximalt tillåtna hastighet. En månads fängelse är för lite för honom - den tukthuskandidaten :arsele :D
Japp även Ugluk är människa ibland och kör för fort :rolleyes: Men han har nu biktats och fått syndernas förlåtelse av SMC guden :Bugar

Nova skrev:
Tycker du om att gotta dig åt andras olycka? :kocko
Nej.
Det handlar inte om olycka, utan om en brottsling som fick sitt straff. Det ser jag ett värde i, men jag gottar mig inte.

Bingo skrev:
:rofl :rofl :rofl
Muhahaha!

Shit, jag erkänner.. :3freak

Nova, jag håller precis på och bygger ett litet arbetsläger för dig och alla andra jag svartflaggar för busåkning..

Micke, du är en klippa.. :tummenupp

Chris Ash skrev:
Så Ugluk är satanist! Intressanta bilder från skogen....
Scheisse! Ni har mig avslöjat! Ni alla brinna i helvetet kommer! Muhahaha! *Hnuf* *Blort* (Spelar "Stairway to heaven" bakänges på gitarren)
Nu ska jag nog gå och en kyrka bränna. :brinnerup

GSXR1100R skrev:
Du ändrade dig snabbt :rofl

Ja jag ändrade innan jag såg ditt inlägg :) Kom på att det var lite irrelevant att dra in Hitler :D Vad jag vet så körde han inte hoj heller. Möjligtvis medåkandes i en bmw sidovagn :)

Passa er för mig när ni är ute och plockar svamp..
ich7.jpg

:hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey